Napisano 14 Wrzesień 201212 l Witam,problem jest widoczny na załączonym pliku,co z tym zrobić?Poszczególne poligony inaczej wyświetlają teksturę.Da się to naprawić? http://imageshack.us/f/59/20110914223907.png/
Napisano 14 Wrzesień 201212 l Cześć. Zapoznaj się z terminem mapowania, bez tego ani rusz! Modyfikator Unwrap UVW w Maxie. Pozdrawiam!
Napisano 16 Wrzesień 201212 l Autor Bardzo pomogłeś,tajemnica zawodowa,że powiedzieć nie chcesz?????UVW nic się w tym przypadku nie rozwiąże,jakiś bug podczas turbosmooth'a powstał,więc nie gadaj\gadajcie głupot,nie pisał bym tylko dlatego bo nie chce mi się ułożyć UVW unwrap'a,problem tkwi w tym że używając każdego modyfikatora z pośród możliwych mi znanych,na większość polygon'ów jes dobrze ustowiona tekstura,ale w niekturych jast jak by to nazwać ,,automatyczna rotacja''i inne rozmieszczenie,. Zawsze mam ten problem jak się wygładza siatkę opcją turbosmooth,pomożecie jakoś?????Dodam że być może to tylko w podglądzie,ale na renderze nie próbowałem. Edytowane 20 Wrzesień 201212 l przez Lucek przekleństwa i orty
Napisano 17 Wrzesień 201212 l patq2012 nie goraczkuj sie, Miłosz3ds ma racje, to problem mapowania. W jednym zdaniu nikt ci nie opisze jak zmapowac obiekt. W necie jest pelo tutoriali i jak bedziesz mialo troche samozaparcia to sie nauczysz obslugiwac unwrapa. Zaden modyfikator sam z siebie nie robi cudow, muszisz sie nauczyc obslugi narzedzia. Tekstura sie rozciage zle w pewnym miejsca po kordynaty uvw sa "niepoprawne". Musisz stworzyc seamy na modelu, pobawic sie takimi narzedzmi jak relax, pelt mapp
Napisano 17 Wrzesień 201212 l Przyjmij oficialne przeprosiny od nas biednych forumowiczow ze proba pomocy uzytkownika "Milosz3d" okazala sie nieudana i wywolala tak negatywne emocje. W przyszlosci postaramy sie lepiej.
Napisano 20 Wrzesień 201212 l Autor Mirach,Twój sarkazm jest drażniący,ale problem jest chyba rozwiązany,chyba bo właśnie tuta oglądam,zobaczymy co z tego wyjdzie.
Napisano 20 Wrzesień 201212 l Przyjmij oficjalne przprosiny od nas biednych forumowiczow, że zwrócenie uwagi przez użytkownika Mirach, iż użytkownik Miłosz3ds chciał tylko pomóc, wywolalo tak negatywne emocje. W przyszlosci postaramy sie lepiej.
Napisano 20 Wrzesień 201212 l Kolego zachowuj się jak dorosły człowiek i szanuj innych. Jeżeli nie jesteś w stanie kulturalnie rozmawiać z ludźmi to poszukaj pomocy gdzieś indziej. Przeczytaj regulamin, który zabrania przeklinania i postaraj się pisać bez drażniących błędów.
Napisano 2 Październik 201212 l Autor Nadal nie mogę tego rozwiązać,jak biorę edit seamls(czy jakoś tak..) w uwv mappingu,to na końcu jest opcja exp. i coś dalej,zaznaczam face zaznaczam wszystko,lesz zaznaczają się te face z widoku,i jak biorę pelt to są tylko jakieś 4 vertexy bez tych co zaznaczyłem,raz były wszystkie face,ale nie wiem jak to zrobiłem,wie ktoś może o co chodzi?Innaczej jak bez jerzdżenia po siatce zaznaczyć ją całą??(Sory za błędy bo jutro do szkoły i matka pogania,jak by co to wytłymaczę o co chodzi jeszcze raz.)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto