asdaq Napisano 21 Luty 2013 Napisano 21 Luty 2013 (edytowane) Z miliona powodów dla których powstają teczki 2D. I od razu: 20 min dzisiejszego poranka przed wyjściem do roboty - siedział mi w głowie taki ktoś i trzeba go było wypuścić. Pozdrawiam, AQ Edytowane 3 Marzec 2014 przez asdaq
TIEM Napisano 21 Luty 2013 Napisano 21 Luty 2013 Jak dla mnie ołówek masz 1mln x lepszy niż te malarskie... może skanuj i na tym maluj zachowując fakturkę. No i może więcej rodzajów pędzli niech pójdzie w ruch funkcja przezroczystości.
CanisLatrans Napisano 25 Luty 2013 Napisano 25 Luty 2013 Akurat co do przezroczystości to ja bym uważał, zwłaszcza w celach naukowych ;d a tak to zgadzam się, ołówki leeepsze
asdaq Napisano 5 Marzec 2013 Autor Napisano 5 Marzec 2013 W przerwie w dłubaniu śpiącego zwierza dłubię taką oto tawernę:
SunRider Napisano 6 Marzec 2013 Napisano 6 Marzec 2013 Szkice są baaardzo dobre :) Teraz wystarczy tylko opanować brushe i flow pracy w photoshopie no i trochę pewnie doświadczenia w malowaniu postaci ludzkiej i jesteś kozak :) Używasz tabletu?
asdaq Napisano 6 Marzec 2013 Autor Napisano 6 Marzec 2013 Ciąg dalszy tawerny - szkic skończony, zostało cieniowanie. @SunRider: dzięki, masz rację pisząc o tym co przede mną. Walczę, ale początki jak to początki: trudne i bolesne. I tak, działam na tablecie. Pozdrawiam, AQ
asdaq Napisano 7 Marzec 2013 Autor Napisano 7 Marzec 2013 (edytowane) Koniec. Co myślicie? Chcę pójść w stronę concept artu do gier. Pozdrawiam, AQ Edytowane 7 Marzec 2013 przez asdaq
asdaq Napisano 7 Marzec 2013 Autor Napisano 7 Marzec 2013 Nie ma przebacz, pewnych rzeczy nie ominiesz. Tak więc...: Owocki na biurku czas: circa 30 min
asdaq Napisano 7 Marzec 2013 Autor Napisano 7 Marzec 2013 (edytowane) Jet czas: 25 min Idę na spacer, bo mi się oczy gotują. Wrócę i jadę dalej. P.S. zajrzyjcie na koniec poprzedniej strony, pocę się nad malowaniem i przyda mi się komentarz. Edytowane 7 Marzec 2013 przez asdaq
asdaq Napisano 7 Marzec 2013 Autor Napisano 7 Marzec 2013 Jadę dalej: Chwil kilka z pose maniacs: 60 sekund na sztukę: sporo koszmarków, ale z kilku miejsc kształtów jestem zadowolony.
panRebonka Napisano 7 Marzec 2013 Napisano 7 Marzec 2013 W koncepcie budynku oświetlenie wyszło fajnie, natomiast w samochodzie już nie. Brak bryły.
asdaq Napisano 7 Marzec 2013 Autor Napisano 7 Marzec 2013 @ panRebonka Dzięki za komentarz, jak płasko to płasko. Widać zbyt delikatnie próbowałem to zrobić. Następny będzie wyraźniejszy. A ja prę dalej: Dłubię zestaw konturów pojazdów, z którego wybiorę co pociągnąć dalej. Wrzucę dziś wieczorem, a pomiędzy konceptami takie coś mi się narysowało:
MacOG Napisano 7 Marzec 2013 Napisano 7 Marzec 2013 Pierwsza praca jest bardzo klimatyczna, ma się wrażenie "czegoś" takiego. Choć na takim etapie to i tak robi wrażenie, wydaje mi się że dolna część nosa jest trochę za duża. Jak masz apdejta do wrzucaj, chętnie zobaczę. Tawerna trochę jakby się rozchodziła na boki.
asdaq Napisano 7 Marzec 2013 Autor Napisano 7 Marzec 2013 @MacOG: Dzięki. Pierwsza praca - czyli rogaty kolega, tak? Czy będzie ciąg dalszy to nie wiem. Podstawy malowania muszę ogarnąć zanim będę się rzucał na takie tematy. Boleśnie się o tym przekonałem. A co do tawerny to skarpa z prawej strony jest niepotrzebna. Miał być brzeg jeziora, ale odpuściłem i zostało tylko coś co sprawia wrażenie nadsputej perspektywy. Nauczka na przyszłość. Pozdrawiam, AQ
ewichan Napisano 7 Marzec 2013 Napisano 7 Marzec 2013 Gdzie ten samochód ma drugi silnik? Poza tym wcześniejsze rysunki techniczne wymiatają :)
asdaq Napisano 7 Marzec 2013 Autor Napisano 7 Marzec 2013 Nie no jak jest na lewej burcie to i na prawej powinien być. W miękkie trafiony... Powinno go być widać. Trochę wstyd, ale co tam. Dzięki za zwrócenie uwagi.
asdaq Napisano 8 Marzec 2013 Autor Napisano 8 Marzec 2013 No to tak: Concepty pojazdów, jeden z nich będzie dłubany dalej, jeszce nie wiem który: Dalej garść rysunków ze szkicownika (rysowane w pociągu, więc trochę się to wszystko telepało): No i przepraszam za jakość - htc quietly kruca brilliant wildfire... A na koniec skan szkiców ze zdjęć:
MacOG Napisano 8 Marzec 2013 Napisano 8 Marzec 2013 Fajne szkice, chłopak na Vespie wygląda cool :) linię trochę mało precyzyjne, chyba rysowałeś go na małym formacie. Drugi oraz trzeci też niczego sobie, chociaż dodałbym trochę więcej cienia za tą postacią siedzącą za ławą, jest to sędzia? Trzecia chyba najbardziej mi się spodobała, twarz, nakrycie, postawa, jedynie co trochę boli to te "ponczo". Sprawia wrażenie płytkiego, powinieneś bardziej dobrać bryłę, i nie tak mocno akcentować. Woły są chyba najlepszą pracą, bo są proste. To tyle, asdaq, pozdrawiam.
asdaq Napisano 9 Marzec 2013 Autor Napisano 9 Marzec 2013 @ewichan: Po weekendzie wracam do tych conceptów, wybiorę jeden i nad nim dalej popracuje. Na razie wypad do stolicy. @MacOG Dzięki. Te szkice były robione na kolanie w pociągu. Precyzja kończyła się na trafieniu do właściwego przedziału. Pracuję nad panowaniem nad liniami, jak się rozpędzę i zapomnę to bezmyślnie piłuję każdą krechę. Woły były dłubane ze zdjęć już na spokojnie przy biurku, z niebieskim podrysem, więc udało się nie narobić bałaganu. Tylko nie mogę wypracować metody skanu szkiców żeby sensownie wyglądały. ciąg dalszy po weekendzie
asdaq Napisano 12 Marzec 2013 Autor Napisano 12 Marzec 2013 Jadę dalej: Na początek kilka chwil z pose maniacs, 60 sekund na sztukę. Potem walka z malowaniem na żywo. Bolesne, ale jest lepiej niż bywało wcześniej. I apdejt pracy "Nap" którą tutaj będę kontynuwował. Temat zaczął się tutaj Pozdrawiam, AQ
asdaq Napisano 12 Marzec 2013 Autor Napisano 12 Marzec 2013 I na koniec dnia pracy ciąg dalszy konceptów pojazdów. Z pierwszego zestawu wybrałem nr 5 i rozrysowałem dalej. Jedną z tych opcji będę dłubał dalej:
asdaq Napisano 13 Marzec 2013 Autor Napisano 13 Marzec 2013 Finał: Komentarze mile widziane, a ja idę powalczyć z jakąś martwą.
asdaq Napisano 15 Marzec 2013 Autor Napisano 15 Marzec 2013 Ja znowu daleko od tabletu więc wrzucam garść szkiców z ostatnich kilku dni. Wszystko z głowy.
ewichan Napisano 15 Marzec 2013 Napisano 15 Marzec 2013 Szkice fajne, pierwszy najsłabszy, przydało by się więcej światłocienia
asdaq Napisano 20 Marzec 2013 Autor Napisano 20 Marzec 2013 Było kilka podejść do martwych, ale tak żałośnie to wygląda, że nie wrzucam tylko robię kolejne podejścia. Wrzucam natomiast: Efekt studiów anatomii głowy i kolejne podejście do malowania. Nie umiem płynnie przejść do blendowania kolorów. Co nie zrobię wychodzi papka. I koncepty sklepiku z miksturami. Widać na nich jak się czlowiek rozkręca w trakcie rysowania. 1. 2. 3. Komentarze mile widziane
asdaq Napisano 21 Marzec 2013 Autor Napisano 21 Marzec 2013 Nowa praca: "War room" Rough: Początek konturu: I kolejne podejście do waloru: krok pierwszy i drugi Jest lepiej. Niewiele, ale jest. Perspektywa się wali, wiem. Rysowałem to zaraz po "war-room-ie" i miałem dość pilnowania linii, musiałem od tego odpocząć. No i wybaczcie durne kadrowanie. Komentarze mile widziane.
PeterK Napisano 21 Marzec 2013 Napisano 21 Marzec 2013 Fajne wychodzą Ci te linearty, zostałem zainteresowany conceptem: "Rough:" - czekam z niecierpliwością na jego wykończenie :) W #29 1szy domek fajnie się prezentuje, podobają mi się Twoje luźne szkice, polecam robić rzuty pod różnymi kontami, co by nie popadać w stereotypy i pracować nad persp. Kolejne podejście do waloru ma krzywoproste ściany? czy to ja mam skośne oko ? :) Pozdrawiam
asdaq Napisano 22 Marzec 2013 Autor Napisano 22 Marzec 2013 @PeterK: Dzięki za komentarz. "War-room" będę kontynuował, jak tylko będę w zasięgu tabletu. A perspektywa w walorze jest pogięta jak diabli, wiem. Znowu w rozjazdach, więc układam właśnie martwą którą narysuje ołówkiem. A tymczasem szkice z pociągu: wariat na rozgrzewkę: danie główne: pół orka -(pół, bo do drugiej połówki nie było się jak złożyć na fotelu) i na koniec:
asdaq Napisano 26 Marzec 2013 Autor Napisano 26 Marzec 2013 Trochę wstyd z takimi pracami patrząc na teczki innych. Jadę dalej z nadzieją, że okres wstydu kiedyś minie. 1. Walka z walorem, głowa rysowana z... głowy. Szkic: i walor: 2. i coś szybkiego dla rozluźnienia: "Hero" Komentarze mile widziane.
asdaq Napisano 3 Marzec 2014 Autor Napisano 3 Marzec 2014 Rok minął odkąd coś tu wrzuciłem. Zahaczyłem się przy grze - pomagam w 2D i 3D. Poniżej wstępne koncepty - pokazuję bo założenia całości się zmieniły i te pomysły wylądowały w szufladzie. złośliwy stwór: Hefajstos Meduza: Proces zazwyczaj taki sam: mniej lub bardziej dokładny szkic ołówkiem. Skan, linie i kolory. Nieśmiało próbuję zamalowywać linie, ale jak przestaję je widzieć to tracę kontrolę nad bryłą i światłem. Komentarze mile widziane. AQ
asdaq Napisano 4 Marzec 2014 Autor Napisano 4 Marzec 2014 O co chodzi z linkami pododawanymi do niektórych slow lub ich fragmentów?
telthona Napisano 6 Marzec 2014 Napisano 6 Marzec 2014 asdaq - jesli widzisz linki na forum i inni ich nie widza to wez odinstaluj sobie przegladarke internetowa i zainstaluj ponownie. pewnie cos ci sie zainstalowalo, co pokazuje ci spam i reklamy w miejsach gdzie ich nie ma ^^"
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się