Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 4,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

wlasnie takie podchodzenie do speedow mija sie z celem ...

 

albo robisz model - glowna bryle na ktorej mozesz dodac pozniej detale, albo starasz sie wycisnac z modelu max w danym czasie inaczej speed modeling nie ma sensu. Rowniez nie widze nic ciekawego w przedstawianiu modelu, bo i tak sie lepiej nie bedzie prezentowal ze swiatlami ustawionymi w 1min

 

a speed modeling na 3d total to parodia ;)

Napisano

no to jeszcze jeden model. Tak przy okazji sprawa z MODEM wyjaśniona. Jak widać na obrazku model nie skończony. Trzeba przyznać, że organika nie jest taka znowu łatwa. Ale wydaje mi się, że to co zrobiłem jest wystarczająco wykończone aby rozpoznać SEBULBĘ.

attachment.php?attachmentid=72733&stc=1

Gość Lord Def
Napisano

Postanowiłem się przyłączyć.

Oto mój pierwszy speed:

attachment.php?attachmentid=16671&stc=1

Czas prawie 1h modelowania w Wings3D.

Napisano

Dzieki asfalton mi też się podoba. chyba będzie z tego jakaś animka. już trochę obiektów zrobiłem. A tak przy okazji teraz mam świadków na to, że ten model był robiony =1h. Oni też nie wierzyli, że można tak szybko. HI HI HI.

Napisano

A ja se takie mieczyki swietlne zrobiłem....szczyt techniki to nie jest, ale mało speedów robie, praktyki nei mam i wolny jestem...

modeling 3dsmax6 około 15-20 minut każdy

materiały około 10 minut

rendering mental-ray

Napisano

to kółeczko na końcu to na podpięcie pod klucze, coś jak brelok? :D nie znam sie na sw, ale to mi wpadło w oczy.

bardzo fajne

Napisano

MR.DUCK - te kółeczka na końcu do zaczep do paska.a tu nowy model robiony do speed competition na 3d total. czas:60min. soft: 3dsmax6+mental-ray...enjoy:

Napisano

Dobra teraz to jest zaś robocik mały AT-ST. Jak widać poszło daleko od orginału. Ale czsówki są męczące i zbyt krótkie żeby sobie pozwolić na 100% wierność orginalnym planom.

Napisano

Masz rację Darkelf. Już wystarczy. teraz biorę się za scenkę z udziałem tego AT-St. problem z tym, że teraz musze go przerobić i upodobnić do orginału. Teraz mnie już czas nie goni więc mogę się bawić ile wlezie.

Napisano

paul jasne wszystko co zrobisz w 3d i będzie to speed

(patrz 105 strona)

 

a salvator moi rodzice sa innego zdania

a ten czerwony kolor to był losowy

już nie będe dawał czerwonego

tylko pytanko czemu go nie dawać??

Napisano

No jak tak to wrzucam moej wypociny...:)

1.Pierwszy model w zbrushu jaki zrobiłem...

typ2jq.th.jpg

2.Drugi mój model...[na podstawie rysunku kolegi kolegi:)]

co4dt.th.jpg

3.A tu takie cós do exportu do maxa:

maupz0gw.th.jpg

Napisano

1.Chyba ponad 2 godziny,a mzoe 3 wiec nei jestem pewien czy to speed...

2.Poniżej 2 godizn...tez chyba bo na zegarek w sumie nie patrzyłem

3.Około godzinki

W szkole zrobilem jeszcze żabę z rogami:) Zdążyłem na jednej informatyce:D

Napisano

Dzisiejsza informatyka przemecza. :)

Bardzo ladne modele. Gdyby dodac troche wiecej czasu na dopracowanie paru rzeczy bylyby swietne. :)

Napisano

Info:

-Model: Rhino

-Render: Vray 16min

-Modeling: 30min

-Shader: Tyle co zassanie shaderów hindusa

 

felgarender72vq.jpg

 

Wiem że jest wątek dla nurbsów ale nie mam jak pokazać siatki.

Gość _Kreska_
Napisano

dosyc powolny speedzik bo az 2,5h w tym 24 minut ostatecznego renderingu

Napisano
Tweety ,czy o to chodziło by ten komp siestapiał z podłożem? Tak to wygląda:IBM-T1000. Ach ,nei ma to jak sensowna wypowiedź...:)

 

w sumie nie patrzyłem na to od tej strony ;)

na serio: to testowy shader pseudo metalu. Tylko jeden test bez poprawek. Nie miałem co z tym zrobić to walnąłem tutaj :D

BTW: to jest IBM-5100 ;)

 

dosyc powolny speedzik bo az 2,5h

czemu tak długo?

Gość _Kreska_
Napisano

a bo mi sie zeszlo na poprawianiu zeskanowanech etykietek, ciezko sie skanuje srebrzyste powierzchnie :)

Napisano

Zrobiłem dwa modele na infie...[tak, zgadzam sie, że informatyka przemęcza...]Jeżeli chodzi o materiał i światło to ściagnąłem je z tutoriala o tworzeniu głowy Picassa...[Tylko lekko je zmodyfikowałem]

1.Taki tam chemoglobinowy smok zrobiony na jedej informatyce:)

smokczyco23mg.th.jpg

2.Niewiadomo co zrobione z nudów, też na infie zresztą...

cosss21xv.th.jpg

Napisano
Zrobiłem dwa modele na infie...[tak ,zgadzam sie ,że informatyka przemęcza...]Jeżeli chodzi o materiał i światło to ściagnąłem je z tutoriala o tworzeniu głowy Picassa...[Tylko lekko jkest zmodyfikowałem]

1.Taki tam chemoglobinowy smok zrobiony na jedej informatyce:)

smokczyco8wo.th.png

2.Niewiadomo co zrobione z nudów ,też na infie...

cosss6cx.th.png

 

moze tak na przyszłosc jpg :] fajne...

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności