Gość marcio13174111 Napisano 3 Luty 2013 Napisano 3 Luty 2013 [Jeśli zły dział, to proszę o przeniesienie] Jestem z zespołu MH-GAMES. W naszym składzie znajdują się 4 osoby: ja odpowiadam za skrypty, muzykę i ułożenie wszystkiego w całość, DarkMasster zajmuje się teksturami oraz dialogami, rroobboo999 robi dla nas modele potworów i zwierząt oraz mój brat, który ze mną robi muzykę. Brakuje nam kogoś, kto zrobiłby modele zbroi, broni czy budynków średniowiecznych (rroobboo999 zrobił dla nas tylko trzy modele ras, co było dla niego bardzo trudne, ponieważ nigdy nie modelował jeszcze). Dlatego zgłaszam się do was, abyście pomogli nam. Właśnie szukam kogoś, kto umie robić modele zbroi, broni lub budynków średniowiecznych. Potrzebni są nam ludzie, ponieważ to pierwszy projekt naszego studia (jeśli Cię interesuje jaką grę robimy wpadnij na http://www.kingdomofkore.blogspot.com). A teraz wynagrodzenie. Będzie takowe, lecz tylko po zdobyciu zysków z gry. Ile pieniędzy? Tutaj trzeba ocenić wkład całego zespołu, ile zrobił, jakość tej pracy. UWAGA Nie jesteśmy studiem, które najpierw będzie was wyzyskiwać, a potem nic nie dostaniecie... Dostaniecie oczywiście wynagrodzenie, ale jak już powiedziałem, po wydaniu gry i po ocenieniu pracy. Czekam na ochotników i dziękuję za wszelkie odpowiedzi. Aha, mam nadzieję, że ktoś kto się zgłosi zostanie u nas przez trochę więcej czasu niż na czas tworzenia gry Królestwo Kore, ponieważ mamy w planach więcej gier (FPS, wyścigi, strategie).
MariushO Napisano 3 Luty 2013 Napisano 3 Luty 2013 Oj ta stronka Wasza maskrycznie wygląda. Hmmm a co do znalezienia jakiegoś grafika no to...POWODZENIA!!!
Gość marcio13174111 Napisano 3 Luty 2013 Napisano 3 Luty 2013 To blog jest, a nie ja się zajmuję blogiem tylko DarkMasster. Blog zaniedbany, bo powstaje strona www. Trudno, skoro nikt chętny nie jest, to sami sobie poradzimy. Dam tutaj link do BETY aby niedowiarki zobaczyły. Zgłosiło się ostatnio dwóch grafików.
Piro Napisano 3 Luty 2013 Napisano 3 Luty 2013 inb4 shitstorm. Kolego marcio13174111, nie chcę Cię zrażać do robienia gier, ale bez drwin powiem Ci, dlaczego inni drwią, oraz dlaczego Twoje poszukiwania są skazane najprawdopodobniej na porażkę, chyba że znajdzie się ktoś początkujący, chcący mieć cokolwiek w portfolio. Od końca, bo to mnie najbardziej rozweseliło: 1. Aha, mam nadzieję, że ktoś kto się zgłosi zostanie u nas przez trochę więcej czasu niż na czas tworzenia gry Królestwo Kore, ponieważ mamy w planach więcej gier (FPS, wyścigi, strategie). Zróbcie jedno najpierw, później mówcie o planach. 2. Nigdy nie używa się zwrotu "pieniążki będą jak będą" - już lepiej mówić, że to non-profit, z nadzieją na wydanie. Po prostu to jak transparent z napisem "nic nie mamy, ale planujemy mieć". Życie prostuje takie założenia. 3. Nie napisałeś zupełnie nic o projekcie, oprócz tego, że potrzebujesz modeli zbroi/broni/budynków, i jedynie z tytułu wątku wywnioskowałem, że akcja dzieje się w średniowieczu. 4. Strona - na blogspocie to można artdumpa prac w necie robić, ale nie stronę projektu - wygląda biednie, i to co tam pokazałeś, wydaje się na prędce zebranymi 3 screenami (reszta się nie ładuje), byle by coś było. Wskazuje to na mało profesjonalne podejście do tematu. No i moja rada - większość amatorskich studio zaczyna PIERWSZĄ przygodę z gamedevem od rpg'ów, albo od MMO - skazani są na porażkę, ponieważ bardzo szybko (im szybciej tym lepiej) orientują się, że nie znajdą 50 grafików i 20 programistów do robienia contentu i kodu. Zróbcie prostego racera. Albo coś logicznego, ostatecznie platformówkę jeśli macie naprawdę wymiataczy. Tylko nie RPG/FPS. (tutaj pozdrowienia dla projektu Sygonythe, RIP sweet prince) 1
MariushO Napisano 3 Luty 2013 Napisano 3 Luty 2013 To blog jest, a nie ja się zajmuję blogiem tylko DarkMasster. Blog zaniedbany, bo powstaje strona www. Trudno, skoro nikt chętny nie jest, to sami sobie poradzimy. Dam tutaj link do BETY aby niedowiarki zobaczyły. Zgłosiło się ostatnio dwóch grafików. Wiem, ze blog, tak napisałem "ze Wasza strona" bo nie pokazales nic innego. Nie zmienia to faktu, ze jest marny, nie ma w nim nic co mogloby zachecic potencjalnych grafikow i wszystko jak post wyżej. Wskazowki Piro dla Was sa bezcenne, oszczedza Wam kłopotu i niepotrzebnego rozczarowania. Oczywiście zycze powodzenia i jak jesteście wymiatacze to dacie rade, choć po wygladze tego "blogu" to promocja projektu raczej nieudana! Pozdrawiam.
Gość marcio13174111 Napisano 3 Luty 2013 Napisano 3 Luty 2013 Hmm... No faktycznie, nic nie wspomniałem o grze, ponieważ nie chcę zdradzać fabuły. Zdradziłem ją jedynie na angielskiej stronie, gdzie zaciekawił nasz projekt wielu ludzi. Powtarzam po raz kolejny! To NIE ja robię bloga, tylko DarkMasster. To co on zamieszcza to nie moja sprawa, ja tylko przesyłam mu grę, a że wysyła na bloga screeny z ładowania gry czy z intra to nie moja wina. Mówię mu o tym, a on twierdzi, że tak będzie lepiej... Zrobiłem kilka platformówek kiedyś i dlatego teraz zbieram drużynę i jedziemy z Kingdom of Kore. Aha, proszę zamknąć temat, ponieważ odpowiedzi są niezwiązane z nim. Dziwne, że na trzech stronach ludzie się cieszą, że "polska potrafi" i życzą nam, żeby nam dobrze szło, a tutaj nikt tego nie robi... I jeszcze jedno: będziemy robić te inne gry, ale to mają być darmowe gry, które dostaną się na youtube. Kingdom of Kore chcemy sprawdzić, czy uda się wydać i czy coś to da. Więc jeszcze raz proszę o zamknięcie tematu i dziękuję. - - - Updated - - - Aha, nie przeczytałem posta MariushO, ja się stroną nie zajmuję, jak już wyżej wspomniałem, ja mu tylko wysyłam grę, a on robi screeny. Jesteśmy "wymiataczami" i podeszliśmy do projektu poważnie, staramy się, aby wypadł jak najlepiej, ale puki co blog nie wyszedł... No przykro mi, czekamy na stronę www.
MariushO Napisano 3 Luty 2013 Napisano 3 Luty 2013 Aha, nie przeczytałem posta MariushO, ja się stroną nie zajmuję, jak już wyżej wspomniałem, ja mu tylko wysyłam grę, a on robi screeny. Jesteśmy "wymiataczami" i podeszliśmy do projektu poważnie, staramy się, aby wypadł jak najlepiej, ale puki co blog nie wyszedł... No przykro mi, czekamy na stronę www. Skoro jesteście "wymiatacze" to zmiencie webmastera, skoro profesjonalnie podchodzicie do projektu i szukacie ludzi do pomocy to profesjonalnie go przedstawcie! Ani z Twoich slow, ani na blogu nie można wyczytać nic konkretnego na temat gry. Podaj może adres tych stron gdzie Was chwala, może tam jest cos więcej to i My pochwalimy.
Piro Napisano 3 Luty 2013 Napisano 3 Luty 2013 To blog jest, a nie ja się zajmuję blogiem tylko DarkMasster. Blog zaniedbany, bo powstaje strona www. Trudno, skoro nikt chętny nie jest, to sami sobie poradzimy. Dam tutaj link do BETY aby niedowiarki zobaczyły. Zgłosiło się ostatnio dwóch grafików. Czyli idąc ta samą logiką, jeśli grafika w grze będzie o kant dupy rozbić, to wytłumaczysz, że "to nei ja robiłem grafikę tylko xyz"? Jeśli byś był takim "wymiataczem", to byś doskonale wiedział, że żeby zdobyć zaufanie potencjalnego współpracownika, trzeba pokazać że jest się kompetentnym. Strona nie pokazała, bo nie robiłeś. Wspomniałeś o platformówkach, jako odpowiedź na najprawdopodobniej moją dobra radę - to pochwal się tytułami, jeśli będą akceptowalne, to sam mogę parę weaponsów skrobnąć. Bo póki co to takie przekrzykiwanie się argumentami. Dziwne, że na trzech stronach ludzie się cieszą, że "polska potrafi" i życzą nam, żeby nam dobrze szło, a tutaj nikt tego nie robi... Argument ad populum jest dobry, kiedy rozmawiasz z katolikiem lub człowiekiem małego pomyślunku - tutaj niestety ludzie zazwyczaj wiedzą, z czym się ten chleb (gamedev) je, i nie porywają się z motyką na słońce. No i oczywiście znowu nie poparłeś wypowiedzi żadnym linkiem do ani jednej z tych trzech stron, żebyśmy zobaczyli zainteresowanie tematem. (Tylko prosze, niech to nie będzie gamedev.pl i deviantart :D) Serio, nie chcesz słuchać dobrych rad, tylko się obrażasz. Pracuję w fachu kilka dobrych lat, mam pare titli wydanych, a jest tutaj masa osób, które mnie zjadają doświadczeniem i umiejętnościami, ale usilnie nie chcesz uwierzyć na słowo. Niemniej pozdrawiam, i życzę powodzenia.
Idaho Napisano 3 Luty 2013 Napisano 3 Luty 2013 @marcio13174111 Żle nie jest. Monstra są nawet, nawet. Fakt blog jest słaby ale jak już wspomniałeś robicie nową stronkę. Potwory wydają mi się ok. Może przez tych wojowników i ich tarcze ale przypomina mi trochę coś pomiędzy Neverwinter (wojownicy) a wiedzmin 1(potwory). Obawiam się że w takim małym składzie tempo prac będzie trochę za wolne, a opieram to na tym że nie mając kasy na pensje a przez to na żarełko szybko się wykruszycie. Gdy ktoś prosi o więcej danych to też niekoniecznie chodzi mu o fabułę. Jakbyś mógł coś więcej napisać, czy historia będzie liniowa, czy będzie kilka zakończeń, czy świat będzie otwarty, czy sam piszesz engine czy wykorzystasz np z UDK, UNITY takie rzeczy bardziej mnie interesują. Jakbyś mógł umieścić tutaj na tym forum, nawet w tym wątku jakieś zdjęcia tych twoich platformówek byłoby fajnie. Zrozumiałem, że je skończyłeś ? Bardzo mnie interesują. Pozdrawiam i powodzenia. P.S. Argument ad populum jest dobry, kiedy rozmawiasz z katolikiem lub człowiekiem małego pomyślunku Piro o gamedev bardzo mądrze mówisz ale nie wrzucaj do jednego kotła katolików i ludzi małego pomyślunku - proszę. Bo tak jak u jednych spotkałbyś ludzi przykrywających cię tolerancją, elokwencją i wiedzą tak i u drugich - ludzi może prostych ale prawych. Albo wiesz co ? Takich właśnie możesz wrzucać ;).
Piro Napisano 3 Luty 2013 Napisano 3 Luty 2013 OOT: Tam jest "lub" panowie, nie chciałem sugerować że jedni sa nierozerwalnie powiązani z drugimi, aczkolwiek coraz częściej utwierdzam się w przekonaniu, że te dwa zbiory mają niesłychanie wielką część wspólną. Pomimo że może razić w oczy i wyglądać na prowokację, to w pełni świadomie pozostaję przy swojej wypowiedzi. /OOT
Bruneq Napisano 5 Luty 2013 Napisano 5 Luty 2013 Temat przeniesiony do odpowiedniego działu oraz wyczyszczony ze zbędnych postów. Panowie, trzymajcie poziom wypowiedzi, plz.
Creator Napisano 5 Luty 2013 Napisano 5 Luty 2013 jakbyście planowali sokobana to chetnie dołącze :)To kiedy zaczynamy ? :D Ale 2 wymiarowego zrobimy, coby się nie zajechać.
Mulholland Napisano 5 Luty 2013 Napisano 5 Luty 2013 Przykład Angry Birds i Minecrafta pokazuje że najważniejszy jest pomysł i grywalność. Nie trzeba od razu robić kolejnego Dooma czy Baldurs Gate. Zróbcie jakieś orginalne szachy albo prostą ale grywalną grę logiczną i już będzie duży sukces.
rice Napisano 5 Luty 2013 Napisano 5 Luty 2013 Moja wypowiedz związana była z http://libregraphicsworld.org/blog/entry/sokoban-garden-android-game-created-with-blender-inkscape-gimp raczej byśmy się nie zajechali, modele i hand paint to prościzna gorzej z przeniesieniem obj do 3d i cała mechaniką. ;D
Piro Napisano 5 Luty 2013 Napisano 5 Luty 2013 [...]sokobana[...] my body is ready można by coś stworzyć prościutkiego, może nawet wydać na markecie za free, jako promo forum i polskiej kreatywności :D
Gość marcio13174111 Napisano 5 Luty 2013 Napisano 5 Luty 2013 Nie obrażam się na wasze porady. Po kilku naradach uznaliśmy, że zrobimy te testy i będzie przerwa w robieniu Kingdom of Kore. Zrobimy jakąś darmówkę i tyle. Oto linki: http://www.mepi.pl/component/easydiscuss/kr%C3%B3lestwo-kore-du%C5%BCy-polski-projekt-rpg.html?Itemid=1464 - to tutaj znaleźliśmy dwóch grafików http://forum.unity3d.com/threads/163870-Kingdom-of-Kore--The-Big-New-Polish-RPG!-(In-progress) Oraz nasz blog, wpis o testach kamery, gdzie pojawiły się dwa komentarze pozytywne, reszta to informacje od naszych ludzi. Grę robimy w Unity 3D, świat jest otwarty, fabuła długa i wciągająca, dużo zadań pobocznych, no chciałem się podzielić tymi informacjami dopiero wtedy, kiedy ktoś się zgłosi i powiadomić go przez PW, ale jak chcieliście, to proszę. Fakt, tempo pracy może jest wolne, ale co 2, 3 dni dostaję nowy model, napiszę skrypt, dostanę muzykę i coś już mamy. Więc trzeba czekać do testów i tyle.
F4lcon Napisano 6 Luty 2013 Napisano 6 Luty 2013 jak już Idaho powidział powiniście zacząc od określenia silnika na jakim pracujecie a także co jest zrobione na zasadzie screenów z silnika albo jakiegos teaser'a. Nie znam Unity3D ale znam UDK i nagranie powiedzmy danej lokacji i pokazanie zrobionych asetów dało by jakis obraz o waszym produkcie. Bo statyczne screeny czy pisanie górnolotnych tekstów to jest bardzo niewiele, a podencjalna osoba może wywnioskować na takiej podstawie że jesteście dopiero na samym początku. Co do całego świata gry to niestety zrealizowanie "otwartego świata, dużo questów, wciągającej fabuły itp" to jest zajęcie dla kilkunastoosobowej ekipy jak już wcześniej ktoś pisał. Dlatego lepiej zrobić coś mniejszego z głównie liniowym gameplayem(2-4h) ale za to może humorystycznym? np jesteś rycerzem który ma uratować/pomścić/zgładzić itp i idzie się ścieżką mijając lasy, doliny, górki, warownie, zamki i tluc wszystko po drodze ;] jakiś pijanych rycerzyków, bez gaci, albo trzymających miecz złą stroną :) Po drodze zdobywało by się golda, i potem w danych punktach kupić lepszą broń etc - małe elementy rpga.
kotisded Napisano 6 Luty 2013 Napisano 6 Luty 2013 Legend of the Knightwasher ;) http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=92998873
Rekomendowane odpowiedzi