adek Napisano 23 Maj 2013 Napisano 23 Maj 2013 SciFi Pattern Generator to skrypt dla 3ds max z pomocą, którego kilkoma kliknięciami wygenerujecie modele lub całe sceny w klimacie SciFi. Zobaczcie jak to działa na filmie. Pełna treść: Generator modeli/scen SciFi
olaf Napisano 23 Maj 2013 Napisano 23 Maj 2013 świetne powinni to zintegrować z generatorem scenariuszy i plakatów.
pabulo Napisano 23 Maj 2013 Napisano 23 Maj 2013 jasne ale przyznasz ze na swój sposób naprawde robi wrażenie
adek Napisano 23 Maj 2013 Autor Napisano 23 Maj 2013 Na mnie zrobiło wrażenie. Świetna rzecz. Renderowałbym... :)
olaf Napisano 23 Maj 2013 Napisano 23 Maj 2013 ja napisałem, ze koleś w 8minut zrobił więcej niż ja w swojej karierze, ale nie chciałem tak konczyc dnia i usunąłem :D
Monio Napisano 23 Maj 2013 Napisano 23 Maj 2013 Come on. News wcześniej jest pokazówka zajebistego narzędzia do proceduralnego modelowania, którego można użyć na milion sposobów a wy się spuszczacie nad jakimś lamerskim instancjowaniem geometrii na polygonach, które zawsze daje rezultat ala kostka borgów. WTF?.
deshu Napisano 23 Maj 2013 Napisano 23 Maj 2013 Hmm, 26 euro? Lepiej ściągnąć edukacyjne houdini, poustawiać kilka nodów, eksport do obj... Za darmo były by słowa uznania;P
adek Napisano 23 Maj 2013 Autor Napisano 23 Maj 2013 26EURO to niby dużo? Bez przesady deshu. Moim zdaniem normalna cena jak za takie narzędzie. A narzędzie świetne. olaf: tam jest wideo, ale Vimeo, pewnie znowu masz ten problem. Kliknij w czarne pole to się film wyświetli. Nie mam pojęcia dlaczego Vimeo tak działa i nie poprawią tego.
olaf Napisano 23 Maj 2013 Napisano 23 Maj 2013 tu widze - to chyba konflikt z flash blockami. Chodziło mi o to, że tym rpceduralnym malowaniem sie nie jarałem, bo nie bede tyle czytał, by zrozumieć ;)
Kramon Napisano 24 Maj 2013 Napisano 24 Maj 2013 Dobre w sumie żeby strzelić jakieś detale na jakiejś powierzchni jakieś grebsy czy coś na dużych powierzchniach chociaż można to zrobić pędzlem czy instancjami i particlami i poprzypisywać meshe. Myślałem na początku że jakoś bardziej to działa wpierw odpaliłem ten 2 filmik i byłem w całkiem wow. ale potemodpaliłem ten 1 i rozkminiłem że to jedzie na instancjach gotowych obiektów i czarprysł
ttaaddeekk Napisano 24 Maj 2013 Napisano 24 Maj 2013 fajowe, w sumie cale gears of war mogliby na tym zrobic i nie widzialbym roznicy :D nawet ladna siatke generuje http://www.turbosquid.com/3d-models/free-max-model-scifi-structure/742663
Monio Napisano 24 Maj 2013 Napisano 24 Maj 2013 Ładna siatkę generuje jeśli sobie najpierw zrobisz ładną siatkę. To są instancje.
deshu Napisano 24 Maj 2013 Napisano 24 Maj 2013 Adek - tak, uważam że 26euro za ten skrypt to za dużo. Za to uwazam ze 150 euro za solidrocks to cena proporcjonalna do możliwości skryptu i pracy jaka developer wykonał.
alexx600 Napisano 26 Maj 2013 Napisano 26 Maj 2013 "Lepiej ściągnąć edukacyjne houdini, poustawiać kilka nodów, eksport do obj..." Można i tak , a jesteś pewien,że nie narusza to warunków licencji? Ja ogólnie jestem pod wrażeniem możliwości. Wydaje mi się,że dużo osób użyje tego do generowania budynków które są w tle. "uważam że 26euro za ten skrypt to za dużo" Mi osobiście nie wydaje się, żeby cena była super wygórowana. Dostajesz fajne narzędzie które możesz wykorzystać wielokrotnie i które jest zintegrowane z 3ds Max. Nie musisz bawić się w export i import. A zmiany masz aktualizowane z każdym kliknięciem. Mi tam się podoba;)
deshu Napisano 26 Maj 2013 Napisano 26 Maj 2013 Masz sporo racji:) Chyba po prostu nie jestem targetem. Na dodatek dziś dopiero wszedłem na stronę, no i jest dużo bardziej przekonująca do produktu niż filmiki.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się