Jump to content

Pojazd 3D: BMW M3 (e92)


 Share

Recommended Posts

Witam!

 

Przedstawiam projekt BMW M3, nad którym prace zacząłem około roku temu i po dość długiej przerwie udało mi się go ukończyć. W planach mam stworzenie małego "making-of" wiec zapraszam na bloga i fanpage :)

Komentarze mile widziane.

Soft: 3Ds max | V-ray | Photosop

 

www.facebook.com/domanskidesign

www.domanskidesign.blogspot.com

 

 

out2x.jpg

 

out1q.jpg

 

53980377.jpg

 

54710087.jpg

 

27761613.jpg

 

52883731.jpg

 

47248261.jpg

 

85976718.jpg

Link to comment
Share on other sites

hej, bardzo fajnie to wszystko wyglada, ladny model i materialy. Co do dwuch pierwszych scen sie nie wypowiem bo sa z evermotion, wiec za duzo tu chyba roboty nie bylo :) Studyjne renderki dwa pierwsze naprawde fajne, te od boku ujecie jakos juz mnie nie przekonuje. No i w ujeciu od tylu jakas dziwna kanciatosc przy reflektorach sie pojawia. A wlasnie apropo tylnich swiatel to sa wklejki ze zdjec? tak samo znaczki i przednie reflektory ale one chyba miejscami sa ze zdjec?:) Jednak jak sie myle to naprawde szacuneczek za swiatelka ;]

Link to comment
Share on other sites

wow! super renderki! 2 pierwsze studyjne bardzo pro!

 

tylko tylne lampy mi nie siedza, sa zdecyodwanie za jasne, na plus ze sa przed liftowe, mi jakso bardziej siedza niz te nowe;)

 

Osobiscie nie jestem zwolennikiem chromowanego grilla z, zwlaszcze gdy listwy boczne sa czarne, uwielbiam shadow line i troszke mi tego zabraklo ;)

 

Shot z boku i z tylu zdecydowanie najslabsze w serii, szczegolnie rzucaja sie w oczy niedowietlone szyby.

Link to comment
Share on other sites

Ja tam widzę chłodnicę oO

 

Anyway bardzo piękne, tylko coś jest nie tak z odbiciem na boku na renderze nr 2

 

 

za grillem dolnym faktycznie widać coś jak chłodnica, ale na grillu głównym raczej widze dziure

 

M3-Front.jpg

*źródło: google images

 

każdy jeden przykład na googlach pokazuje to samo

Link to comment
Share on other sites

@DrRambo

 

Nie zgodzę się z tobą. Żaden samochód za grillem nie ma czarnej dziury. Widoczność chłodnicy zależy od oświetlenia, na moich pracach chciałem ją uwidocznić aby zwiększyć realizm i walory estetyczne. :)

 

 

 

 

 

Kilka referencyjnych zdjęć, których używałem:

46104422.jpg

Link to comment
Share on other sites

Bardzo fajne renderki, łapią oko. Co mi psuje odbiór to model, jest miejscami krzywawy no i krawędzie są takie nie wiadomo jakie, miejscami ostre, zaraz nieco mniej, są nieco niejednolite. Światło najlepiej rozkłada się na krawędziach, które nie są za ostre i których średnica jest taka sama (mowa tu miejscach gdzie ma być taka sama, jakieś przejścia itd to inna historia).

 

Co do tej techniki kolażowej to pasowałoby użyć większej rozdzielczości dla przenoszonych elementów bo tutaj jest zbyt niska (widać na renderze tyłu)

 

Moim zdaniem też, jeśli renderujesz shot na wprost przodu/tyłu/boku to warto użyć większej ogniskowej i wyrównać oś samochodu z kamerą.

 

Ale ogólnie bardzo pozytywnie, podoba się ;)

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy