Napisano 28 Kwiecień 201311 l Witam, mam następujący problem: chciałabym zanimować sytuację, gdzie na płaszczyźnie z gęstej siatki metalowej wyświetlane są bitmapy. Próbowałam stworzyć materiał siatki "zblendowany" z bitmapą, ale nie wychodzi to dobrze, ponieważ wygląda nie jak projekcja, ale jak dwie oddzielne płaszczyzny. Czy może istnieje sposób na zrobienie po prostu projekcji? Pozdrawiam, Emilia
Napisano 28 Kwiecień 201311 l A jak użyjesz siatki jako maski do bitmapy w jakimś programie do kompozycji ?
Napisano 28 Kwiecień 201311 l Autor Ciężko pokazać...to działa trochę jakby wyświetlać zdjęcia na tkaninie...tylko tkaninę trzeba zamienić na gęstą, metalową siatkę. Próbowałam to zrobić Vray blend mtl z materiałem z bitmapami (zdjęciami) jako base (w diffuse falloff aby zanimować) i jako coat siatka ale nie działa to dobrze...myślałam że może jest w Maxie gdzie ukryta funkcja projekcji ze źródła/projektora.
Napisano 28 Kwiecień 201311 l Możesz zrobić projekcje UV z animowanej camery. Możesz zrobić to w postprodukcji w ten sposób robisz grid i wrzucasz na to projekcje, potem ustawiasz go jako parent siatki na grida dajesz tekst, siatkę renderujesz tylko na masce do render elementu i w pospto wyciągasz to wszystko ;)
Napisano 28 Kwiecień 201311 l Możesz to zrobić - możesz wstawić bitmapę w źródło światła, zobacz tutaj: http://docs.autodesk.com/3DSMAX/15/ENU/3ds-Max-Help/index.html?url=files/GUID-1FB722EA-017F-45F8-9ECA-3E03A17ABFEF.htm,topicNumber=d30e609309 Tylko upewnij się, że nie możesz tego zastąpić jakąś projekcją w postprodukcji, na pewno jest to bardziej opłacalne pod względem czasowym renderingu - w sumie jakościowym też. Ale czasem jednak rzeczywiście łatwiej w Maxie - jeżeli w ogóle o Maxie mówimy, bo nie napisałaś. :)
Napisano 29 Kwiecień 201311 l uvw channel i przypinasz np do kanalu 2 ta twoja projekce, potem wrzucasz modyfikator camera mappinng(Wsm) i tyle, w stocku bedziesz mial cos w stylu: camera mapping (wsm) cloth editable poly
Napisano 29 Kwiecień 201311 l Masz zapewne w materiale siatki kanał "Reflection" lub podobnie. Wstaw w niego animację i powinna się odbijać animacja na siatce. Oczywiście potrzebne jest odpowiednie mapowanie.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto