Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 19
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Wow znowu ?:] Autode$sk niedlugo bedzie wpuszczal product update'y do maxa jak M$ update'y do windowsa :]. Z tym ze windows z wydania na wydanie wydaje sie dzialac coraz to lepiej a max odwrotnie :D

Napisano

Kto odważny instaluje pierwszy ;)?

 

A tak serio, to myślę, że ta jedna wpadka to chyba nauczyła ich dokładniejszych testów swojego softu.

Napisano
Wow znowu ?:] Autode$sk niedlugo bedzie wpuszczal product update'y do maxa (...)

 

oczywiscie mialo tam byc "rownie czesto jak..."

 

Ja chetnie bym przetestowal ale niestety po instalacji 2013 od razu mi wywala error'a ze nawet splashcreen'a nie zobacze, a instalowalem od razu z poprzednia poprawka...:/

Napisano

Blender ma teraz taką przewagę nad komercyjnym softem (w tym maxem), że tworzą go zapaleńcy którym zależy żeby wszystko było tip-top a nawet lepiej, a soft który powstaje w wielkich korporacjach jest raczej robiony pod widzimisie prezesów i wszelkiej maści menedżerów, przez rózne działy i róznych programisów, co pewnie skutkuje tym że niektóre elementy sa robione od czapy.

Napisano

Mateusz_s mylisz troche. Managerowie nie maja nic do softu. Czesto nawet nie wiedza jak sie on nazywa. Blender jak kolwiek swietny nie ma takich milestones jakkomercyjny soft bo raz jest 5 a raz 500 pasjonatow. Skoki w rozwoju sa lub nie - zaleznie od formy i checi. Korpo jak chce zarobic to musi regularnie soft zmieniac bo trzeba im kasy na bierzaco - nie wnikam czy zmiany na dobre czy na zle, ale zawsze w przod.

Napisano

Problem jest raczej taki, że gdy maxa zaczynali pisać, to o design patternach może dopiero ktoś myślał. A przepisyac tego od początku to raczej sie nikomu nie chce.

Napisano

Adek

Powiedziałbym, że nie nauczyła. Zainstalowałem i na dzień dobry problemy z odpaleniem physicX toolbarem bo zaakceptowaniu wszystkich errorów max na 5 prób wyłączył się sam 3 razy.

Już jestem po deinstalacji product update`a :D

Napisano
A przepisyac tego od początku to raczej sie nikomu nie chce.

 

A co z tym excaliburem? Podobno mieli calego maxa przepisac, cos kiedys o tym glosno bylo, teraz juz kazdy zapomnial.... Chyba ze cos mnie znowu ominelo?

Napisano

Nie wiem co z Excaliburem, ale chyba coś jednak robią tyle, że w temacie Maxa. Do Mayki w ostatnim SAP dodali bardzo ciekawy nowy typ danych i przerzucili ludzi, którzy napisali XSI do teamu Mayki do tego ludzie od Naiada też mieli prawdopodobnie robić coś do May'i.

 

Hah o co to excalibura to wydaje się, że jednak został już wydany? ;)

 

http://area.autodesk.com/blogs/shane/sneak_peek_at_xbr_graphics_in_action

Napisano

Z tego co kojarzę to ten projekt trwa. W każdej nowej wersji ma się pojawiać coś co zostało przepisane, przepisane, stworzone od nowa. Nie jest to projekt nowego programu. Chcą w miarę płynnie to wdrożyć.

Napisano

Adek - dokładnie. Do projektu excalibur należy np. odświeżony UI (działa wielokrotnie szybciej). Czytałem że dopiero w następnym Maxsie mają być bardziej odczuwalne dla nas wszystkich zmiany ale kto ich tam wie. Projekt ma za zadanie zmienić całego Maxa i chcą do tego wykorzystać doświadczenie zdobyte przy Maya i XSI. Jeśli Autodek nie przyspieszy trochę, to w końcu Blender ich dogoni i padną całkiem, więc jakaś tam nadzieja jest że się wezmą w garść...

