Napisano 22 Październik 201212 l Cześć, ja mam takie dość banalne pytanie, googlowałem ale nie znalazłem jednoznacznej, aktualnej informacji. Robię teraz hobbystycznie modele do moda BF i wiem że samochód musi się zmieścić w 6-7k tris. Ale ta gra już trochę ma. Jakie są wymagania we współczesnych grach? Postać, pojazd, broń?
Napisano 22 Październik 201212 l Rob tak żeby wyglądało dobrze i żeby było optymalne, każda gra, każdy silnik ma inne wymogi wiec nie ma żadnego utartego limitu.
Napisano 22 Październik 201212 l Słyszałem że do Assassins Creed 2 i Brotherhood postacie miały około 10-14k trisów. Ale nie wiem czy z twarzą to czy bez... :(
Napisano 4 Listopad 201212 l Wszysto zalezy pod jaki silnik modelujesz, na jaka platforme, jaki rodzaj gry. Poczytaj helpa enginow jakie cie interesuja, tam jest podane jakie sa minimalne i maxymalne wymagania odnosnie ilosci trisow czy polygonow. Nalezy je traktowac raczej pogladowo, nie boj sie przekroczyc limitu o 1000 polygonow to nie problem. A jesli pracujesz w teamie to modelujac cokolwiek dostaniesz wytyczne co do budzetu polygonow
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto