Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

Bardzo pomogłeś,tajemnica zawodowa,że powiedzieć nie chcesz?????UVW nic się w tym przypadku nie rozwiąże,jakiś bug podczas turbosmooth'a powstał,więc nie gadaj\gadajcie głupot,nie pisał bym tylko dlatego bo nie chce mi się ułożyć UVW unwrap'a,problem tkwi w tym że używając każdego modyfikatora z pośród możliwych mi znanych,na większość polygon'ów jes dobrze ustowiona tekstura,ale w niekturych jast jak by to nazwać ,,automatyczna rotacja''i inne rozmieszczenie,. Zawsze mam ten problem jak się wygładza siatkę opcją turbosmooth,pomożecie jakoś?????Dodam że być może to tylko w podglądzie,ale na renderze nie próbowałem.

Edytowane przez Lucek
przekleństwa i orty
  • Sad 1
Napisano

patq2012 nie goraczkuj sie, Miłosz3ds ma racje, to problem mapowania. W jednym zdaniu nikt ci nie opisze jak zmapowac obiekt. W necie jest pelo tutoriali i jak bedziesz mialo troche samozaparcia to sie nauczysz obslugiwac unwrapa. Zaden modyfikator sam z siebie nie robi cudow, muszisz sie nauczyc obslugi narzedzia. Tekstura sie rozciage zle w pewnym miejsca po kordynaty uvw sa "niepoprawne". Musisz stworzyc seamy na modelu, pobawic sie takimi narzedzmi jak relax, pelt mapp

Napisano

Przyjmij oficialne przeprosiny od nas biednych forumowiczow ze proba pomocy uzytkownika "Milosz3d" okazala sie nieudana i wywolala tak negatywne emocje. W przyszlosci postaramy sie lepiej.

Napisano

Przyjmij oficjalne przprosiny od nas biednych forumowiczow, że zwrócenie uwagi przez użytkownika Mirach, iż użytkownik Miłosz3ds chciał tylko pomóc, wywolalo tak negatywne emocje. W przyszlosci postaramy sie lepiej.

  • Like 1
Napisano

Kolego zachowuj się jak dorosły człowiek i szanuj innych. Jeżeli nie jesteś w stanie kulturalnie rozmawiać z ludźmi to poszukaj pomocy gdzieś indziej. Przeczytaj regulamin, który zabrania przeklinania i postaraj się pisać bez drażniących błędów.

Napisano

Nadal nie mogę tego rozwiązać,jak biorę edit seamls(czy jakoś tak..) w uwv mappingu,to na końcu jest opcja exp. i coś dalej,zaznaczam face zaznaczam wszystko,lesz zaznaczają się te face z widoku,i jak biorę pelt to są tylko jakieś 4 vertexy bez tych co zaznaczyłem,raz były wszystkie face,ale nie wiem jak to zrobiłem,wie ktoś może o co chodzi?Innaczej jak bez jerzdżenia po siatce zaznaczyć ją całą??(Sory za błędy bo jutro do szkoły i matka pogania,jak by co to wytłymaczę o co chodzi jeszcze raz.)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności