Napisano 11 Czerwiec 201311 l Witam, Zacząłem dłubać sobie taką scenkę po pracy ostatnio. Docelowo ma być to krótka paro sekundowa animacja przejazdu samochodu. Użyłem do tego 3ds max'a, Vray'a, Photoshop do textur i lekka post pro After Effect. Potem pewnie jeszcze użyje RealFlowa i FumeFx'a. Edytowane 11 Czerwiec 201311 l przez Lelum
Napisano 11 Czerwiec 201311 l Bardzo fajny pomysł, jednak ostrożnie z postprodukcją bo już na próbnych ujęciach dominuje brązowozielona kolorystyka, przez co nie widać jaki kolor ma karoseria, zgaduję że też zielony. A tak z innej beczki, mam w planach popełnić podobną animację i ciekawi mnie jaką metodą rigujesz auto, tzn. zdajesz się na maxa, czy pluginem jakimś? Te drzewka to trójwymiarowe czy przerenderowane wcześniej? Chmurki to hdrka, partykle, wtyczka?Tyle geometrii naraz musiałoby się liczyć i liczyć...
Napisano 11 Czerwiec 201311 l Autor Do rigu samochodu mogę polecić plugin city traffic. Wszystko jest w 3d, oświetlenie hdr'ka, niebo dodane w afterze. Cały render w 2k liczył się 25 minut.
Napisano 11 Czerwiec 201311 l Kierowcę wepchnij, auto rozmyte a i tak widać że pusty fotel. Urozmaiciłbym też pole, dziwne rzeczy się tam dzieją. Kolorystyka taka zostaje? Ładne drzewka. Ale flarę to chyba z Gothica z 2001 roku wyciągnąłeś? :D Uhh, to była gra.
Napisano 20 Czerwiec 201311 l Autor Ostatnio miałem mało czasu więc długo nic nie wrzucałem. Dopieściłem otoczenie do ujęć,ustawiłem wstępnie 3 kamery no i zbiłem render do 10 minut:). W pierwszym ujęciu samochód będzie rozbryzgiwał kałużę kawałek przed kadrem, pewnie je jeszcze troszeczkę przedłużę. Samochodu jeszcze nie zrigowałem i nie wstawiłem kierowcy. To zrobię na sam koniec wraz z postprodukcją normalną. Link do prevki: http://imageshack.us/g/20/830kyrqtdyedtlshdvswek.mp4/
Napisano 10 Lipiec 201311 l Autor Zrobiłem nowy samochód. Tamten jakoś mi się nie podobał. Został tylko rig i kałuże, no i wstawienie kierowcy. Uploaded with ImageShack.us
Napisano 11 Lipiec 201311 l Autor Trochę przybrudziłem samochód. Zostaną kałuże, kierowca, rig i jakiś fume z rury. Konstruktywna krytyka mile widziana:) Edytowane 12 Lipiec 201311 l przez Lelum
Napisano 15 Lipiec 201311 l Autor Rig i kierowca już są. Trochę z realflowem pewnie będzie zabawy, żeby ładne kałuże porobić. Edytowane 24 Lipiec 201311 l przez Lelum
Napisano 24 Lipiec 201311 l Autor Wrzucam finalny test z fumem i realflowem. Czas ustawić kadry do animacji i tutaj chciałem poprosić was o pomoc z fajnymi referencjami. Zna ktoś jakieś dobre kadry z filmów z jednym samochodem? Chciałem zrobić około 3-4 ujęć po 3 sekundy. Z góry dzięki za pomoc:)
Napisano 24 Lipiec 201311 l A to nie znam tego programu/skryptu czy co to jest. W vray'u koła tak wyglądają jak kręcą się za szybko. I nie wiem co tam z kołem się dzieje po prawej stronie, trochę go wybiło do góry.
Napisano 24 Lipiec 201311 l Autor Dzięki za uwagę. Nie dla tego, że się kręcą za szybko tylko dla tego, że mam za słabe ustawienia motion blura:P Całe 10 minut czekania dłużej, ehhh:)
Napisano 24 Lipiec 201311 l Teraz wyglądają ok :) A próbowałeś użyć tego render elements velocity i wrzucić MB w AE?
Napisano 24 Lipiec 201311 l Autor Tak, ale nie wychodzi tak dobrze, a to ostre krawędzie wyskakują na jakimś objekcie, a to na 3 planie nie ma odpowiedniego blura itd. Najgorzej to działa jak masz obiekty które zwalniają obracją się i lecą w różnych kierunkach.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto