adek Posted March 17, 2013 Share Posted March 17, 2013 Firma The Foundry wydała nową wersję swojego oprogramowania do malowania tekstur w 3D - Mari 2.0. Zachęcam do obejrzenia wideo. Pełna treść wiadomości znajduje się na stronie głównej serwisu pod adresem: http://www.max3d.pl/news.php?id=2828 Link to comment Share on other sites More sharing options...
deshu Posted March 17, 2013 Share Posted March 17, 2013 Robi na wasz ten filmik wrażenie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Xaia Posted March 17, 2013 Share Posted March 17, 2013 Tak, a do pełnego szczęścia brakuje mi tylko lazy mouse i systemu symmetry z zbrusha. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomerk Posted March 17, 2013 Share Posted March 17, 2013 System symetri jest już od dawna. Nie ma tylko radialnej. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Xaia Posted March 17, 2013 Share Posted March 17, 2013 Masz na myśli ten system symetrii opierający się na viewporcie? Jeśli jest coś takiego jak w zbrushu to proszę zdradź mi gdzie to jest :). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miłosz3ds Posted March 17, 2013 Share Posted March 17, 2013 Masz symetrię paint buffera, ale oczywiście nie mazanie symetryczne po modelu - nie tak to działa. Masz na pasku takie cztery różne kombinacje plusików, to są różne tryby symetrii :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Xaia Posted March 17, 2013 Share Posted March 17, 2013 Miłosz3ds to wiem, że coś takiego jest i mimo wszystko brakuje mi takiej prawdziwej symetrii jaka jest w zetce. Link to comment Share on other sites More sharing options...
plasti Posted March 17, 2013 Share Posted March 17, 2013 niezbyt mnie to zauroczylo... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest User190 Posted March 17, 2013 Share Posted March 17, 2013 Hucznie zapowiadali 2.0 i spodziewałem się czegoś więcej.. z drugiej strony cieszę się, że nie robią z tego kombajnu do zbierania truskawek ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
ttaaddeekk Posted March 17, 2013 Share Posted March 17, 2013 tez tak mysle, te leyery wygladaja solidnie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jacenty Posted March 18, 2013 Share Posted March 18, 2013 z drugiej strony strasznie sobie zawerzaja rynek .Program strasznie muli ponoc bez quadro nie da sie pracowac. Powinni miec jakis suport dla gamedevu np wyswietlanie normalek ,shadery .Jak narazie dla mnie rozczarowanie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miłosz3ds Posted March 18, 2013 Share Posted March 18, 2013 Na GTX 570 bardzo ładnie wszystko śmiga, 16k teksturki na dość złożonych obiektach. Są problemy oczywiście jeżeli z daleka maże się pędzlem 1px, trochę zamula. Tak to działa super płynnie i naprawdę fajnie. Co do shaderów, już w 1,4 coś tam było, teraz jest coraz lepiej: displacement, bump mapping. Normalek rzeczywiście nie ma, bo raczej to wszystko było nastawione na skomplikowane modele z dużymi teksturami, a nie do gamedevu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
legomir Posted March 18, 2013 Share Posted March 18, 2013 "Powinni miec jakis suport dla gamedevu np wyswietlanie normalek ,shadery .Jak narazie dla mnie rozczarowanie." To już chyba z rok jest... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miłosz3ds Posted March 18, 2013 Share Posted March 18, 2013 A ja z kolei wprowadziłem w błąd z normalkami, które są już ponad dwa lata: [video=youtube;T8eWKbc4-Ls] Ale nie używałem :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Xaia Posted March 18, 2013 Share Posted March 18, 2013 z drugiej strony strasznie sobie zawerzaja rynek .Program strasznie muli ponoc bez quadro nie da sie pracowac. Powinni miec jakis suport dla gamedevu np wyswietlanie normalek ,shadery .Jak narazie dla mnie rozczarowanie. U mnie na GTX 460 śmiga również całkiem przyjemnie. Nigdy nie miałem problemów. Mari dzięki nowym ficzersom wyprzedza o 100 lat inne programy. Oczywiście pare rzeczy brakuje, ale wg mnie na rynku nie ma nic lepszego do malowania. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jacenty Posted March 19, 2013 Share Posted March 19, 2013 aha to pobawie sie nim w takim razie, ciekawie wygladaja textury proceduralne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now