Napisano 2 Sierpień 201212 l Czesc. Ostatnio bawilem sie w wizy pokoju inspirowanego nintendo nes. W Pracy skupiłem się na oświetleniu i shaderach oraz mieszaniu passów. Wiekszość modeli jest wzięta z internetu: 3dsky.com, designconnected.com , model+model.com- nie zależało mi na ćwiczeniu modelingu. Joystick został wymodelowany w nurbsach w moi3d. Dodatkowo robiłem też jego close up`y. Ujęcia wnętrza renderowaly sie lekko ponad 1h natomiast nr 4 1h30min. Soft: 3DSMAX+ MOI3D+ VRAY+PS. Hardware: i72600k@4,6Ghz+8Gb ram image host Edytowane 2 Sierpień 201212 l przez drumratio zgodnosc wątku z regulaminem
Napisano 2 Sierpień 201212 l Co tu dużo mówić - klasa. TV kojarzy mi się z nową kolekcją evermotion :)
Napisano 2 Sierpień 201212 l ja bym tylko wrzucił raczej mario zamiast ponga, który mi się kojarzy bardziej z atari ;] a tak to super
Napisano 2 Sierpień 201212 l yarosh napisał: ja bym tylko wrzucił raczej mario zamiast ponga, który mi się kojarzy bardziej z atari ;] Czyli wszystko ok, bo NES nie jest podłączony do telewizora. Widać jakaś atarynka w szafce musi być. Technicznie fajnie, światło i shadery przyzwoite, chociaż AO wydaje mi się zbyt mocne w rogach pomieszczenia. Poza tym sama konsola, razem z padami, wydaje mi się zbyt masywna w stosunku do stojącej obok puszki.
Napisano 2 Sierpień 201212 l Bardzo podoba mi się oświetlenie, robione z "making of Loft" by Matheus Passos?, bardzo fajne materiały poduszek i dywanika. Półki możnabyłoby trochę doświetlić bo są jakieś takie szare.
Napisano 2 Sierpień 201212 l Projekt naprawdę daje radę. Ta szarość o której pisze kolega prawdopodobnie zamierzona i moim zdaniem słusznie. Jedyne co mi nie pasuje to książki na jednej ścianie, Co to ma do NES'a? Gdyby to były kardridże to co innego;) Daję 4*
Napisano 2 Sierpień 201212 l Witam, proszę zmienić nazwę tematu na zgodną z regulaminem działu Galeria 3D. Nazwę tematu możesz zmienić edytując pierwszy POST. Edycja -> Wyślij (Zaawansowane).
Napisano 2 Sierpień 201212 l Autor czesc. @thecrev: świecone było vraylightmtl z wczytaną teksturą krajobrazu zimowego na plane. Dodatkowo area light w oknie. @yarosh: Faktycznie ,dałem wtope z pongiem na nesie- w wipie postaram sie o zmapowanie jakiegos tytułu zgodnego z nes. @arev: myśle,że w wipie dopracuje byt konsoli w tej scenie. Z ao lubie "przesadzac" gdyż wizy sa dla mnie bardziej plastyczne/dramatyczne-moze to maniera, ale scenka miała mieć wydzwięk oldschoolu z nutą brudu-szczególnie na scianach. @Lucek: Książki były w sumie zapełniaczem tylko, kartridze sa dla mnie zbyt drobnym elementem i kompozycyjnie raczej by wszystko siadło.Ale testa zrobie :D Praca jednak ma jeszcze dużo błędów- proszę o przeniesienie do działu WIP. Przepraszam za zamieszanie.
Napisano 13 Sierpień 201212 l Piekny jest ten plakat "Old School Gamer" z logo Atari. Mozna prosic w bardzo wysokiej rozdzielczosci? ;)
Napisano 13 Sierpień 201212 l Bardzo ładnie oświetlony pokój, świetne shadery i dobrze, że dbasz o detal przy geometrii. AO przesadzone szczególnie pod poduszką na podłodze i pod grzejnikiem. Powinieneś uwzględniać typ materiału a będzie jeszcze lepiej niż jest teraz. Pozdrawiam