Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Cześć,

ja mam takie dość banalne pytanie, googlowałem ale nie znalazłem jednoznacznej, aktualnej informacji.

Robię teraz hobbystycznie modele do moda BF i wiem że samochód musi się zmieścić w 6-7k tris. Ale ta gra już trochę ma.

Jakie są wymagania we współczesnych grach? Postać, pojazd, broń?

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 1,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Rob tak żeby wyglądało dobrze i żeby było optymalne, każda gra, każdy silnik ma inne wymogi wiec nie ma żadnego utartego limitu.

Napisano

Słyszałem że do Assassins Creed 2 i Brotherhood postacie miały około 10-14k trisów. Ale nie wiem czy z twarzą to czy bez... :(

Napisano

Wszysto zalezy pod jaki silnik modelujesz, na jaka platforme, jaki rodzaj gry. Poczytaj helpa enginow jakie cie interesuja, tam jest podane jakie sa minimalne i maxymalne wymagania odnosnie ilosci trisow czy polygonow. Nalezy je traktowac raczej pogladowo, nie boj sie przekroczyc limitu o 1000 polygonow to nie problem. A jesli pracujesz w teamie to modelujac cokolwiek dostaniesz wytyczne co do budzetu polygonow

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności