Boomagz Napisano 28 Luty 2013 Napisano 28 Luty 2013 Witam! Przedstawiam projekt BMW M3, nad którym prace zacząłem około roku temu i po dość długiej przerwie udało mi się go ukończyć. W planach mam stworzenie małego "making-of" wiec zapraszam na bloga i fanpage :) Komentarze mile widziane. Soft: 3Ds max | V-ray | Photosop www.facebook.com/domanskidesign www.domanskidesign.blogspot.com
thecrev Napisano 28 Luty 2013 Napisano 28 Luty 2013 Poprostu genialne! studio mnie zmiażdzyło, trzymam kciuki jagbyś mógł to zrób też studia.
maciek.m Napisano 28 Luty 2013 Napisano 28 Luty 2013 hej, bardzo fajnie to wszystko wyglada, ladny model i materialy. Co do dwuch pierwszych scen sie nie wypowiem bo sa z evermotion, wiec za duzo tu chyba roboty nie bylo :) Studyjne renderki dwa pierwsze naprawde fajne, te od boku ujecie jakos juz mnie nie przekonuje. No i w ujeciu od tylu jakas dziwna kanciatosc przy reflektorach sie pojawia. A wlasnie apropo tylnich swiatel to sa wklejki ze zdjec? tak samo znaczki i przednie reflektory ale one chyba miejscami sa ze zdjec?:) Jednak jak sie myle to naprawde szacuneczek za swiatelka ;]
Boomagz Napisano 28 Luty 2013 Autor Napisano 28 Luty 2013 @maciek.m Przednie reflektory i znaczki są wymodelowane i wyrenderowane, jedyne co to tęczowa poświata jest doklejana. Co do tylnych lamp to byłby mocno podciągane w postprodukcji (pędzelkami oraz technikami kolażowymi) :)
DrRambo Napisano 28 Luty 2013 Napisano 28 Luty 2013 super praca, zacne autko, jedyne do czego bym sie przyczepil to przodem przez grill widac podloge, moglbys wrzucic tam jakis czarny box przynajmniej
maciek.m Napisano 28 Luty 2013 Napisano 28 Luty 2013 No to jeszcze raz brawo :) i z czystym sumieniem ***** ps. z checia zobacze jak zrobiles te tylnie swiatelka :)
wujek_kane Napisano 28 Luty 2013 Napisano 28 Luty 2013 super praca, zacne autko, jedyne do czego bym sie przyczepil to przodem przez grill widac podloge, moglbys wrzucic tam jakis czarny box przynajmniej Ja tam widzę chłodnicę oO Anyway bardzo piękne, tylko coś jest nie tak z odbiciem na boku na renderze nr 2
mowo Napisano 2 Marzec 2013 Napisano 2 Marzec 2013 Sama prezentacja, klimat i oświetlenie bardzo mi odpowiada, jedyne maska coś jest źle spasowana z wlotami powietrza ozdobionymi "chromowanymi" wstawkami.
vision3d Napisano 2 Marzec 2013 Napisano 2 Marzec 2013 wow! super renderki! 2 pierwsze studyjne bardzo pro! tylko tylne lampy mi nie siedza, sa zdecyodwanie za jasne, na plus ze sa przed liftowe, mi jakso bardziej siedza niz te nowe;) Osobiscie nie jestem zwolennikiem chromowanego grilla z, zwlaszcze gdy listwy boczne sa czarne, uwielbiam shadow line i troszke mi tego zabraklo ;) Shot z boku i z tylu zdecydowanie najslabsze w serii, szczegolnie rzucaja sie w oczy niedowietlone szyby.
slayer2004 Napisano 2 Marzec 2013 Napisano 2 Marzec 2013 Nie będę oryginalny. Świetna praca, zwłaszcza 2 pierwsze rendery :).
JOKER Napisano 2 Marzec 2013 Napisano 2 Marzec 2013 niewiem czemu ale dla mnie tez dwa pierwsze rendery najbardziej sie podobaja :)ogolnie wyszlo bardzo dobrze :) pozdrawiam
DrRambo Napisano 4 Marzec 2013 Napisano 4 Marzec 2013 Ja tam widzę chłodnicę oO Anyway bardzo piękne, tylko coś jest nie tak z odbiciem na boku na renderze nr 2 za grillem dolnym faktycznie widać coś jak chłodnica, ale na grillu głównym raczej widze dziure *źródło: google images każdy jeden przykład na googlach pokazuje to samo
Boomagz Napisano 4 Marzec 2013 Autor Napisano 4 Marzec 2013 @DrRambo Nie zgodzę się z tobą. Żaden samochód za grillem nie ma czarnej dziury. Widoczność chłodnicy zależy od oświetlenia, na moich pracach chciałem ją uwidocznić aby zwiększyć realizm i walory estetyczne. :) Kilka referencyjnych zdjęć, których używałem:
Berger Napisano 4 Marzec 2013 Napisano 4 Marzec 2013 Bardzo fajne renderki, łapią oko. Co mi psuje odbiór to model, jest miejscami krzywawy no i krawędzie są takie nie wiadomo jakie, miejscami ostre, zaraz nieco mniej, są nieco niejednolite. Światło najlepiej rozkłada się na krawędziach, które nie są za ostre i których średnica jest taka sama (mowa tu miejscach gdzie ma być taka sama, jakieś przejścia itd to inna historia). Co do tej techniki kolażowej to pasowałoby użyć większej rozdzielczości dla przenoszonych elementów bo tutaj jest zbyt niska (widać na renderze tyłu) Moim zdaniem też, jeśli renderujesz shot na wprost przodu/tyłu/boku to warto użyć większej ogniskowej i wyrównać oś samochodu z kamerą. Ale ogólnie bardzo pozytywnie, podoba się ;)
DrRambo Napisano 4 Marzec 2013 Napisano 4 Marzec 2013 jak przybliżyłem zdjęcie przodem to faktycznie jest tam chłodnica, zwracam honor ; ) jednakże jest za jasno tam i tak moim zdaniem
Rekomendowane odpowiedzi