motyl Napisano 22 Październik 2012 Napisano 22 Październik 2012 (edytowane) Witam:) od dłuższego czasu przeglądam forum i w końcu postanowiłem założyć wątek. Rysunkiem zajmuję się już jakiś czas, od kilku miesięcy próbuję sił w digitalu, nawet udało mi się załapać na praktyki w Vinci Games przez chwilę. Wrzucam moje ostatnie wypociny oraz bardzo byłbym wdzięczny za konstruktywne zjechanie ich:) Edytowane 7 Sierpień 2015 przez motyl
motyl Napisano 23 Grudzień 2012 Autor Napisano 23 Grudzień 2012 kilka ćwiczeń z refek filmowych: dwie podmalówki na bazie 3d: i pierwsza akrawelka:)
tsabu Napisano 26 Grudzień 2012 Napisano 26 Grudzień 2012 Fajne. Krasnoludy opracowujące plan wojenny podobają mi się najbardziej bo jest story telling :) W pierwszych pracach troche nadużywasz czerni, ale potem już lepiej. W tych ćwiczonkach z refek filmowych bardzo ładnie sobie radzisz z values. W zasadzie nic tylko cisnąc dalej!
motyl Napisano 27 Grudzień 2012 Autor Napisano 27 Grudzień 2012 Dzięki wielkie za uwagi, pracuję nad czerniami obecnie :P Miło że ktoś w końcu odpisał. Jeszcze wrzucę jedno ćwiczenie z wczoraj
motyl Napisano 27 Grudzień 2012 Autor Napisano 27 Grudzień 2012 Spoko Spoko. Grałem w tą gierke. ee? wybacz nie skumałem
Sidre Napisano 27 Grudzień 2012 Napisano 27 Grudzień 2012 no te dwa podrysowane 3d to z jakiegoś Hiden Objecta z BFG. Czy nie ?
motyl Napisano 27 Grudzień 2012 Autor Napisano 27 Grudzień 2012 tak jest, uściślająć robiłem to na arttesta dla nich:)
kamesanin Napisano 2 Styczeń 2013 Napisano 2 Styczeń 2013 No no no co scrollem za turlam to coraz lepiej:] tylko te podmalówki jakieś...;) dajesz dalej
motyl Napisano 9 Marzec 2013 Autor Napisano 9 Marzec 2013 tak wrzucę chociaż średnio zadowolony z tych rzeczy jestem jakiś żołnierz komiks tak zupełnie for fun i zombiak
ewichan Napisano 10 Marzec 2013 Napisano 10 Marzec 2013 Oj oj krasnoludy kojarzę nawet bardzo :) te testy też robiłam :P
EthicallyChallenged Napisano 10 Marzec 2013 Napisano 10 Marzec 2013 Czyli użyli w grze Twoich "testowych" obrazków i nic Ci (Wam?) nie zapłacili?
ewichan Napisano 10 Marzec 2013 Napisano 10 Marzec 2013 Nie używali testowych prac do niczego :D Te rendery były z gier już wydanych
motyl Napisano 11 Marzec 2013 Autor Napisano 11 Marzec 2013 tak pomyślałem, że jeszcze starsze ołówkowe rzeczy wrzucę tańczący kościół :D
ewichan Napisano 11 Marzec 2013 Napisano 11 Marzec 2013 Fajne te ołówki w szczególności pierwsze dwa stwory
motyl Napisano 1 Kwiecień 2013 Autor Napisano 1 Kwiecień 2013 bardziej skomplikowana scenka (dla mnie:)), będę bardzo wdzięczny za krytykę
ramalooke Napisano 2 Kwiecień 2013 Napisano 2 Kwiecień 2013 Właściwie to nie wiem za bardzo co Ci napisać. Widzę, że pracujesz nad wszystkim nad czym powinieneś pracować. Więc trzymaj tak dalej ;3
Status Napisano 8 Kwiecień 2013 Napisano 8 Kwiecień 2013 Witam! To co od razu rzuciło się w oczy to brak bryłki. Coś tam próbujesz, ale generalnie bez zastanowienia. Nie określiłeś źródła światła, albo zmieniałeś je w trakcie malowania i to główna przyczyna problemu. Druga sprawa to, że nie myślisz o bryle. Pociągnąłeś linie na hełmie, przecinając go na pół, a potem przez cały tułów leci ona w tym samym miejscu. Głowa nie jest w tym samym położeniu co przód zbroi, więc idąc za ciosem "linia" też nie będzie. Poprawiłem oświetlenie i stworzyłem focal point. Zasugerowałem zmiany w perspektywie (nie, nie mówię, że teraz jest w pełni idealnie, bo nie taki jest tego cel - nakreśliłem tylko mniej/więcej). Ustawiłem Ci też nogi, które miałeś jakoś dziwnie połamane. Stopami się za dużo nie bawiłem, bo wydaje mi się, że musisz jeszcze przemyśleć ich design, który w stosunku do reszty wypada biednie. 1. Postaraj się używać większego pędzla, przechodząc do mniejszych gdy zagłębiasz się coraz bardziej w detal. 2. Wyznaczaj sobie linie perspektywiczne do takich conceptów. 3. Oświetlenie! 4. Bryłka (polecam malowanie kulek, daje dużo do myślenia i w przerwach od innych rzeczy daje dużo fun'u) Pozdrawiam i powodzenia.
motyl Napisano 8 Kwiecień 2013 Autor Napisano 8 Kwiecień 2013 dzięki za pomoc i poświęcony czas :) Bardzo fajna inicjatywa z Waszej strony (i do tego ekspresowa!). No nic, no to do roboty..:P
ramalooke Napisano 28 Kwiecień 2013 Napisano 28 Kwiecień 2013 @Status dobrze godo. Przez niego nie mam nic mądrego do dodania ;
motyl Napisano 29 Kwiecień 2013 Autor Napisano 29 Kwiecień 2013 trochę Robertsona: martwe z biurka: strasznie mi kolory zjechało przy kompresji tego pierwszego... no i WIP studium Caravaggio, za bardzo się zagłębiłem w twarz Judyty, ale będę naprawiał bo wygląda źle
ramalooke Napisano 30 Kwiecień 2013 Napisano 30 Kwiecień 2013 Whoooo i to rozmiem! Dobrze jest ciśnij dalej!
KaliditusZaliditey Napisano 5 Maj 2013 Napisano 5 Maj 2013 Dobre. :)))) Możesz czasem spróbować dać więcej detalu w jakimś miejscu.
Kalberos Napisano 5 Maj 2013 Napisano 5 Maj 2013 no nawet bardzo dobre , kolorystyka i ten stajl .Fajne możesz iść w tą stronę :D
COR Napisano 6 Maj 2013 Napisano 6 Maj 2013 ostatnie naprawdę fajne:) chętnie w jakiejś gierce zobaczyłbym tych kowbojów:)
Yndza Napisano 6 Maj 2013 Napisano 6 Maj 2013 Bardzo fajne te postacie, widać ze forma idzie w górę. :)
grass Napisano 6 Maj 2013 Napisano 6 Maj 2013 kowboje fajne :) chociaż ten drugi mógłby mieć "lepsze" dłonie tzn palce dłuższe o np jeden paliczek.
Status Napisano 6 Maj 2013 Napisano 6 Maj 2013 Serio??!! Stary pierwszy raz widzę, że ktoś naprawdę wziął rady do serca, wyłożył to wszystko na blat, zrozumiał i wziął się za siebie. Efekt niesamowity. Gratuluje.
motyl Napisano 7 Maj 2013 Autor Napisano 7 Maj 2013 dzięki wielkie za komentarze:) bardzo mi pomógł Twój over oraz ostatnie komentarze EC w wątku Kalberosa
EthicallyChallenged Napisano 7 Maj 2013 Napisano 7 Maj 2013 Ja jeszcze dorzucę swoje 3 grosze w temacie robota bo byłem na Iron Manie i mi podpasowało. Status pisał o designie, ja skupię się na prezentacji. Tło - Białe tło ma swoje zastosowania i nie potępiam go w czambuł (zastosowanie go w pierwszym hitmanie pamiętam do dziś) ale w robocie sie nie sprawdza po prostu. Po pierwsze, jak masz ozdóbki typu lampki, które emitują światło, to białe tło tylko osłabi efekt. Po drugie, drastycznie zawęża ono Twoj wachlarz możliwości jeśli chodzi o prezentację. Ja zastosowałem poniższe rozwiązania: kontrast koloru - wybrałem barwę kontrastującą z barwą robota. Dotatkowo jest delikatny gradient od czerwieni do pomarańczy, co współgra z lampkami kontrast waloru - mój punkt na którym skupiam uwagę (głowa i bark) jest oświetlony. Dla kontrastu tło jest ciemniejsze. Również poteguje to siłę lampek. krawędzie - zróżnicowanie krawędzi może dużo dać. Porównaj sobie krawędzie między tłem a robotem na oświetlonym barku z tymi na nogach. W ten sposób skupiasz uwagę tam, gdzie chcesz. To oczywiste, że moje zainteresowanie spadało od głowy w dół, z zainteresowaniem widza będzie podobnie. Parę uwag odnośnie oświetlenia - Twój robot jest bardzo monochromatczny. Powinieneś bardziej różnicować emperaturę barw, otoczenie powinno odziaływać na kolor i walor. Nauczysz się tego na martwych naturach. Możesz sobie pojeździć próbnikiem kolorów po mojej wersji, np porównać zieleń z jednego barku który jest oświetlony z tym drugim, na który bardziej działa światło ambientowe (z tła). Podobnie z kolorem lampek. U Ciebie były pomarańczowe i tyle. U mnie żarówki są niemal białe a im dalej od nich to barwa się zmienia, przechodząc delikatnie przez żółć do pomarańczy, ale światło czyta się jako pomarańczowe. Różnica jest taka, że bardziej wygląda na emitujące światło. Tło tu też gra sporą rolę. Odnośnie samego designu to już mi sie nie chciało za dużo bawić, ale przydałoby sie trochę to zróżnicować, bo na całej powierzchni robot jest pokryty tym samym walorem, tym samym kolorem, tym samym materiałem i robi sie bardzo nudno. Zróżnicowałem to tak troszeczkę, dodając kilka ciemnych kształtów, zaczątki innych kolorów (ciemnozielony) i materiałów (rysy) ale to jedynie początek, możnaby zrobić o wiele ciekawiej. Zrobiłeś jeden krok dodając żółte paski. Ja zrobiłem drugi, ale przydałby się trzeci, czwarty, piąty... Powodzenia w dalszym rozwoju! Pozdro
KaliditusZaliditey Napisano 7 Maj 2013 Napisano 7 Maj 2013 Wszystko racja i jest boost robota i kawał obiektywnej wiedzy, rozdzieliłbym tylko temat sprzedania pomysłu na koncept robota, a jego roboczą wersję dla trójwymiarowca, który ma wykonać takiego. Najlepiej gdyby była możliwość wykonania właśnie takich dwóch wersji. W 1 kolor lokalny dominuje wystarczy pobrać pipetą, wszystko widać jak na dłoni itd, a w drugiej mamy go jak działa z klimatem itd, Świetny wątek się zrobił, a te roboty razem fajnie wyglądają.
EthicallyChallenged Napisano 7 Maj 2013 Napisano 7 Maj 2013 Nie no, wiadomo, że jakby ktoś miał później rzeźbić te nogi na podstawie obrazka to zrobiłbym je "troche" inaczej. ;] Ale chciałem poruszyć temat tła bo były już 3 obrazki z białym, chciałem przypomnieć, że są inne opcje.
KaliditusZaliditey Napisano 7 Maj 2013 Napisano 7 Maj 2013 EC- Przy okazji poruszyłeś kilka fundamentalnych zagadnień. Za co dziękowałem. Warto myślę zdawać sobie sprawę jakimi środkami się gra i co one dają, żeby nam motyl nie odfrunął.
motyl Napisano 7 Maj 2013 Autor Napisano 7 Maj 2013 uau! ale fajnie zadziałałeś tym tłem rysami i kolorem, kurde.. no nic, wdzięczny jestem przepotwornie i pędzę dokształcać się:)
Coyote Napisano 7 Maj 2013 Napisano 7 Maj 2013 to ja z racji tego że jestem znany z dealowania sznureczkami zapodam taki link. polecam przy kolejnej pracy ten sposób http://texahol.blogspot.com/2012/09/12-step-program.html zdrówko
motyl Napisano 7 Maj 2013 Autor Napisano 7 Maj 2013 dzięki Coyote, nie widziałem nigdy takiej metody:P martwa bez lokowania produktu mam taki problem.. po wyjściu z photoshopa do jpg obrazek blaknie, jakby przy kompresji po saturacji pojechał, wie ktoś czego to kwestia?
Coyote Napisano 8 Maj 2013 Napisano 8 Maj 2013 dzięki Coyote, nie widziałem nigdy takiej metody:P kwestia troche po czytania o 3d i o tak zwanych "render passach" fajny sposób dla ludzi którzy lubią swoje problemy rozdzielac na czynniki pierwsze i do nauki :) mam taki problem.. po wyjściu z photoshopa do jpg obrazek blaknie, jakby przy kompresji po saturacji pojechał, wie ktoś czego to kwestia? kwestia tego jakie masz wyświetlanie w photoshopie pogmeraj w opcjach kolorów/kalibracji w shopie w shopie wyświetla ci kolory z programu a jak juz zapiszesz masz kolory "monitor colors"
motyl Napisano 8 Maj 2013 Autor Napisano 8 Maj 2013 dzięki, pogrzebałem i chyba jest lepiej:P żeby nie stało
Kris_R Napisano 8 Maj 2013 Napisano 8 Maj 2013 Motyl leciii.. aż miło popatrzeć :) Świetny progres w ostatnim czasie. BRAWO :)
motyl Napisano 27 Maj 2013 Autor Napisano 27 Maj 2013 dzięki wielkie:) ilustracja do bajek lema, na studia. Ktoś pomoże jak to pociągnąć dalej?
mrBone Napisano 30 Maj 2013 Napisano 30 Maj 2013 Zamierzasz polecieć później w kolorze, czy zostaje walor? Mnie Lem zawsze kojarzył się właśnie z walorem nie wiedzieć czemu xD
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się