flamaster69 Napisano 22 Październik 2012 Share Napisano 22 Październik 2012 Cześć, ja mam takie dość banalne pytanie, googlowałem ale nie znalazłem jednoznacznej, aktualnej informacji. Robię teraz hobbystycznie modele do moda BF i wiem że samochód musi się zmieścić w 6-7k tris. Ale ta gra już trochę ma. Jakie są wymagania we współczesnych grach? Postać, pojazd, broń? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bruneq Napisano 22 Październik 2012 Share Napisano 22 Październik 2012 Rob tak żeby wyglądało dobrze i żeby było optymalne, każda gra, każdy silnik ma inne wymogi wiec nie ma żadnego utartego limitu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Quentin Napisano 22 Październik 2012 Share Napisano 22 Październik 2012 Słyszałem że do Assassins Creed 2 i Brotherhood postacie miały około 10-14k trisów. Ale nie wiem czy z twarzą to czy bez... :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MariushO Napisano 4 Listopad 2012 Share Napisano 4 Listopad 2012 Wszysto zalezy pod jaki silnik modelujesz, na jaka platforme, jaki rodzaj gry. Poczytaj helpa enginow jakie cie interesuja, tam jest podane jakie sa minimalne i maxymalne wymagania odnosnie ilosci trisow czy polygonow. Nalezy je traktowac raczej pogladowo, nie boj sie przekroczyc limitu o 1000 polygonow to nie problem. A jesli pracujesz w teamie to modelujac cokolwiek dostaniesz wytyczne co do budzetu polygonow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się