Napisano 3 Kwiecień 201312 l Wiadomość z ostatniej chwili: Disney zamknął LucasArts - wydawcę i dewelopera gier od ponad trzydziestu lat działającego przy Lucasfilm. Jak ogłosił Disney, zamknięcie LucasArts ma na celu wprowadzenie nowego modelu biznesowego ... Pełna treść wiadomości znajduje się na stronie głównej serwisu pod adresem: http://www.max3d.pl/news.php?id=2849
Napisano 3 Kwiecień 201312 l Szkoda gadać, ręce opadają. Źle się stało że to właśnie disney wykupił lucasa. Miałem już wcześniej złe przeczucie, które teraz stały się pewnością. Podobnie będzie z nowymi, filmowymi gwiezdnymi wojnami, gdyż pewnie powstanie kolejny komercyjny bełkot. Po tym wszystkim co było dziełem lucasarts, teraz chłamowaty disney go zamyka, który na dodatek nic nie wie o robieniu gier, a taki chłam jak "epic micky" jest tu przykładem.
Napisano 3 Kwiecień 201312 l "Po tym wszystkim co było dziełem lucasarts, teraz chłamowaty disney go zamyka, który na dodatek nic nie wie o robieniu gier, a taki chłam jak "epic micky" jest tu przykładem. " http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Disney_Interactive_Studios_games Heh.
Napisano 3 Kwiecień 201312 l Czasy, gdy gry były tworzone przez pasjonatów odchodzą w niepamięć... teraz tylko komercha, komercha i kasę trzepać na Starych Warsach MXXVIII Teenager's Cut
Napisano 3 Kwiecień 201312 l Piro tylko udowadniasz, że właśnie disney robi chłam. Moim zdaniem disney robi z punktu widzenia biznesowego dobre porządki. Wywala ludzi po to by nie dublować działów z pixara. Zamiast ponosić ryzyko wydania gry będą sprzedawać licencję. Pewne zyski dla disney-a to aktualnie klucz. Ostatnio grałem The Force Unleashed II i bardzo mi się nie podobało. Gra krótka z wredną manierą copy/past. Wszystko trzeba było robić 10x tak samo. Końcówka z Vaderem względnie nudna. Dla mnie LucasArts straciło to coś... Outcast, Empire At War, Battlefront, Force Commander, Racer, Rogue Squadron.... Tytuły do których z chęcią wrócę w wakacje :)
Napisano 3 Kwiecień 201312 l tak to jest jak sie przez 10 lat zadnej gry nie wydalo ... wielka szkoda ze nikt nie potrafil jakos poprowadzic lepiej. Takie IP nie powinno sie marnowac a 1313 wygladalo kapitalnie
Napisano 3 Kwiecień 201312 l Zgadzam się z Kusanagi. Kurde, zajawka na tą grę była. Być może ktoś dalej pociągnie temat.
Napisano 3 Kwiecień 201312 l Niby szkoda ale z drugiej strony podobala mi sie tylko gra "Outlaws" z '97 a w zdecydowana wiekszosc ich produkcji nie gralem wiec osobiscie dla mnie mala strata. Nie bedzie ich to bedzie cos innego a pasjonaci moga uzyc kickstartera i robia to z powodzeniem.
Napisano 4 Kwiecień 201312 l Tak z ciekawości - co oni wydali wartościowego w ostatnich 5 latach ? Bo szczerze to nic nie kojarze. Dla mnie żadna strata.
Napisano 4 Kwiecień 201312 l Niby tak. Też ostatnio nie grałem w nic od nich, ale Star Wars 1313 zapowiadało się kapitalne. Szkoda.
Napisano 4 Kwiecień 201312 l Tak przy okazji: http://variety.com/2013/digital/news/lucasarts-shutdown-triggers-layoffs-at-ilm-1200332765/
Napisano 4 Kwiecień 201312 l no wiadomo bylo ze beda zamkniecia, jezeli ktos nonstop przynosi straty to sie go nie trzyma, bo po co? ciekawe czy cieplej sie ilmom zrobilo :D
Napisano 4 Kwiecień 201312 l tak właściwie to ich nie zamknęli tylko zmienili profil działalności na licencję, teraz disney będzie decydował co i jak będą robili, a sami nic nie będą mogli zrobić. i nie sądzę że chociaż niektórych zwolnionych ludzi z lucasarts nie zatrudnią w disneyowskim oddziale gier albo nie zaproponują nowych umów.
Napisano 4 Kwiecień 201312 l Nie jestem wielkim pasjonatem gier ale co nieco obserwuje. I nie przesadzajcie tak z tym żalowaniem LucasArts. Od kilku lat nie widać było ich wogole. A trzymanie 150 pracowników dla entuzjazmu i melancholii, to chyba nie trzyma się kupy. A zresztą z tych zwolnionych, to nie sa jacys wielce poszkodowani ludzie.
Napisano 5 Kwiecień 201312 l Kramon - a co takiego innowacyjnego zrobili w powiedzmy ostatnich pieciu latach?
Napisano 5 Kwiecień 201312 l Kramon - a co takiego innowacyjnego zrobili w powiedzmy ostatnich pieciu latach?
Napisano 5 Kwiecień 201312 l Zawsze bede ich pamietal chyba tylko za to ze zrobili kiedys jedne z najlepszych point'n clickow w historii tego gatunku. Mowie o Monkey Island i Indiana Jones. Chwala im za to :D
Napisano 5 Kwiecień 201312 l niewielka strata. Ich ostatnie gry były tragiczne. 1313 osobiście nie żałuje- bardziej wyglądało mi to na jakąś tanią podróbę Gears of Wara(brr). Ogólnie ten pomysł z licencjonowaniem dotąd wychodził dobrze (KOTOR!!)
Napisano 8 Kwiecień 201311 l MariushO napisał: A trzymanie 150 pracowników dla entuzjazmu i melancholii, to chyba nie trzyma się kupy. Dobre. Cale ILM opieralo sie/opiera sie tylko i wylacznie na "entuzjazmie i melancholii" Lucasa, ciekawe jak ich Disney zamknie co powiesz? Swoja droga wczoraj wywalono wiekszosc z R&D ILM... ILM od poczatku istnienia nigdy nie przyniosl zysku jako samodzielna firma, Lucas wpisywal ich w Star Wars i byo to dla niego wydodne. Wiekszy dochod ma ze swojej winnincy...
Napisano 9 Kwiecień 201311 l Mugo, dlatego tez sie zapytalem czy Ilomom sie zrobilo cieplej kolo czterech liter. :)
Napisano 9 Kwiecień 201311 l Mugo napisał: Swoja droga wczoraj wywalono wiekszosc z R&D ILM... Skąd to wiesz?
Napisano 9 Kwiecień 201311 l http://variety.com/2013/digital/news/lucasarts-shutdown-triggers-layoffs-at-ilm-1200332765/
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto