Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam.

Pierwsze rendery KV 1.

85533271.jpg

27182149.jpg

36630397.jpg

Może ktoś ma jakąś dobrą metodę na robienie spawów, jakiś tutorial lub sposób.

Edytowane przez Szwadron
  • Odpowiedzi 28
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Poszukaj w wątkach Klimenta Woroszyłowa...

Ja kiedyś robiłem pluginem "welder" o ile nie przekręciłem nazwy... do maxa plugin.

a w czym to robisz, nie doczytałem nigdzie?

póki co wygląda konkretnie, choć specem od czołgów nie jestem

dużo poly?

Napisano

Szwadron super projekt się zapowiada

Górna płyta kadłuba wygląda dobrze , a nawet bardzo dobrze.

mam nadzieję że podwozie a zwłaszcza gąsienice będziesz dopracowywał i dorabiał detal .

wzór gąski od frontu masz tutaj:

atl-54ref01.jpg

 

- - - Połączono posty - - -

 

a tu dosyć ciekawy link do repliki tych track'ów

http://www.perthmilitarymodelling.com/reviews/vehicles/spade_ace_models/sat35024.html

 

- - - Połączono posty - - -

 

i link do genialnego tutka o spawach Klimentka

http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?p=834171#post834171

Napisano

13367406.jpg

Na razie mam to... nie za bardzo jestem zadowolony... ale to jedyna wersja którą i tak mogę pokazać. Może jakieś wskazówki ? Jakieś tutoriale pomocne w teksturowaniu.

Napisano

zdecydowanie za duży bump. dodatkowo wygląda jakby mapowanie było miejscami rozjechane. A na lufie osmalenie wygląda bardzo nie realnie. Nie znam tego czołgu ale armata ma dziwne zakończenie. model bez tekstur dużo lepiej wyglądał. Pewnie kolory które wybrałeś wpływają na odbiór bo ten jasno zielony źle wygląda.

Napisano

Bump na wieży jeszcze jest ok, ale na kołach to już zupełnie nie pasuje...

Pamiętaj żeby nie przesadzić z rdzą, chyba że robisz 60-letniego grata, za to jakieś plamy, zacieki będą ok. Na pewno kurz i błoto w zakamarkach i przy podwoziu. Bierz za referencje do tekstur współczesne czołgi - chodzi o bieżącą eksploatację.

 

Poza tym samo mapowanie musisz poprawić - wizjery, no i na wieży widać odbicie symetralne w 2 osiach i to tak w dziwnym miejscu :p

 

Gąsienice poprawiłeś widzę, ale od strony kół powinny być raczej płaskie (chodzi o ten zawias do szpilek łączących ogniwa, za mocno wystaje, powinien być na płasko, żeby koła gładko szły po gąsienicy). Jest pośród tych zdjęć co Ci podesłałem:

http://data3.primeportal.net/tanks/dmitry_kiyatkin/kv-1/images/kv-1_039_of_130.jpg

 

 

Generalnie fajnie idzie! Śledzę postępy i kibicuję.

Napisano

Idziesz :) Także trzymam kciuki, tym bardziej że Forum to moja główna kopalnia wiedzy, odnośnie teksturowania. Sam zaczynam się bawić kredkami.

Co do pojazdów radzieckich, to z tego co wiem, nie były one jakoś finezyjnie malowane. Co do oryginałów, to problem polega na tym, że oryginalne foto są czarno-białe, a w muzeach stoją mniej lub bardziej udane cuda. Sam na podstawie wozu BA20 widziałem (google) różne cuda mniej lub bardziej oryginalne.

 

Co do malowania sovietów to zawsze staram się podglądać stronę:

http://www.o5m6.de/kv1_1941_cast.html

 

A tutaj troszkę inna stronka:

http://www.weapon.df.ru/camouflage/index-e.html

 

Powodzenia

Napisano

Mihboss dzięki za podesłane stronki :). Zmieniłem trochę koncepcje z camo zimowego na coś bardziej pod lato. Wypadało by go jeszcze podniszczyć, zrobić zacieki otarcia, może zna ktoś program do obróbki tekstur modeli 3d i malowania bezpośrednio na takim modelu 3d. Ja mam bardzo małe doświadczenie w teksturowaniu z reguły wrzucam po prostu materiały.

 

10946349.jpg

77886020.jpg

Napisano

Model ładny. Scena trochę mało szczegółowa, przydałyby się ślady gąsiennic na śniegu.

No i ta proceduralna tekstura na czołgu maskująca białą farbę. Lepiej wyglądałaby zrobiona ręcznie ;).

pozdr.

Napisano
Model ładny. Scena trochę mało szczegółowa, przydałyby się ślady gąsiennic na śniegu.

No i ta proceduralna tekstura na czołgu maskująca białą farbę. Lepiej wyglądałaby zrobiona ręcznie ;).

pozdr.

 

Dzięki za uwagę zresztą słuszną... mam pomysł jeszcze na kilka scen z tym modelem ale jak na razie tak się sprawy mają:

2vnidf8.jpg

Napisano

zarżnąłeś model sceną:). Model fajny...ale scena leży. Poszukaj jakiś referek z tamtego okresu i pobaw się aby wstawić go w coś lepszego niż te psiary po bokach. Szkoda modelu!:)

Napisano

Racja. Scena nie pasuje od modelu. Jak jest to zima to dodaj jakąś volumetryke -mgła rozgrzane powietrze z silnika, coś z rury. Może jakieś krzaki przed i za, nierówności terenu, może jakaś kłoda po której przejedzie, coś z lufy ? Może coś w tle, jakieś rozbłyski, sylwetki żołnierzy etc... Jak nie chcesz się pchać w zieleń, to może jakieś głazy tu i tam.. coś dużego na tyle że zbuduje przestrzeń. Powodzenia.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności