Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Wiadomość z ostatniej chwili: Disney zamknął LucasArts - wydawcę i dewelopera gier od ponad trzydziestu lat działającego przy Lucasfilm.  Jak ogłosił Disney, zamknięcie LucasArts ma na celu wprowadzenie nowego modelu biznesowego ...

 

Pełna treść wiadomości znajduje się na

stronie głównej serwisu pod adresem:

http://www.max3d.pl/news.php?id=2849

 

 

  • Odpowiedzi 26
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Szkoda gadać, ręce opadają. Źle się stało że to właśnie disney wykupił lucasa. Miałem już wcześniej złe przeczucie, które teraz stały się pewnością. Podobnie będzie z nowymi, filmowymi gwiezdnymi wojnami, gdyż pewnie powstanie kolejny komercyjny bełkot.

Po tym wszystkim co było dziełem lucasarts, teraz chłamowaty disney go zamyka, który na dodatek nic nie wie o robieniu gier, a taki chłam jak "epic micky" jest tu przykładem.

Napisano

Czasy, gdy gry były tworzone przez pasjonatów odchodzą w niepamięć... teraz tylko komercha, komercha i kasę trzepać na Starych Warsach MXXVIII Teenager's Cut

Napisano

Piro

tylko udowadniasz, że właśnie disney robi chłam.

 

Moim zdaniem disney robi z punktu widzenia biznesowego dobre porządki. Wywala ludzi po to by nie dublować działów z pixara. Zamiast ponosić ryzyko wydania gry będą sprzedawać licencję. Pewne zyski dla disney-a to aktualnie klucz.

 

Ostatnio grałem The Force Unleashed II i bardzo mi się nie podobało. Gra krótka z wredną manierą copy/past. Wszystko trzeba było robić 10x tak samo. Końcówka z Vaderem względnie nudna.

 

Dla mnie LucasArts straciło to coś...

Outcast, Empire At War, Battlefront, Force Commander, Racer, Rogue Squadron.... Tytuły do których z chęcią wrócę w wakacje :)

Napisano

tak to jest jak sie przez 10 lat zadnej gry nie wydalo ...

wielka szkoda ze nikt nie potrafil jakos poprowadzic lepiej.

Takie IP nie powinno sie marnowac a 1313 wygladalo kapitalnie

Napisano

Niby szkoda ale z drugiej strony podobala mi sie tylko gra "Outlaws" z '97 a w zdecydowana wiekszosc ich produkcji nie gralem wiec osobiscie dla mnie mala strata. Nie bedzie ich to bedzie cos innego a pasjonaci moga uzyc kickstartera i robia to z powodzeniem.

Napisano

tak właściwie to ich nie zamknęli tylko zmienili profil działalności na licencję, teraz disney będzie decydował co i jak będą robili, a sami nic nie będą mogli zrobić.

i nie sądzę że chociaż niektórych zwolnionych ludzi z lucasarts nie zatrudnią w disneyowskim oddziale gier albo nie zaproponują nowych umów.

Napisano

Nie jestem wielkim pasjonatem gier ale co nieco obserwuje. I nie przesadzajcie tak z tym żalowaniem LucasArts. Od kilku lat nie widać było ich wogole. A trzymanie 150 pracowników dla entuzjazmu i melancholii, to chyba nie trzyma się kupy. A zresztą z tych zwolnionych, to nie sa jacys wielce poszkodowani ludzie.

Napisano

Zawsze bede ich pamietal chyba tylko za to ze zrobili kiedys jedne z najlepszych point'n clickow w historii tego gatunku. Mowie o Monkey Island i Indiana Jones. Chwala im za to :D

Napisano

niewielka strata. Ich ostatnie gry były tragiczne. 1313 osobiście nie żałuje- bardziej wyglądało mi to na jakąś tanią podróbę Gears of Wara(brr). Ogólnie ten pomysł z licencjonowaniem dotąd wychodził dobrze (KOTOR!!)

Napisano
A trzymanie 150 pracowników dla entuzjazmu i melancholii, to chyba nie trzyma się kupy.

 

Dobre. Cale ILM opieralo sie/opiera sie tylko i wylacznie na "entuzjazmie i melancholii" Lucasa,

ciekawe jak ich Disney zamknie co powiesz? Swoja droga wczoraj wywalono wiekszosc z R&D ILM...

ILM od poczatku istnienia nigdy nie przyniosl zysku jako samodzielna firma, Lucas wpisywal ich

w Star Wars i byo to dla niego wydodne. Wiekszy dochod ma ze swojej winnincy...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności