thecrev Napisano 29 Grudzień 2012 Napisano 29 Grudzień 2012 czyżby ktoś tu grał w warZ? bardzo fajny ten bat z gwoździami
floo Napisano 31 Grudzień 2012 Autor Napisano 31 Grudzień 2012 WarZ doskonale kojarzę, ale nie miałem okazji grać. Będzie jeszcze kilka broni na zombiaków. ;)
mookie Napisano 6 Styczeń 2013 Napisano 6 Styczeń 2013 Brakuje mi jakiegoś wyraźnego pęknięcia na kiju, te obecne są zbyt delikatne.
floo Napisano 9 Styczeń 2013 Autor Napisano 9 Styczeń 2013 Kolejna broń na Zombiaki. Niestety uciekło troszkę detalu przy skalowaniu obrazka i mam nadzieje że będzie lepiej widać po wypaleniu teksturek.
thecrev Napisano 9 Styczeń 2013 Napisano 9 Styczeń 2013 bardzo ładnie tylko ostrze wygląda trochę jak z kamienia (ma taką texture).
Igi Napisano 9 Styczeń 2013 Napisano 9 Styczeń 2013 może się czepiam, ale babcia ma bardzo jędrne policzki, może trochę za jędrne jak na jej wiek.
floo Napisano 10 Styczeń 2013 Autor Napisano 10 Styczeń 2013 @thecrev używałem brushy z teksturek metalu z silną rdzą, ale nie wygląda to jeszcze tak dobrze. @Igi to przez plugin do botoksu, pracuje nad tym aby to zmienić, będę updajtował... dzięki za uwagi ;)
plasti Napisano 15 Styczeń 2013 Napisano 15 Styczeń 2013 obiekty, bronie powalaja, anatomia niestety nie :)
floo Napisano 15 Styczeń 2013 Autor Napisano 15 Styczeń 2013 @plasti dzięki! Popracuje nad anatomią, jak zrobię cały sprzęt dla postaci ;) Kolejny Up:
mafida Napisano 15 Styczeń 2013 Napisano 15 Styczeń 2013 Ten drut kolczasty totalnie skala nie pasuje do młotka, pińć razy grubszy powinien być i rzadziej ale dużo większe kolce;) http://fc03.deviantart.net/fs43/f/2009/084/e/7/Barb_Wire_Baseball_Bat_Stock_by_GloomWriter.jpg
floo Napisano 15 Styczeń 2013 Autor Napisano 15 Styczeń 2013 @mafida spoczko, też mi coś nie pasowało, not final, więc poprawimy. Dodałem drut specjalnie, bo chce wykorzystać ten motyw przy animacji :D.
mafida Napisano 16 Styczeń 2013 Napisano 16 Styczeń 2013 Dobry drut wszędzie pasuje;), ważne żeby go było widać a taki cienki zniknie, zwłaszcza jak dasz texturki, lepiej przegiąć w drugą stronę:)
floo Napisano 16 Styczeń 2013 Autor Napisano 16 Styczeń 2013 Mówisz i masz. ;) Myślę że teraz lepiej.
indian Napisano 12 Luty 2013 Napisano 12 Luty 2013 (edytowane) usta ,oczy, uszy i kształt czaszki do poprawy. co do ust: postaraj się o taki kształt co do oczu: nie ma tragedii, trochę niżej i bliżej siebie. co do uszów: tu nie ma specjalnie co się rozpisywać, od nowa, prawdopodobnie lecisz z bazy, na której masz loopy i ustalony z góry kształt. Zrób je od nowa :} szybciej jest zrobić coś jeszcze raz, niż poprawiać, chociażby u mnie. co do czachy: s. Edytowane 12 Luty 2013 przez indian
floo Napisano 13 Luty 2013 Autor Napisano 13 Luty 2013 @indian dzięki za rozbudowany feedback. ;) W tej kwestii warto zwrócić uwagę na to czy camera lens wszystkiego nie psuje. Zauważyłem również że wiele zależy od referki z jakiej korzystasz. Będę jeszcze pracował nad tą główką dla wykończenia. Ja wręcz uwielbiam robić uszy jak widać :)
Sebazx6r Napisano 13 Luty 2013 Napisano 13 Luty 2013 Na moj gust poszlo w zla strone.. Teraz nie jest poodbny spochl jak po urzadleniu pszczoly. Poprzedni byl lepszy. Poprawiales tam gdzie nie trzeba.
indian Napisano 13 Luty 2013 Napisano 13 Luty 2013 jest nieźle,ale jak Seba napisał trochę za gruby, policzki mu zgnieć do środka trochę, nie wiem jak to napisać... :}
floo Napisano 13 Luty 2013 Autor Napisano 13 Luty 2013 wypośrodkuje coś między jednym i drugim, zacznę dodawać detale gdy kształt będzie poprawny. Mike przyjął dziś zbyt dużo jab-ów, stąd ta opuchlizna. ;)
Sebazx6r Napisano 13 Luty 2013 Napisano 13 Luty 2013 Poszuaj zdjecia z profilu i amfas :).Latwiej bedzie..
floo Napisano 3 Styczeń 2014 Autor Napisano 3 Styczeń 2014 Mam słabość do Turntable, więc dorzucam kolejne:
indian Napisano 3 Styczeń 2014 Napisano 3 Styczeń 2014 Da się wypluć turntable z marmosa do avi czy innego formatu, a nie tylko jako oddzielne klatki :?
floo Napisano 5 Styczeń 2014 Autor Napisano 5 Styczeń 2014 z tego co wiem, tylko klatki, ale można to szybko połączyć za pomocą: VirtualDub. Sam łącze w Blenderze, bo jest równie szybko. Sorry za tempo odpowiedzi :P
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się