Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Siemaneczko !, wrzucam parę ostatnich designów, wszystko rzeźbione i teksturowane w 3dcoat,  mocno ostatnio cisne tutorialów Alexa Senechala i ćwiczę design na (wydaje mi się) najtrudniejszym temacie jakim są spluwy,
spacer.png
spacer.png
spacer.png
spacer.png
spacer.png
spacer.png
spacer.png

spacer.png

spacer.png

  • Like 10
Napisano

3dcoat - o proszę czyli jednak mamy tu kogoś kto profesjonalnie używa 3dcoata a nie tylko by chciał 🙂
Napiszesz cos więcej dlaczego 3dcoat?

A pistolety super się prezentują, jaki czas średnio na jednego schodzi? 100% 3dcoat czy czymś jeszcze się wspierałeś? 

 

 

  • +1 1
Napisano
Cytat

3dcoat - o proszę czyli jednak mamy tu kogoś kto profesjonalnie używa 3dcoata a nie tylko by chciał 🙂
Napiszesz cos więcej dlaczego 3dcoat?

ponieważ 3dc daje mase wolności mogę sobie bezkarnie wyciąć okrągłą dziure na środku boxa i ona po prostu jest, nie trzeba żadnej siatki naprawiać, żadnych kombinacji alpejskich, tne i jest !, to jest bardzo intuicyjny soft, 3 dni się go uczyłem i czwartego dnia wiedziałem mniej więcej co robię, a Zbrusha powiem Ci że męczyłem z pół roku i dalej się więcej drapałem po głowie zastanawiając się jak daną czynność wykonać, a w 3dc już myślę tylko o fundamentalnych zasadach designu w czasie pracy 🙂 naprawde nie wiele technicznej wiedzy o 3d potrzeba żeby używać ten soft, dopiero jak robimy w nim decimate i baking to tutaj przydałoby się conieco wiedzieć z technicznej strony.

czasowo to różnie, ten pierwszy czerwony od góry, designowałem go 3 dni ten biały przed ostatni 2 dni, ten revolver na dole 1 dzień, dla porównania jeszcze mogę wrzucić taki szajs co zajął mi po pół dnia:
peter-rossa-handgun-02b.jpg?1706884431
peter-rossa-handgun-04.jpg?1706884394
peter-rossa-electric-gun-02.jpg?17069640

  • Like 5
Napisano (edytowane)
3 hours ago, rosikowski said:

3 dni się go uczyłem i czwartego dnia wiedziałem mniej więcej co robię

Podziwiam. Rewelka robota. Moje doswiadczenie z tym softem to glownie walka z UI. Jak dotad przegrywam. Za to w zetce czyje sie jak w domu 😕 Mozesz polecic jakies tutoriale czy ogarniales soft samemu? I jak u Ciebie ze stabilnoscia bo u mnie wersja do nauki potrafi wywalic sie na najprostszych dzialaniach...

(edit)

Wlasnie chcialem updatnac do nowej wersji i serwery zdaja sie lezec bo "connection time out". Ten soft mnie nie lubi bardzo 😄 

Edytowane przez Nezumi
Napisano
4 hours ago, rosikowski said:

mogę sobie bezkarnie wyciąć okrągłą dziure na środku boxa i ona po prostu jest

Widzisz @Nezumi ta funkcja była od zawsze tuż pod Twoim nosem, wystarczyło tylko sięgnąć 😄

1-3 dni na jeden model to bardzo szybko, spodziewałem się ze dwa razy tyle jak nie lepiej, robi wrażenie 🙂

35 minutes ago, Nezumi said:

Moje doswiadczenie z tym softem to glownie walka z UI. Jak dotad przegrywam. Za to w zetce czyje sie jak w domu 😕

To jest chyba skrzywienie przez używanie zbrusha za długo gidze każda funkcja musi być zrobiona inaczej i po swojemu 🙂 Gdy kiedyś używałem trochę3dcoat to nie miałem za bardzo z nim problemów dość intuicyjny, trochę mniej niż mudbox którego można zacząć używać wchodząc prosto z ulicy ale co najwyżej może się nie podobać wygląd tego UI choć się zmieniał dość często 🙂 Za to zbrush to już trzeba sieuczyć jego logiki i w ui i działaniu i za trzeba pomyśleć, ale jak przywykniesz do tej logiki to jak to mówią "jest bardzo logiczny" 🙂

  • Like 1
  • Haha 1
Napisano (edytowane)

@Destroyer A myslisz ze dlaczego mam zainstalowanego 3DCoata? Retopo? Malowanie? No way! DZIURY! 😮 

W zasadzie to nawet nie zartuje 😄 

Edytowane przez Nezumi
  • Haha 1
Napisano
3 godziny temu, Nezumi napisał:

@Destroyer A myslisz ze dlaczego mam zainstalowanego 3DCoata? Retopo? Malowanie? No way! DZIURY! 😮 

W zasadzie to nawet nie zartuje 😄 

dejum niektorzy wchodza na pomaranczowy portal zeby zobaczy dziury, ty trzymasz 3d coata XD szanuje

  • kekw 4
  • Haha 2
Napisano
22 minutes ago, KLICEK said:

dejum niektorzy wchodza na pomaranczowy portal zeby zobaczy dziury, ty trzymasz 3d coata XD szanuje

Ogólnie największy problem 3dcoata w zdobyciu dużej popularności jest to, że nie potrafią w marketing żeby przyciągnąć rzeszę ludzi 🙂 Logo mają już dobre tylko potrzeba lekkiego liftingu, chwytliwe hasło i będzie zainteresowanie 🙂 

GDKmORU.jpeg

BsazzGg.jpeg

Ale jak raz się zobaczy ich logo z tej perspektywy to nie sposób odzobaczyć i pasuje do tej kontrowersyjnej reklamy co tu niedawno prawie wszyscy mieli 🙂 

Ale @KLICEK przyznaj się to Ty wybrałeś ten nowy pomarańczowy motyw kolorystyczny na forum? 😄 

A tak w ogóle to strona 3dcoat nie działa od ok 8 godzin, ktoś coś wie? Chyba nie zwijają interesu? 

  • kekw 2
  • Haha 2
Napisano
19 minutes ago, KLICEK said:

GDKmORU.jpeg

zloto XD jeszcze podlozyc muzyczke i ideolo 

 

ps. Pomarancz to pomysl Adka, dopiero teraz skumalem dlaczego XD

Animacje logo też już mają gotową, wszystkie składniki są gotowe więc nie rozumiem dlaczego jeszcze tego nie zrobili 😄 

 

  • kekw 1
Napisano

Największy problem 3d coat to bugi i przez to ciężko w nim zrobić projekt komercyjny.  a jak chcesz supporta, to możesz zgłosić bug, ale nigdy nie wiesz czy w ogóle ktoś pracuje nad poprawką. 

pistolety to hipoly + tekstury?  Super wykonie. 

Napisano
1 godzinę temu, JoseConseco napisał:

Największy problem 3d coat to bugi i przez to ciężko w nim zrobić projekt komercyjny.  a jak chcesz supporta, to możesz zgłosić bug, ale nigdy nie wiesz czy w ogóle ktoś pracuje nad poprawką. 

pistolety to hipoly + tekstury?  Super wykonie. 

to zupelnie jak z pixologic/maxon XD

  • kekw 1
Napisano (edytowane)
33 minutes ago, KLICEK said:

to zupelnie jak z pixologic/maxon XD

Ogólnie industry standard jak już 😄 

Poza tym jak już mówimy o logach to pixologic też nie sprawiał wrażenia, że po drugiej stronie jest ktoś normalny i stabilny emocjonalnie a zbrush tylko to potwierdzał ponad wszelką możliwość 😄 

pixologic-logo-2D0766B3A4-seeklogo.com.p

a maxon też nie odbiega od tematu który trochę opanował ten wątek 😄

qi4H3xB.png

Edytowane przez Destroyer
  • kekw 2
Napisano

Po obejrzeniu kilku odcinkow "Blender Heads" nie mam watpliwosci, ze co do normalnosci i stabilnosci emocjonalnej to nikt nie pobije teamu Blendera. Dajwersity jest takie ze sie zastanawiasz czy trzeba miec zaswiadczenie o niepoczytalnosci, zeby do nich dolaczyc w ogole. Pablo Dobarro ze swoja fascynacja laleczek mangowych byl po prostu zbyt normalny i odpadl z druzyny.

 

  • kekw 1
  • Haha 2
Napisano
Cytat

Mozesz polecic jakies tutoriale czy ogarniales soft samemu? I jak u Ciebie ze stabilnoscia bo u mnie wersja do nauki potrafi wywalic sie na najprostszych dzialaniach..

Stabilność ? a panie daj pan spokój masakra xD ostatnia stabilna wersja jaką miałem przyjemność używać to 2023.16, każda następna sypie się co 15 minut xD podesłałbym wam wątek z forum 3dcoata gdzie próbowałem szukać pomocy, ale ich serwery siadły, 

tutki:
https://tenitsky.gumroad.com/?recommended_by=discover
no i learnsquared Jamy Jubareva

 

Cytat

1-3 dni na jeden model to bardzo szybko,

jest jeszcze typek który rzeźbi dużo szybciej, próbuje się przestawić na jego worklfow:
https://www.artstation.com/marketplace/p/W31Kg/foundation-art-group-intro-to-3dcoat-for-concept-art-with-norris-lin

https://www.artstation.com/funkydomo

 

Cytat

Największy problem 3d coat to bugi i przez to ciężko w nim zrobić projekt komercyjny.  a jak chcesz supporta, to możesz zgłosić bug, ale nigdy nie wiesz czy w ogóle ktoś pracuje nad poprawką. 

pistolety to hipoly + tekstury?  Super wykonie. 

tak, chociaż moja wersja jak mówiłem jest stabilna prócz co chwile sypiącej się symetri (zawsze po rozciągnięciu siatki gdy trzeba zresetować voxele do skali globalnej symetria się przesuwa kawałek w prawo xD) ale ustawiłem skrót do resetu symetri i jakoś to już leci xDD

 highpoly potem retopo via decimetion + tekstury, (czyli w sumie takie midpoly)

no i wrzutka:
męcze ostatnio rzeźbienie w VR
zastanawiam się jeszcze czy tego chudzielca można zamykać,
RENDER_STANDINGMECH2.thumb.jpg.095c347bc668c8504dad6fea80ecf76a.jpg

RENDER_RUNNINGMECH2.thumb.jpg.6d4e466dc544d10635dd284b674f0d9a.jpg

w międzyczasie zacząłem następnego robocika do serii, jakieś pomarańczowe logo pewnie mu ogarnę
RENDER_STANDINGMECH2.thumb.jpg.2041051cabdb29df6d45cca8fb14f0b5.jpg

no i już któryś raz z kolei próbowałem jakiś sensowny worklfow ogarnąć z tym piep%^#$%m AI gdzie rzeczywiście maluje formę, no i chyba mi się coś udało, bo generlanie powiem wam że absolutnie nie czułem satysfakcji z pracy ze sztuczną inteligencją, ale tutaj z tymi uzbrojonymi laskami nawet powiedziałbym że to Ja jestem autorem większościowym, czuje satyfkacje taką jak mamy gdy rzeczywiście stworzymy jakieś dzieło (pewno wiecie o co chodzi xD) (nad tą z biczem jeszcze się męcze xDD)

Femalearmored_character_vol3.thumb.jpg.7629ba89957dbedf9b6ba3fd4dc00be2.jpg
femalearmoredpostapocharacter.thumb.jpg.3d7b6671f11f6f6720a69719e30588f6.jpg
Femalearmoredcharacter_vol4.thumb.jpg.78669a8d631f53e50fb0736af59131d9.jpg

 

  • Like 5
  • Wow 1
  • Thanks 1
Napisano
10 hours ago, rosikowski said:

Stabilność ? a panie daj pan spokój masakra xD ostatnia stabilna wersja jaką miałem przyjemność używać to 2023.16, każda następna sypie się co 15 minut xD podesłałbym wam wątek z forum 3dcoata gdzie próbowałem szukać pomocy, ale ich serwery siadły, 

A juz myslalem ze to ja cos zle robie 😄 Eh szkoda... Gratuluje wytrwalosci. I dzieki za linki.

 

10 hours ago, rosikowski said:

bo generlanie powiem wam że absolutnie nie czułem satysfakcji z pracy ze sztuczną inteligencją,

O to to. Zerowa satysfakcja jesli o mnie chodzi. Ale tez do malych dupereli zamiast wyszukiwac cos na necie mozna wygenerowac i tez szafa gra.

Babeczki fajne ale to taki cheat jest bo wiekszosci sie fajna babeczka spodoba obojetnie co tam robi. "AI" ma to do siebie ze generuje generalnie dwie twarze. Bez wyrazy zupelnie i z bez wyrazu z lekko rozchylonymi wargami bo jest bardziej szekszi. Repertuar emocji jak u manekina sklepowego.

  • Like 1
Napisano

 

17 godzin temu, Nezumi napisał(a):

 Eh szkoda... Gratuluje wytrwalosci

tzn wiesz, oczywiście cały czas korzystam z tej wersjii 2023.16 xD trochę szkoda bo fajne rzeczy się pojawiają w następnych, (np. live bolean)

no i dzięki za komentarz ! popracowałem trochę nad wyrazem twarzy i myślę nad jakimś story, dajcie znać co myślicie, trzeci dzień siedze nad tymi "heroinkami"

tą chyba już mogę zamknąć 
ta jest brutalna, lubi rozłupywać czaszki swoich wrogów młotem, ale za to lubi motylki
HammerLady_Final3k.thumb.jpg.c5d3a70d45b3af98d79c323917c6540a.jpg

ta jest zwinna, szybka, i lubi błyskotki, i właśnie się zastanawiam co by jej dodać, świeicidełka, jakiś naszyjnik, może jakieś diamenciki na pasku, chmmm, w sumie to taka troche z niej sucz, ostry makeup może, zobaczymy....

WhipladyFinal.thumb.jpg.860a98b5df1625a27cfc5d45d8d2f58d.jpg


a to jest Pani kapitan, skupiona na zadaniu/dowodzeniu, poważna postać, (więc ten detal na kroczu raczej trzeba poprawić)
swordgirlFinal_2.thumb.jpg.c059e0c53929d0a0f43c9403d1820434.jpg
 

  • Like 1
Napisano

Fasjne te dziewczyny. Ile tam jest ai a ile twojej pracy? Wspominałeś, że sporo ty malowałeś.

 

Jak miał bym się czepiać to postawa laski z młotem jest zła. Wygląda jakby miała koślawe kolana przez co stopy skierowane są do środka a nie na zewnątrz. Przez to wygląda mało stabilnie stojąc na nich.

Wiem, ze to częsta sprawa rysowanie takiego układu stóp.. nie wiem czemu - bardziej dziewczęce? urocze? 

Ale w wypadku wojowniczki trochę mi nie pasuje.

Reszta stoi ładnie, pewnie na ziemi a  młotkowa wygląda jakby miała się przewrócić. 

  • Like 1
Napisano (edytowane)
W dniu 26.03.2024 o 17:51, michalo napisał(a):

Fasjne te dziewczyny. Ile tam jest ai a ile twojej pracy? Wspominałeś, że sporo ty malowałeś.

dzięki !  można powiedzieć że to taki photo bash, tyle że zamiast szukać fotek to generowałem sobie części składowe conceptu i malowałem po nich żeby pasowały do całości, oraz usuwałem błędy AI, (albo też szkicowałem żeby pomóc AI wygenerować lepszą część,  następnym razem może postaram się zachować więcej procesu ale co udało mi się odzyskać to wrzucam poniżej dwa wipy:
Biczsteps.thumb.jpg.06df8f2df7ab8ff7f47cb1de0064de00.jpg
swordsteps.thumb.jpg.36f65fe1777bacbdcdf9b037ece10196.jpg

i finale:
spacer.png

spacer.png

spacer.png

Wrzucam jeszcze dwa następne roboty, sporo ćwiczyłem rzeźbienie w VR (Substance 3d modeler na oculusie 2)
spacer.png

spacer.png

i dwa wideo z tymi robocikami/zabawkami:

https://cdn.artstation.com/p/video_sources/001/934/344/copepod-animation10001-0150.mp4
https://cdn.artstation.com/p/video_sources/001/913/133/walker-animation20001-0150.mp4

Sporo ostatnio myślałem żeby olać concept design i zająć się 3d na pełny etat, ale Feng Zhu wrócił do Design Cinema, (na luzie kończyłem teksturować ostatniego mecha gdy w tle leciał Feng, akurat mówił ironicznie, (cytuję z pamięci) ...: "good luck finding that job with a giant sci fi generic mech with a big gun"
uzmysłowił mi co tak naprawdę jest w cenie, trochę o tym zapomniałem przez ostatnie 4 lata, (przez które to miałem istne eldorado z pracą), więc zaplanowałem sobie z deka trudniejszy cywilny projekt, narazie nie będę za dużo opowiadał, wspomnę tylko: "diesel punk i ryby"



spacer.pngspacer.pngspacer.png

Edytowane przez rosikowski
  • Like 4

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności