Szwadron Napisano 11 Grudzień 2012 Napisano 11 Grudzień 2012 (edytowane) Witam. Pierwsze rendery KV 1. Może ktoś ma jakąś dobrą metodę na robienie spawów, jakiś tutorial lub sposób. Edytowane 11 Sierpień 2013 przez Szwadron
illusion Napisano 11 Grudzień 2012 Napisano 11 Grudzień 2012 Poszukaj w wątkach Klimenta Woroszyłowa... Ja kiedyś robiłem pluginem "welder" o ile nie przekręciłem nazwy... do maxa plugin. a w czym to robisz, nie doczytałem nigdzie? póki co wygląda konkretnie, choć specem od czołgów nie jestem dużo poly?
Szwadron Napisano 11 Grudzień 2012 Autor Napisano 11 Grudzień 2012 No właśnie duża ilość poly i coraz bardziej to odczuwam, więc muszę trochę spasować. A robię w C4D + Vray.
Pixel-Factory Napisano 12 Grudzień 2012 Napisano 12 Grudzień 2012 Szwadron super projekt się zapowiada Górna płyta kadłuba wygląda dobrze , a nawet bardzo dobrze. mam nadzieję że podwozie a zwłaszcza gąsienice będziesz dopracowywał i dorabiał detal . wzór gąski od frontu masz tutaj: - - - Połączono posty - - - a tu dosyć ciekawy link do repliki tych track'ów http://www.perthmilitarymodelling.com/reviews/vehicles/spade_ace_models/sat35024.html - - - Połączono posty - - - i link do genialnego tutka o spawach Klimentka http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?p=834171#post834171
Szwadron Napisano 12 Grudzień 2012 Autor Napisano 12 Grudzień 2012 Pixel-Factory wielkie dzięki naprawdę bardzo mi się to przyda, widzę że będę musiał poświęcić więcej czasu gąsienicą :)
Lukasz2244 Napisano 12 Grudzień 2012 Napisano 12 Grudzień 2012 Jak na tą chwilę - REWELACJA Pozdrawiam Łukasz
Szwadron Napisano 15 Grudzień 2012 Autor Napisano 15 Grudzień 2012 (edytowane) Trzeba się będzie w niedalekiej przyszłości zabrać za wieże... Edytowane 15 Grudzień 2012 przez Szwadron
arturadamczyk Napisano 16 Grudzień 2012 Napisano 16 Grudzień 2012 Brawo za model i do tego podwójnie kibicuje że robisz go w c4d :)
Szwadron Napisano 16 Grudzień 2012 Autor Napisano 16 Grudzień 2012 Brawo za model i do tego podwójnie kibicuje że robisz go w c4d :) Dzięki :) no właśnie w końcu muszę się zebrać i przerzucić na 3ds max.
Paveu69 Napisano 16 Grudzień 2012 Napisano 16 Grudzień 2012 Fajnie idzie, kibicuję! Kilka sugestii ode mnie: Antyaliasing - trochę nie gra w niektórych miejscach. Gąsienice, takie kwadratowe, brakuje głębi. Będziesz jeszcze coś z nimi robić? Pamiętaj, że to odlewy, ciosane przez ruskich... Może się przydać: http://www.primeportal.net/tanks/dmitry_kiyatkin/kv-1/index.php?Page=1 Generalnie fajny portal, polecam.
Szwadron Napisano 16 Grudzień 2012 Autor Napisano 16 Grudzień 2012 Paveu69 Wielkie dzięki materiały się przydadzą :) co do Gąsienic to tak będę robić w nich dużo większy detal, materiały od Pixel-Factory są świetne ( http://www.perthmilitarymodelling.com/reviews/vehicles/spade_ace_models/sat35024.html ).
Szwadron Napisano 17 Grudzień 2012 Autor Napisano 17 Grudzień 2012 Czas barć się za tekstury, to niestety moja słaba strona ale mam nadzieje że pomożecie jak będzie trzeba...
Szwadron Napisano 24 Grudzień 2012 Autor Napisano 24 Grudzień 2012 Na razie mam to... nie za bardzo jestem zadowolony... ale to jedyna wersja którą i tak mogę pokazać. Może jakieś wskazówki ? Jakieś tutoriale pomocne w teksturowaniu.
Bacry Napisano 26 Grudzień 2012 Napisano 26 Grudzień 2012 zdecydowanie za duży bump. dodatkowo wygląda jakby mapowanie było miejscami rozjechane. A na lufie osmalenie wygląda bardzo nie realnie. Nie znam tego czołgu ale armata ma dziwne zakończenie. model bez tekstur dużo lepiej wyglądał. Pewnie kolory które wybrałeś wpływają na odbiór bo ten jasno zielony źle wygląda.
Paveu69 Napisano 27 Grudzień 2012 Napisano 27 Grudzień 2012 Bump na wieży jeszcze jest ok, ale na kołach to już zupełnie nie pasuje... Pamiętaj żeby nie przesadzić z rdzą, chyba że robisz 60-letniego grata, za to jakieś plamy, zacieki będą ok. Na pewno kurz i błoto w zakamarkach i przy podwoziu. Bierz za referencje do tekstur współczesne czołgi - chodzi o bieżącą eksploatację. Poza tym samo mapowanie musisz poprawić - wizjery, no i na wieży widać odbicie symetralne w 2 osiach i to tak w dziwnym miejscu :p Gąsienice poprawiłeś widzę, ale od strony kół powinny być raczej płaskie (chodzi o ten zawias do szpilek łączących ogniwa, za mocno wystaje, powinien być na płasko, żeby koła gładko szły po gąsienicy). Jest pośród tych zdjęć co Ci podesłałem: http://data3.primeportal.net/tanks/dmitry_kiyatkin/kv-1/images/kv-1_039_of_130.jpg Generalnie fajnie idzie! Śledzę postępy i kibicuję.
Mihboss Napisano 29 Grudzień 2012 Napisano 29 Grudzień 2012 Idziesz :) Także trzymam kciuki, tym bardziej że Forum to moja główna kopalnia wiedzy, odnośnie teksturowania. Sam zaczynam się bawić kredkami. Co do pojazdów radzieckich, to z tego co wiem, nie były one jakoś finezyjnie malowane. Co do oryginałów, to problem polega na tym, że oryginalne foto są czarno-białe, a w muzeach stoją mniej lub bardziej udane cuda. Sam na podstawie wozu BA20 widziałem (google) różne cuda mniej lub bardziej oryginalne. Co do malowania sovietów to zawsze staram się podglądać stronę: http://www.o5m6.de/kv1_1941_cast.html A tutaj troszkę inna stronka: http://www.weapon.df.ru/camouflage/index-e.html Powodzenia
Szwadron Napisano 30 Grudzień 2012 Autor Napisano 30 Grudzień 2012 Mihboss dzięki za podesłane stronki :). Zmieniłem trochę koncepcje z camo zimowego na coś bardziej pod lato. Wypadało by go jeszcze podniszczyć, zrobić zacieki otarcia, może zna ktoś program do obróbki tekstur modeli 3d i malowania bezpośrednio na takim modelu 3d. Ja mam bardzo małe doświadczenie w teksturowaniu z reguły wrzucam po prostu materiały.
Szwadron Napisano 11 Sierpień 2013 Autor Napisano 11 Sierpień 2013 Po dłuższej przerwie... powróciłem do KV oraz spróbowałem pobawić się sceną. Oto efekt:
slayer2004 Napisano 12 Sierpień 2013 Napisano 12 Sierpień 2013 Model ładny. Scena trochę mało szczegółowa, przydałyby się ślady gąsiennic na śniegu. No i ta proceduralna tekstura na czołgu maskująca białą farbę. Lepiej wyglądałaby zrobiona ręcznie ;). pozdr.
Szwadron Napisano 12 Sierpień 2013 Autor Napisano 12 Sierpień 2013 Model ładny. Scena trochę mało szczegółowa, przydałyby się ślady gąsiennic na śniegu. No i ta proceduralna tekstura na czołgu maskująca białą farbę. Lepiej wyglądałaby zrobiona ręcznie ;). pozdr. Dzięki za uwagę zresztą słuszną... mam pomysł jeszcze na kilka scen z tym modelem ale jak na razie tak się sprawy mają:
biszkopte Napisano 22 Sierpień 2013 Napisano 22 Sierpień 2013 zarżnąłeś model sceną:). Model fajny...ale scena leży. Poszukaj jakiś referek z tamtego okresu i pobaw się aby wstawić go w coś lepszego niż te psiary po bokach. Szkoda modelu!:)
BartoszPiasecki Napisano 22 Sierpień 2013 Napisano 22 Sierpień 2013 Racja. Scena nie pasuje od modelu. Jak jest to zima to dodaj jakąś volumetryke -mgła rozgrzane powietrze z silnika, coś z rury. Może jakieś krzaki przed i za, nierówności terenu, może jakaś kłoda po której przejedzie, coś z lufy ? Może coś w tle, jakieś rozbłyski, sylwetki żołnierzy etc... Jak nie chcesz się pchać w zieleń, to może jakieś głazy tu i tam.. coś dużego na tyle że zbuduje przestrzeń. Powodzenia.
kliment woroszyłow Napisano 5 Luty 2016 Napisano 5 Luty 2016 Model git , ale tych drzew bym się pozbył, lub wymienił na dobrze zrobione bo te są fatalne, lekka mgiełka dobrze by zrobiła.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się