Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Hej. Postanowiłem skleić sobie portfolio wnętrz, więc będę wrzucał tu różne moje wipy. Jeśli komuś zechce się skomentować to byłoby fajnie.

 

Na razie taka łazienka. Work in progress.

 

07bpost.jpg[ATTACH=CONFIG]88089[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]88090[/ATTACH]

Edytowane przez Mulholland
  • Odpowiedzi 34
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Od strony kompozycyjnej strasznie biało i sterylnie chyba bym się kierował z tymi płytkami co dałeś na pasie kabiny w jakiś żywszy kolor albo kontrastujący z tą bielą, dużo by tez dało cieplejsze światło. Szumy o zapewne ze względu na to że to wip?

  • Like 1
Napisano

hej, dzięki za porady, spróbuję inaczej światło ustawić. Trochę mi wyblakły te płyty miały być z trawertynu i blat umywalki też. Wszystkie niedoskonałosci szumowo - jakościowe to wip.

Napisano

No teraz jest lepiej nie wiem czym świecisz ale pokusiłbym się do tej sceny o dylight i ustawić sobie jakaś godzinę 16 -17 dzięki temu dostaniesz ciepłe światło.Masz troszkę za mocno przepalone na szafce w stosunku do tego że cienie nie są ostre jak żyletka.

Napisano (edytowane)

Świecę vraylightem niebieskim w oknie i vraylightem kulą ciepłą jako słońce. Chciałem pobawić się temperaturami światła ale jak patrzę teraz na ten pierwszy render to mi się dupełnie nie podoba. Spróbuję vray sky + sun

Edytowane przez Mulholland
Napisano (edytowane)

No to pójdę w tą stronę :). W każdym razie się w tamtych stronach pokręcę.

 

 

Próbuję różnych wariantów. Zmniejszyłem siłę światła w kuli i rzeczywiście wygląda bardziej naturalnie. Jednak takie słońce zza chmur nie wali tak mocno. Chciałbym osiągnąć efekt ciepłego słonecznego poranka. Tutaj słabsze światełko, render bez posta.

 

burn01mult2000zamiast40.jpg

 

 

Tutaj Vray sky + Sun i trochę w poście podkręciłem.

 

sun06.jpg

 

Mam problem bo Vray Sun + Sky renderuję w Reinhard 0,05 burn ( i lwf ustawy ), i mi wypala wciąż słońce na kafelkach. Nie wiem czy jeszcze tego burna powinienem zmniejszyć?

Edytowane przez Mulholland
Napisano

zmniejszanie Reinharda przy takiej wartosci niewiele zmienia - przy 0,1 masz juz praktycznie Exponential. predzej pobawilbym sie ustawieniami Dark / Bright czy co tam jest, ewentualnie przyciemnil materialy i manipulowal kontrastem calosci. scena wychodzi bardzo fajnie, ladna lazienka choc kadr troche ciasny.

niestety, to co dla grafika wychodzi cukierkowe dla klienta czesto jest zbyt zimne i ponure. podkrec slonce na pomarancz, wychwyc ladny bilans bieli i heja:d

Napisano

Sypie ci sie AA szczególnie to widać na tej prześwietlonej ścianie przy oknie tworzy ci się czarna obwódka, jaki filtr używasz? Jeszcze bym pokręcił trochę światłem bo masz za mocne pobaw się ustawianiami vraysky oprócz mocy światła pomanipuluj troszkę ozonem i turbidity szczególnie że dzięki nim możesz dostać efekt który chciałeś otrzymać porannego ciepłego nieba na zewnątrz

Napisano

cześć. łazienka fajna. na pewno chętnie bym zobaczył większy obrazek. tutaj ciężko się szczegółów dopatrzeć. kamień fajny - choć z bliska render byłoby lepiej zobaczyć. gdybym miał się czepiać, to powiedziałbym, że chyba pierwszy raz widzę taką kabinę do samego sufitu. pewnie jest do wyprodukowania gdzieś, ale byłaby mega droga. Pod prysznicem masz zupełnie inną armaturę niż przy umywalce. hansal stella i tres cuadro? ;-) no ale to nie są błędy. Po prostu rzadko spotykane rozwiązania. najbardziej ten kamień - trawertyn mnie ciekawi. czekam na dalsze upy.

Napisano

Hej. No kabina jest nietypowa. Zresztą usłyszałem już opinię że w takiej zamkniętej zbiera się wilgoć i powstaje grzyb. :) Ale już tak zostawię, armaturę też. Za jakiś czas wrzucę kilka nowych renderów.

Napisano

drugie ujecie bezie fajne jak trochę zdejmiesz tego prześwietlenia na oknie, przecież masz tam żaluzje, do tej scenerii pasowałoby volume light dodany. A dwa daj to wreszcie w jakiejś większej rozdziałce i choć raz puść na porządnych parametrach ;)

Napisano

dobry wieczór :) fajnie, że rzucasz już większe. mnie się cały czas łazienka bardzo podoba. praca również. przyczepię się do drobiazgów. ściana po lewej jest dziwna - ma plamy. to taki wzór czy efekt ustawień rendera nie takich? wydaje mi się, że Twój trawertym ma sporo dziur. Jeśli tak, to nie mam przekonania, czy takie płytki należy dawać pod prysznic. Chyba przydałaby się jakaś wersja z wypełnieniami - np żywicą. A taka żywica, ma trochę refleksów :) płytka falowana - wydaje mi się, że kojarzę ją na żywo. dałbym mniejszy noise na bumpie - jeśli tak to robiłeś. chodzi o to, żeby reflekty były bardziej płynne. plamy fajne, ale mogłoby być drobniejsze. wtedy płytka będzie miała taki efekt perłowy. tak to widzę. nie mniej jakbym otrzymał render taki jak Twój teraz, to bym uznał pracę za skończoną :P

Napisano

Przedostanie ujecie naprawdę się ładnie prezentuje szczególnie światło może taki detal malutki zmiana koloru klapek bo praktycznie nikną na podłodze. A niestety ostatni render nie da się ocenić bo go nie widać Marcin zdążył się załapać jak się wyświetlało ;)

Napisano

Hej coś mi Imageshack protestuje nie wiem o co chodzi. Te plemy po lewej to ustawienia nie takie , tylko że na prawdę mam już wysokie. Tzn LC 2500 i IRRmap odpowiednik very high. Więc nie wiem skąd się biorą? Przed postem ich tak bardzo nie widać. Z tym trawertynem to prawda, tzn jest żywicowany, myślałem że tyle refleksu wystarczy\, może rzeczywiście powinno być więcej. Ale już nie będę zmieniał. Co do tego bumpa to nie mogłem znaleźć jakiejś fotki w wysokiej rozdzielczości, więc była pixeloza i próbowałem się jej pozbyć przez filtrowanie tzn rozmazanie teksturki.

 

shadowexpe - tych płytek już nie zmienię, nie chcę przerabiać projektu łazieny bo pewnie wyjdzie gorzej niż teraz.

 

Mniej więcej też uznaje wizki za skończone może w wyjątkiem tej nieszczęsnej ściany po lewej. Spróbuję coś z nią jeszcze zrobić.

Dzięki za podpowiedzi :)

Napisano

Muholland, według mnie wizka wygląda już naprawdę dobrze, na moje oko zostało tu tylko kilka detali i masz katalogową piękną wizkę, nie do odróżnienia od zdjęcia:

 

-porządny render z render-passami i dobrymi setami

-żadnego AO, tylko ci zepsuje bardzo dobry lighting jaki teraz masz.

-troszkę więcej reflectu daj na szkle kabiny,by aż tak nie ginęła

-ciemniejsza fuga na jasnych kaflach na podłodze żeby wogóle było ją widać, albo zamiast tego mocniejszy jej bump

- tło za oknem, daj sobie może wogóle biały background zamiast czarnego, aby od antialiasingu nie wyszły ci czarne pixele przy podmianie tła w post pro

- porządne postpro

 

i masz wizke na 5, moim zdaniem. trzymam kciuki

Napisano

Hej Xizor dzięki za uwagi, uwzględnię je. Tło za oknem robię właśnie tak jak mówisz, tzn daję białe żeby nie wychodziły czarne jakieś syfy na krawędziach.

 

Problemem jest tylko punkt "porządne pospro", bo te wizki które tu wrzucam już są po moim pospro. Więcej nie wyciągnę, nie mam pomysłu co mógłym jeszcze zrobić??? Wrzucam tutaj obrazek bez posta i ustawy.

 

ajgor -już jest trochę AO

shadowexpre - jak nic nie da rady to spróbuję bf.

 

ustawy_1.jpg

18_4000_018bit.jpg

Napisano

Calkiem ladna wizka i w sumie nie ma sie co za duzo czepiac, tylko masz za niskie ustawienia Irr map i ci plamy wywalilo na lewej scianie od GI. Przydaloby by sie tez cos wrzuci za oknem, rozumiem ze to noc, ale skoro juz zostawiles otwarte zaluzje to przydalby sie sie jakis widoczek za oknem. W ustawieniach zmien dla Irriadience map Min rate -3, Max rate -1. To powinnos pomoc pozbcy sie plam. Mozesz nawet sprobowac ustawic Max rate na -2. W light cache te 2500 w subdivision tez gruba przesada. Mozesz spokojnie zejsc do 1500 i tez powinno byc spoko. I to chyba tyle z mojej strony

Napisano

Przyjemna wizka. Jedynie tak jak juz ktos wczesniej pisal, zmienilbym kolor klapek, gdyz giną troche na bialej podlodze.

@up ja oprocz widoczku dodalbym wiekszy reflect na szybe, gdyz miedzy zaluzjami w oknie nic sie nie odbija. :)

Napisano

Puść irr map na opcji medium i powinno być oki, lc masz mocno wyżyłowane 2500 to ja włączam przy A3 1200-1500 będzie oki, pobawiłbym się rekonstrukcja parametrów tak zakresie 50 -100 sample 5-7

Napisano

Hej, dzięki wszystkim za rady, wezmę pod uwagę. Zapomniałem w ogóle powiedzieć, że ustawy są dla rozdzielczości 4000x3000px, także dla IrrMap chyba nie są takie niskie?

Napisano
Hej, dzięki wszystkim za rady, wezmę pod uwagę. Zapomniałem w ogóle powiedzieć, że ustawy są dla rozdzielczości 4000x3000px, także dla IrrMap chyba nie są takie niskie?

 

Tak, sa niskie i jak widac na twoich renderach za niske.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności