ym91 Napisano 14 Marzec 2013 Napisano 14 Marzec 2013 (edytowane) http://www.youtube.com/watch?v=ndOM6l9L1_Y Animacja transformersa z Chevroleta Cruze w kwietniu będę składał filmik z prawdziwym samochodem. Staż w 3ds Max - 6 miesięcy, wiec proszę o wskazanie błędów i konstruktywną krytykę. Edytowane 14 Marzec 2013 przez ym91
dziadek3D Napisano 14 Marzec 2013 Napisano 14 Marzec 2013 a ja myślałem że młodzi ludzie są kreatywni... bo są młodzi, sięgają dalej niż wzrok sięga... wywracają stare pomysły, idą do przodu, odkrywają nowe światy.... a tu jak zwykle papugowanie i pójście na łatwiznę....:)))
ym91 Napisano 14 Marzec 2013 Autor Napisano 14 Marzec 2013 Zawsze chciałem zrobić swojego transformersa, prosiłem o komentarze natury technicznej, błędy w animacji czy renderingu, a nie przekreślanie pomysłu tylko dlatego, że ktoś zamiast kultowych transformersów woli dzieci na kółkach
dziadek3D Napisano 14 Marzec 2013 Napisano 14 Marzec 2013 powiem Ci w tajemnicy.... jak się denerwujesz brakiem komentarzy.... tu nie lubią takich co coś zrobili dobrze.... będą udawali, że Ciebie i Twojej pracy nie ma.... dałeś im popalić.... :))))))))))... a transformersy nie są kultowe tylko łodpustowe....!!!!
kotisded Napisano 14 Marzec 2013 Napisano 14 Marzec 2013 ee... bzdura. Jak na 6 m`cy nauki w 3d jestem pełen podziwu. Wyszlo swietnie. Zaloz watek na Wipie i działaj dalej nad czymś nowym. Zawsze chciałem zrobić swojego transformersa, prosiłem o komentarze natury technicznej, błędy w animacji czy renderingu, a nie przekreślanie pomysłu tylko dlatego, że ktoś zamiast kultowych transformersów woli dzieci na kółkach hehe
pecet Napisano 14 Marzec 2013 Napisano 14 Marzec 2013 Gdyby model auta i studio było lepsze to by się na prawdę nieźle prezentowało, ale jak na 6 miesięcy w 3ds max to respekt.
ym91 Napisano 14 Marzec 2013 Autor Napisano 14 Marzec 2013 Jak poprawić studio? Co trzeba by zmienić? Proszę o odpowiedź
ArekZawada Napisano 15 Marzec 2013 Napisano 15 Marzec 2013 Mniej czerni. Wszystko się przez nią zlewa. I nie chodzi mi nawet o to żeby zmienić kolory samochodu, ale żeby dać więcej świateł czy jasnych obiektów do refleksów. Ciekawie się to prezentuje. Pozdrawiam.
bartolomeo Napisano 15 Marzec 2013 Napisano 15 Marzec 2013 wrzuć kila omni do okoła modelu na różnych wysokościach, wyłącz im diffiusa i zostaw sam specular. albo jakąś ładną studyjną HDRKę wrzuć w enviro. szacuneczek :) na pół roku pracy - naprawdę nieźle :)
Sebazx6r Napisano 15 Marzec 2013 Napisano 15 Marzec 2013 Fajnie wyszło, dziadka nie słucha bo tylko demotywuje, a krytyki sam przyjąć nie umię. Na pewno studio rendery trzeba popracować. Jakieś texturki. A tak lepiej bym nie zrobił tej animacji składania rozkładania. :D...
dziadek3D Napisano 15 Marzec 2013 Napisano 15 Marzec 2013 @Seba... demotywowanie za pomocą pokazywani własnych realizacji...???....ciekawie prawisz....!!!...:)))... może i jest w tym trochę racji....:)))))))))))))
Descileus69 Napisano 16 Marzec 2013 Napisano 16 Marzec 2013 (edytowane) Hem nie jestem expertem , jednak to co widzę: Transformer transformuje się dużo za wolno , jakby się z papieru wygniatał , nie czuć dynamiki , jak robak a nie wojenna maszyna, to nie jest bojowa transformacja a jakieś kręcenie bobków , to trzeba przyspieszyć , zobacz ile czasu transformuja się transformery z ILM, sekund 2-4. Samochód , czarny - wszystko jasne , ale wygląda jak czarna plama a nie jak realistyczny samochód , powinieneś dopracować shader na karoseria , zagęścić siatkę zęby dodać specular , możliwe ze brakuje świateł dla nadani konturu i fallofa na karoserii. Szyby są super sterylne,czuć ze to pojedyncze poligony nie wyglądają jak szyby - poprawić shader , zagęścić siatke Na robocie niema textur , widać ze jest kilka materiałów - obiekt sam w sobie jest low poly tak ze shadery tez nie maja jak się zaprezentować ...widać jak się na meshu shaduja polygony (bug ) ... na stopie - bocznej ściance masz ich raptem +/-3 Do takiego renderingu powinieneś zrobić teselacje i turbo smooth. Im bardziej obiekt jest low poly tym gorzej zachowują się na nim materiały! Low poly to bardzo dobra technika jednak trzeba świadomie budować obiekt do zakładania na nim smooth w czasie renderingu Atmosfery brak , niema powietrza, żadnego particla kurzu , ... daleko czy blisko jest tak samo ... Odnośnie tla ... to pewnie fajnie by wyglądało wnętrze jakiegoś garażu , hangaru... niż fotograficzne atelie z gradientowym ekranem...im ciekawsze tło tym ciekawszy reflect w materiale - odbicie + możliwość bawienia się głębia ostrości.Ale tłem powinieneś zając się po tym jak pokarzesz dopracowanego high resowego robota. Odnośnie glow w oczach , powinienem wyrenderowac pass id na oczy i glow zrobić w kompsitingu! A tak ogólnie wygląda to całkiem dobrze :) Edytowane 16 Marzec 2013 przez Descileus69
ym91 Napisano 16 Marzec 2013 Autor Napisano 16 Marzec 2013 Dzieki, duzo jeszcze nauki przede mną, o atmosferze nawet nie pomyslalem, jest cos jeszcze co powinienem wiedziec? Moglby ktos napisac jakie sa etapy tworzenia profesjonalnej pracy bede sie staral ogarnac po kolei wszystko i moze jakas lekture dobrą bym prosil z gory dzieki
legomir Napisano 16 Marzec 2013 Napisano 16 Marzec 2013 No tu masz jakąś lekturę: http://www.digitaltutors.com/11/learning_path.php?lpid=26 ;)
kotisded Napisano 19 Marzec 2013 Napisano 19 Marzec 2013 Tego się nie da napisać w jednym poście, pracuj a będzie ci dane. Dziel się w wipie to ktoś coś podpowie jak wejdzie. Digitaltutors, gnomonworkshop, youtube, zresztą google prawdę ci powie. Transformuje się Imo bardzo fajnie :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się