Napisano

Odswiezone UI? A co tam odwswiezyli i gdzie dziala szybciej? Na pewno plus za nitrous ;)

Jesli w nastepnym maxie faktycznie maja byc zmieny bardziej odczuwalne to ja poprosze chociaz wykorzystanie wszystkich rdzeni podczas typowych operacji programu i odmulenie wreszie edytora materialow... I moze przywroca stare zwykle okienka do operacji na edit poly bo te nowe pseudo applowe wynalazki wqr....ja na potege... Prosze jak niewiele wymagam... ;)

Napisano

@Zed - działa wiele razy szybciej, ale nie jest to tak łatwo zauważyć (zwłaszcza jeśli nie miało się okazji widzieć Maxa na słabszym sprzęcie). Najłatwiej to odczuć przechodząc do Customize User Interface.

Mają zwiększyć stabilność i wdrożyć wykorzystywanie wielu rdzeni, ale bym się nie zdziwił gdyby skończyło się na tym, że stabilność jest tylko odrobinę lepsza (że się prawie nie da tego odczuć), a wiele rdzeni zaczęła obsługiwać tylko jakaś jedna operacja - to by było w ich stylu...

Prawda jest jednak taka, że z takim podejściem w końcu zaczną kopać sobie grób. Po tylu latach ciężko uwierzyć, że są w stanie się do czegoś zmobilizować, no ale teraz to się robi kwestia zatrzymania przy sobie ludzi...

Napisano

A no chyba ze tak ;) Nie zauwazylem po prostu roznicy w kwesti UI. Milo zatem ze jest chociaz troche lepiej w jakichs tam przypadkach ;)

Tez juz wiele sobie nie obiecuje po 2014 bo tempo rozwoju maja tragiczne... Moze w w maxie 2014 bedzie mozna mozna zrobic animowany gradient w tle viewporta bo ten juz taki jakis malo wypasiony jest ;)

Pozyjemy zobaczymy. Moze nas mile zaskocza... i chociaz te wiele watkow bedzie dzialac jak trzeba. To by byla nowa jakosc nie powiem...

Napisano (edytowane)

Zed: Viewporty z 2013 działają duuuużo szybciej niż w 2012. Otwórz sobie jakąś scenkę rzędu 20mln poly w każdym z nich i sobie poobracaj; już to da Ci wgląd w zmiany dotyczące szybkości pracy. Jedyne co mi się w związku z tym nie podoba to że sceny w 2013 się tak cholernie długo wczytują. W poprzednich wersjach było to wszystko wrzucane do pamięci na bieżąco, w trakcie pracy. W 2013 cała scena jest załadowana w trakcie otwierania, stąd między innymi szybsza praca w tej wersji, ale przełączanie między scenami to prawdziwy wrzód na tyłku. :|

 

Update przetestowany, działa bez zarzutu.

 

Sz.

 

Edit:/

 

Z tym nowym updatem sceny ładują się dużo szybciej, o dziwo. O_o

Edytowane przez pressenter
Napisano

Co do viewportow to juz napisalem w pierwszym poscie ze duzy plus za nitrousa bo to chyba najistotniejsza zmiana w ostatnich wersjach ktora realnie przeklada sie na komfort pracy ;) Gdyby nie to byloby na prawde slabo...

Napisano

Prawda, prawda, a pierwsza wersja 2013, taka bez łatek była po prostu nie do użytku, ale teraz... pracuje się doskonale, chociaż i tak dla mnie wersja 2011 była najlepsza. :D

 

Sz.

Napisano

oj tak pierwszy update do 2013 bardzo cieszyl ;) No nic... do wersji 2014 w sumie juz nie daleko :)

Nie wierze ze nie wiedza o takich podstawowych bledach puszczajac soft na rynek - przeciez wystarczy popracowac pare godzin nad pierwszym lepszym projektem i juz wychodzi mase bugow... Leja pewnie na to z gory - przeciez zalata sie updatem ;)

Maly plus tez za czeste updaty.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności