adek Napisano 17 Marzec 2013 Napisano 17 Marzec 2013 Firma The Foundry wydała nową wersję swojego oprogramowania do malowania tekstur w 3D - Mari 2.0. Zachęcam do obejrzenia wideo. Pełna treść wiadomości znajduje się na stronie głównej serwisu pod adresem: http://www.max3d.pl/news.php?id=2828
Xaia Napisano 17 Marzec 2013 Napisano 17 Marzec 2013 Tak, a do pełnego szczęścia brakuje mi tylko lazy mouse i systemu symmetry z zbrusha.
tomerk Napisano 17 Marzec 2013 Napisano 17 Marzec 2013 System symetri jest już od dawna. Nie ma tylko radialnej.
Xaia Napisano 17 Marzec 2013 Napisano 17 Marzec 2013 Masz na myśli ten system symetrii opierający się na viewporcie? Jeśli jest coś takiego jak w zbrushu to proszę zdradź mi gdzie to jest :).
Miłosz3ds Napisano 17 Marzec 2013 Napisano 17 Marzec 2013 Masz symetrię paint buffera, ale oczywiście nie mazanie symetryczne po modelu - nie tak to działa. Masz na pasku takie cztery różne kombinacje plusików, to są różne tryby symetrii :)
Xaia Napisano 17 Marzec 2013 Napisano 17 Marzec 2013 Miłosz3ds to wiem, że coś takiego jest i mimo wszystko brakuje mi takiej prawdziwej symetrii jaka jest w zetce.
Gość User190 Napisano 17 Marzec 2013 Napisano 17 Marzec 2013 Hucznie zapowiadali 2.0 i spodziewałem się czegoś więcej.. z drugiej strony cieszę się, że nie robią z tego kombajnu do zbierania truskawek ;)
ttaaddeekk Napisano 17 Marzec 2013 Napisano 17 Marzec 2013 tez tak mysle, te leyery wygladaja solidnie.
jacenty Napisano 18 Marzec 2013 Napisano 18 Marzec 2013 z drugiej strony strasznie sobie zawerzaja rynek .Program strasznie muli ponoc bez quadro nie da sie pracowac. Powinni miec jakis suport dla gamedevu np wyswietlanie normalek ,shadery .Jak narazie dla mnie rozczarowanie.
Miłosz3ds Napisano 18 Marzec 2013 Napisano 18 Marzec 2013 Na GTX 570 bardzo ładnie wszystko śmiga, 16k teksturki na dość złożonych obiektach. Są problemy oczywiście jeżeli z daleka maże się pędzlem 1px, trochę zamula. Tak to działa super płynnie i naprawdę fajnie. Co do shaderów, już w 1,4 coś tam było, teraz jest coraz lepiej: displacement, bump mapping. Normalek rzeczywiście nie ma, bo raczej to wszystko było nastawione na skomplikowane modele z dużymi teksturami, a nie do gamedevu.
legomir Napisano 18 Marzec 2013 Napisano 18 Marzec 2013 "Powinni miec jakis suport dla gamedevu np wyswietlanie normalek ,shadery .Jak narazie dla mnie rozczarowanie." To już chyba z rok jest...
Miłosz3ds Napisano 18 Marzec 2013 Napisano 18 Marzec 2013 A ja z kolei wprowadziłem w błąd z normalkami, które są już ponad dwa lata: [video=youtube;T8eWKbc4-Ls] Ale nie używałem :)
Xaia Napisano 18 Marzec 2013 Napisano 18 Marzec 2013 z drugiej strony strasznie sobie zawerzaja rynek .Program strasznie muli ponoc bez quadro nie da sie pracowac. Powinni miec jakis suport dla gamedevu np wyswietlanie normalek ,shadery .Jak narazie dla mnie rozczarowanie. U mnie na GTX 460 śmiga również całkiem przyjemnie. Nigdy nie miałem problemów. Mari dzięki nowym ficzersom wyprzedza o 100 lat inne programy. Oczywiście pare rzeczy brakuje, ale wg mnie na rynku nie ma nic lepszego do malowania.
jacenty Napisano 19 Marzec 2013 Napisano 19 Marzec 2013 aha to pobawie sie nim w takim razie, ciekawie wygladaja textury proceduralne.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się