Napisano 17 Marzec 201312 l Firma The Foundry wydała nową wersję swojego oprogramowania do malowania tekstur w 3D - Mari 2.0. Zachęcam do obejrzenia wideo. Pełna treść wiadomości znajduje się na stronie głównej serwisu pod adresem: http://www.max3d.pl/news.php?id=2828
Napisano 17 Marzec 201312 l Tak, a do pełnego szczęścia brakuje mi tylko lazy mouse i systemu symmetry z zbrusha.
Napisano 17 Marzec 201312 l Masz na myśli ten system symetrii opierający się na viewporcie? Jeśli jest coś takiego jak w zbrushu to proszę zdradź mi gdzie to jest :).
Napisano 17 Marzec 201312 l Masz symetrię paint buffera, ale oczywiście nie mazanie symetryczne po modelu - nie tak to działa. Masz na pasku takie cztery różne kombinacje plusików, to są różne tryby symetrii :)
Napisano 17 Marzec 201312 l Miłosz3ds to wiem, że coś takiego jest i mimo wszystko brakuje mi takiej prawdziwej symetrii jaka jest w zetce.
Napisano 17 Marzec 201312 l Hucznie zapowiadali 2.0 i spodziewałem się czegoś więcej.. z drugiej strony cieszę się, że nie robią z tego kombajnu do zbierania truskawek ;)
Napisano 18 Marzec 201312 l z drugiej strony strasznie sobie zawerzaja rynek .Program strasznie muli ponoc bez quadro nie da sie pracowac. Powinni miec jakis suport dla gamedevu np wyswietlanie normalek ,shadery .Jak narazie dla mnie rozczarowanie.
Napisano 18 Marzec 201312 l Na GTX 570 bardzo ładnie wszystko śmiga, 16k teksturki na dość złożonych obiektach. Są problemy oczywiście jeżeli z daleka maże się pędzlem 1px, trochę zamula. Tak to działa super płynnie i naprawdę fajnie. Co do shaderów, już w 1,4 coś tam było, teraz jest coraz lepiej: displacement, bump mapping. Normalek rzeczywiście nie ma, bo raczej to wszystko było nastawione na skomplikowane modele z dużymi teksturami, a nie do gamedevu.
Napisano 18 Marzec 201312 l "Powinni miec jakis suport dla gamedevu np wyswietlanie normalek ,shadery .Jak narazie dla mnie rozczarowanie." To już chyba z rok jest...
Napisano 18 Marzec 201312 l A ja z kolei wprowadziłem w błąd z normalkami, które są już ponad dwa lata: [video=youtube;T8eWKbc4-Ls] Ale nie używałem :)
Napisano 18 Marzec 201312 l jacenty napisał: z drugiej strony strasznie sobie zawerzaja rynek .Program strasznie muli ponoc bez quadro nie da sie pracowac. Powinni miec jakis suport dla gamedevu np wyswietlanie normalek ,shadery .Jak narazie dla mnie rozczarowanie. U mnie na GTX 460 śmiga również całkiem przyjemnie. Nigdy nie miałem problemów. Mari dzięki nowym ficzersom wyprzedza o 100 lat inne programy. Oczywiście pare rzeczy brakuje, ale wg mnie na rynku nie ma nic lepszego do malowania.
Napisano 19 Marzec 201312 l aha to pobawie sie nim w takim razie, ciekawie wygladaja textury proceduralne.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto