Jump to content

Mari 2.0


adek
 Share

Recommended Posts

Guest User190

Hucznie zapowiadali 2.0 i spodziewałem się czegoś więcej.. z drugiej strony cieszę się, że nie robią z tego kombajnu do zbierania truskawek ;)

Link to comment
Share on other sites

Na GTX 570 bardzo ładnie wszystko śmiga, 16k teksturki na dość złożonych obiektach. Są problemy oczywiście jeżeli z daleka maże się pędzlem 1px, trochę zamula. Tak to działa super płynnie i naprawdę fajnie.

 

Co do shaderów, już w 1,4 coś tam było, teraz jest coraz lepiej:

 

 

 

displacement, bump mapping. Normalek rzeczywiście nie ma, bo raczej to wszystko było nastawione na skomplikowane modele z dużymi teksturami, a nie do gamedevu.

Link to comment
Share on other sites

z drugiej strony strasznie sobie zawerzaja rynek .Program strasznie muli ponoc bez quadro nie da sie pracowac.

Powinni miec jakis suport dla gamedevu np wyswietlanie normalek ,shadery .Jak narazie dla mnie rozczarowanie.

 

U mnie na GTX 460 śmiga również całkiem przyjemnie. Nigdy nie miałem problemów. Mari dzięki nowym ficzersom wyprzedza o 100 lat inne programy. Oczywiście pare rzeczy brakuje, ale wg mnie na rynku nie ma nic lepszego do malowania.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy