Skocz do zawartości

Animacja 3D: Transformers Cruze


ym91

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 15
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Zawsze chciałem zrobić swojego transformersa, prosiłem o komentarze natury technicznej, błędy w animacji czy renderingu, a nie przekreślanie pomysłu tylko dlatego, że ktoś zamiast kultowych transformersów woli dzieci na kółkach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiem Ci w tajemnicy.... jak się denerwujesz brakiem komentarzy.... tu nie lubią takich co coś zrobili dobrze.... będą udawali, że Ciebie i Twojej pracy nie ma.... dałeś im popalić.... :))))))))))... a transformersy nie są kultowe tylko łodpustowe....!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ee... bzdura.

Jak na 6 m`cy nauki w 3d jestem pełen podziwu. Wyszlo swietnie. Zaloz watek na Wipie i działaj dalej nad czymś nowym.

 

Zawsze chciałem zrobić swojego transformersa, prosiłem o komentarze natury technicznej, błędy w animacji czy renderingu, a nie przekreślanie pomysłu tylko dlatego, że ktoś zamiast kultowych transformersów woli dzieci na kółkach

 

hehe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hem nie jestem expertem , jednak to co widzę:

 

Transformer transformuje się dużo za wolno , jakby się z papieru wygniatał , nie czuć dynamiki , jak robak a nie wojenna maszyna, to nie jest bojowa transformacja a jakieś kręcenie bobków , to trzeba przyspieszyć , zobacz ile czasu transformuja się transformery z ILM, sekund 2-4.

 

Samochód , czarny - wszystko jasne , ale wygląda jak czarna plama a nie jak realistyczny samochód , powinieneś dopracować shader na karoseria , zagęścić siatkę zęby dodać specular , możliwe ze brakuje świateł dla nadani konturu i fallofa na karoserii.

 

Szyby są super sterylne,czuć ze to pojedyncze poligony nie wyglądają jak szyby - poprawić shader , zagęścić siatke

 

Na robocie niema textur , widać ze jest kilka materiałów - obiekt sam w sobie jest low poly tak ze shadery tez nie maja

jak się zaprezentować ...widać jak się na meshu shaduja polygony (bug ) ... na stopie - bocznej ściance masz ich raptem +/-3

Do takiego renderingu powinieneś zrobić teselacje i turbo smooth.

 

Im bardziej obiekt jest low poly tym gorzej zachowują się na nim materiały!

Low poly to bardzo dobra technika jednak trzeba świadomie budować obiekt do zakładania na nim smooth w czasie renderingu

 

Atmosfery brak , niema powietrza, żadnego particla kurzu , ... daleko czy blisko jest tak samo ...

 

Odnośnie tla ... to pewnie fajnie by wyglądało wnętrze jakiegoś garażu , hangaru... niż fotograficzne atelie z gradientowym ekranem...im ciekawsze tło tym ciekawszy reflect w materiale - odbicie + możliwość bawienia się głębia ostrości.Ale tłem powinieneś zając się po tym jak pokarzesz dopracowanego high resowego robota.

 

Odnośnie glow w oczach , powinienem wyrenderowac pass id na oczy i glow zrobić w kompsitingu!

 

A tak ogólnie wygląda to całkiem dobrze :)

Edytowane przez Descileus69
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki, duzo jeszcze nauki przede mną, o atmosferze nawet nie pomyslalem, jest cos jeszcze co powinienem wiedziec? Moglby ktos napisac jakie sa etapy tworzenia profesjonalnej pracy bede sie staral ogarnac po kolei wszystko i moze jakas lekture dobrą bym prosil z gory dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tego się nie da napisać w jednym poście, pracuj a będzie ci dane. Dziel się w wipie to ktoś coś podpowie jak wejdzie. Digitaltutors, gnomonworkshop, youtube, zresztą google prawdę ci powie. Transformuje się Imo bardzo fajnie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności