patq2012 Napisano 14 Wrzesień 2012 Napisano 14 Wrzesień 2012 Witam,problem jest widoczny na załączonym pliku,co z tym zrobić?Poszczególne poligony inaczej wyświetlają teksturę.Da się to naprawić? http://imageshack.us/f/59/20110914223907.png/
Miłosz3ds Napisano 14 Wrzesień 2012 Napisano 14 Wrzesień 2012 Cześć. Zapoznaj się z terminem mapowania, bez tego ani rusz! Modyfikator Unwrap UVW w Maxie. Pozdrawiam!
patq2012 Napisano 16 Wrzesień 2012 Autor Napisano 16 Wrzesień 2012 (edytowane) Bardzo pomogłeś,tajemnica zawodowa,że powiedzieć nie chcesz?????UVW nic się w tym przypadku nie rozwiąże,jakiś bug podczas turbosmooth'a powstał,więc nie gadaj\gadajcie głupot,nie pisał bym tylko dlatego bo nie chce mi się ułożyć UVW unwrap'a,problem tkwi w tym że używając każdego modyfikatora z pośród możliwych mi znanych,na większość polygon'ów jes dobrze ustowiona tekstura,ale w niekturych jast jak by to nazwać ,,automatyczna rotacja''i inne rozmieszczenie,. Zawsze mam ten problem jak się wygładza siatkę opcją turbosmooth,pomożecie jakoś?????Dodam że być może to tylko w podglądzie,ale na renderze nie próbowałem. Edytowane 20 Wrzesień 2012 przez Lucek przekleństwa i orty 1
Temporal Napisano 17 Wrzesień 2012 Napisano 17 Wrzesień 2012 patq2012 nie goraczkuj sie, Miłosz3ds ma racje, to problem mapowania. W jednym zdaniu nikt ci nie opisze jak zmapowac obiekt. W necie jest pelo tutoriali i jak bedziesz mialo troche samozaparcia to sie nauczysz obslugiwac unwrapa. Zaden modyfikator sam z siebie nie robi cudow, muszisz sie nauczyc obslugi narzedzia. Tekstura sie rozciage zle w pewnym miejsca po kordynaty uvw sa "niepoprawne". Musisz stworzyc seamy na modelu, pobawic sie takimi narzedzmi jak relax, pelt mapp
mirach Napisano 17 Wrzesień 2012 Napisano 17 Wrzesień 2012 Przyjmij oficialne przeprosiny od nas biednych forumowiczow ze proba pomocy uzytkownika "Milosz3d" okazala sie nieudana i wywolala tak negatywne emocje. W przyszlosci postaramy sie lepiej.
patq2012 Napisano 20 Wrzesień 2012 Autor Napisano 20 Wrzesień 2012 Mirach,Twój sarkazm jest drażniący,ale problem jest chyba rozwiązany,chyba bo właśnie tuta oglądam,zobaczymy co z tego wyjdzie.
piko84 Napisano 20 Wrzesień 2012 Napisano 20 Wrzesień 2012 Przyjmij oficjalne przprosiny od nas biednych forumowiczow, że zwrócenie uwagi przez użytkownika Mirach, iż użytkownik Miłosz3ds chciał tylko pomóc, wywolalo tak negatywne emocje. W przyszlosci postaramy sie lepiej. 1
Lucek Napisano 20 Wrzesień 2012 Napisano 20 Wrzesień 2012 Kolego zachowuj się jak dorosły człowiek i szanuj innych. Jeżeli nie jesteś w stanie kulturalnie rozmawiać z ludźmi to poszukaj pomocy gdzieś indziej. Przeczytaj regulamin, który zabrania przeklinania i postaraj się pisać bez drażniących błędów.
patq2012 Napisano 2 Październik 2012 Autor Napisano 2 Październik 2012 Nadal nie mogę tego rozwiązać,jak biorę edit seamls(czy jakoś tak..) w uwv mappingu,to na końcu jest opcja exp. i coś dalej,zaznaczam face zaznaczam wszystko,lesz zaznaczają się te face z widoku,i jak biorę pelt to są tylko jakieś 4 vertexy bez tych co zaznaczyłem,raz były wszystkie face,ale nie wiem jak to zrobiłem,wie ktoś może o co chodzi?Innaczej jak bez jerzdżenia po siatce zaznaczyć ją całą??(Sory za błędy bo jutro do szkoły i matka pogania,jak by co to wytłymaczę o co chodzi jeszcze raz.)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się