Napisano 14 Marzec 201311 l http://www.youtube.com/watch?v=ndOM6l9L1_Y Animacja transformersa z Chevroleta Cruze w kwietniu będę składał filmik z prawdziwym samochodem. Staż w 3ds Max - 6 miesięcy, wiec proszę o wskazanie błędów i konstruktywną krytykę. Edytowane 14 Marzec 201311 l przez ym91
Napisano 14 Marzec 201311 l a ja myślałem że młodzi ludzie są kreatywni... bo są młodzi, sięgają dalej niż wzrok sięga... wywracają stare pomysły, idą do przodu, odkrywają nowe światy.... a tu jak zwykle papugowanie i pójście na łatwiznę....:)))
Napisano 14 Marzec 201311 l Autor Zawsze chciałem zrobić swojego transformersa, prosiłem o komentarze natury technicznej, błędy w animacji czy renderingu, a nie przekreślanie pomysłu tylko dlatego, że ktoś zamiast kultowych transformersów woli dzieci na kółkach
Napisano 14 Marzec 201311 l powiem Ci w tajemnicy.... jak się denerwujesz brakiem komentarzy.... tu nie lubią takich co coś zrobili dobrze.... będą udawali, że Ciebie i Twojej pracy nie ma.... dałeś im popalić.... :))))))))))... a transformersy nie są kultowe tylko łodpustowe....!!!!
Napisano 14 Marzec 201311 l ee... bzdura. Jak na 6 m`cy nauki w 3d jestem pełen podziwu. Wyszlo swietnie. Zaloz watek na Wipie i działaj dalej nad czymś nowym. Zawsze chciałem zrobić swojego transformersa, prosiłem o komentarze natury technicznej, błędy w animacji czy renderingu, a nie przekreślanie pomysłu tylko dlatego, że ktoś zamiast kultowych transformersów woli dzieci na kółkach hehe
Napisano 14 Marzec 201311 l Gdyby model auta i studio było lepsze to by się na prawdę nieźle prezentowało, ale jak na 6 miesięcy w 3ds max to respekt.
Napisano 15 Marzec 201311 l Mniej czerni. Wszystko się przez nią zlewa. I nie chodzi mi nawet o to żeby zmienić kolory samochodu, ale żeby dać więcej świateł czy jasnych obiektów do refleksów. Ciekawie się to prezentuje. Pozdrawiam.
Napisano 15 Marzec 201311 l wrzuć kila omni do okoła modelu na różnych wysokościach, wyłącz im diffiusa i zostaw sam specular. albo jakąś ładną studyjną HDRKę wrzuć w enviro. szacuneczek :) na pół roku pracy - naprawdę nieźle :)
Napisano 15 Marzec 201311 l Fajnie wyszło, dziadka nie słucha bo tylko demotywuje, a krytyki sam przyjąć nie umię. Na pewno studio rendery trzeba popracować. Jakieś texturki. A tak lepiej bym nie zrobił tej animacji składania rozkładania. :D...
Napisano 15 Marzec 201311 l @Seba... demotywowanie za pomocą pokazywani własnych realizacji...???....ciekawie prawisz....!!!...:)))... może i jest w tym trochę racji....:)))))))))))))
Napisano 16 Marzec 201311 l Hem nie jestem expertem , jednak to co widzę: Transformer transformuje się dużo za wolno , jakby się z papieru wygniatał , nie czuć dynamiki , jak robak a nie wojenna maszyna, to nie jest bojowa transformacja a jakieś kręcenie bobków , to trzeba przyspieszyć , zobacz ile czasu transformuja się transformery z ILM, sekund 2-4. Samochód , czarny - wszystko jasne , ale wygląda jak czarna plama a nie jak realistyczny samochód , powinieneś dopracować shader na karoseria , zagęścić siatkę zęby dodać specular , możliwe ze brakuje świateł dla nadani konturu i fallofa na karoserii. Szyby są super sterylne,czuć ze to pojedyncze poligony nie wyglądają jak szyby - poprawić shader , zagęścić siatke Na robocie niema textur , widać ze jest kilka materiałów - obiekt sam w sobie jest low poly tak ze shadery tez nie maja jak się zaprezentować ...widać jak się na meshu shaduja polygony (bug ) ... na stopie - bocznej ściance masz ich raptem +/-3 Do takiego renderingu powinieneś zrobić teselacje i turbo smooth. Im bardziej obiekt jest low poly tym gorzej zachowują się na nim materiały! Low poly to bardzo dobra technika jednak trzeba świadomie budować obiekt do zakładania na nim smooth w czasie renderingu Atmosfery brak , niema powietrza, żadnego particla kurzu , ... daleko czy blisko jest tak samo ... Odnośnie tla ... to pewnie fajnie by wyglądało wnętrze jakiegoś garażu , hangaru... niż fotograficzne atelie z gradientowym ekranem...im ciekawsze tło tym ciekawszy reflect w materiale - odbicie + możliwość bawienia się głębia ostrości.Ale tłem powinieneś zając się po tym jak pokarzesz dopracowanego high resowego robota. Odnośnie glow w oczach , powinienem wyrenderowac pass id na oczy i glow zrobić w kompsitingu! A tak ogólnie wygląda to całkiem dobrze :) Edytowane 16 Marzec 201311 l przez Descileus69
Napisano 16 Marzec 201311 l Autor Dzieki, duzo jeszcze nauki przede mną, o atmosferze nawet nie pomyslalem, jest cos jeszcze co powinienem wiedziec? Moglby ktos napisac jakie sa etapy tworzenia profesjonalnej pracy bede sie staral ogarnac po kolei wszystko i moze jakas lekture dobrą bym prosil z gory dzieki
Napisano 16 Marzec 201311 l No tu masz jakąś lekturę: http://www.digitaltutors.com/11/learning_path.php?lpid=26 ;)
Napisano 19 Marzec 201311 l Tego się nie da napisać w jednym poście, pracuj a będzie ci dane. Dziel się w wipie to ktoś coś podpowie jak wejdzie. Digitaltutors, gnomonworkshop, youtube, zresztą google prawdę ci powie. Transformuje się Imo bardzo fajnie :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto