Araiel Napisano 16 Październik 2017 Napisano 16 Październik 2017 Już widziałem wcześniej, bo ludzie na polycount linkowali :D Bardzo fajnie to wygląda. Byłbym zainteresowany kupnem. Masz już w głowie jakąś orientacyjną cenę i czas wypuszczenia pluginu?
Pawelkos Napisano 17 Październik 2017 Napisano 17 Październik 2017 Jak dla mnie rewelka, jesli bedzie dzialac tak samo dobrze na bardziej skompliowanych brylach i na wszystkich watkach to bylaby niezla kosa:D. Pisz ten plugin i niedlugo Autodesk zglosi sie do Ciebie po wykup zeby mogli to natywnie zaimplementowac w maxie ;) A tak w ogole tam sam wymyslasz rozwiazania jak to ma dzialac czy wspomagasz sie np jakimis papers z Siggraph ?
Tamyl91 Napisano 18 Październik 2017 Autor Napisano 18 Październik 2017 Dzięki. Rozwiązania wymyślam sam, generalnie spędziłem dużo czasu żeby to wszystko zaplanować, choć teraz widzę, że i tak główny algorytm musi zostać całkowicie przebudowany po raz kolejny, bo chcę, by działało to we wszystkich przypadkach i było możliwie stabilne.
martin-flash Napisano 6 Listopad 2017 Napisano 6 Listopad 2017 Daj znać jak skończysz. Mam nadzieję że będę w stanie go kupić. Rewelacja.
Sebazx6r Napisano 7 Listopad 2017 Napisano 7 Listopad 2017 Usuwasz granice boolina i robisz bridge? Zastanawiam mnie jak wyrownoujesz ilosc edgy pod bridge.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się