Plutonka Napisano 15 Czerwiec 2013 Napisano 15 Czerwiec 2013 Robię serię grafik przedstawiających planety. Są wymodelowane w Blenderze i wyrenderowane w Cycles. Potem maluję je w Photoshopie. Dość dużo jest tu 2D, więc sama nie wiedziałam gdzie je wrzucić. Trzy pierwsze póki co uznałam za skończone. Czwarta jest zrobiona tak w 1/3.
Plutonka Napisano 18 Czerwiec 2013 Autor Napisano 18 Czerwiec 2013 Czwarta planetka: I piąta, którą jeszcze chyba pozmieniam tu i ówdzie:
mallow Napisano 18 Czerwiec 2013 Napisano 18 Czerwiec 2013 Bardzo fajny klimat. Jakoś mi się tak z sentymentem wspomniało gry typu Privateer czy Master of Orion 2. Chociaż to zamierzchłe czasy były i jak teraz sobie screeny z tamtych gier przejrzałem, to daleko im było do wysokiego poziomu Twoich grafik. Ale klimat podobny i jakoś mi się to skojarzyło. No i nabrałem ochoty na pogranie w Mass Effect :) P.s. Można sobie coś z tego wrzucić na tapetę?
Plutonka Napisano 18 Czerwiec 2013 Autor Napisano 18 Czerwiec 2013 Dzięki :) Na tapetkę wrzucić można ;)
Mulholland Napisano 18 Czerwiec 2013 Napisano 18 Czerwiec 2013 A to jest jakieś zlecenie czy dla siebie robisz?
Plutonka Napisano 21 Czerwiec 2013 Autor Napisano 21 Czerwiec 2013 Ostatnia już, bo co za dużo to niezdrowo :) A tu mi takie wyszło nadprogramowo
deshu Napisano 22 Czerwiec 2013 Napisano 22 Czerwiec 2013 Wyglądają świetnie. Myśle że modderzy gry Endless Space chętnie by z tobą współpracowali! http://tinyurl.com/lpjqmlq
Plutonka Napisano 26 Lipiec 2013 Autor Napisano 26 Lipiec 2013 Ostatnia praca z serii: http://www.behance.net/gallery/Spaceship/10027175
fiszkas Napisano 26 Lipiec 2013 Napisano 26 Lipiec 2013 Bardzo fajne prace, możesz pokazać czyste rendery planet?
Plutonka Napisano 28 Lipiec 2013 Autor Napisano 28 Lipiec 2013 Bardzo fajne prace, możesz pokazać czyste rendery planet? http://plutonka.is-a-geek.net/~plutonka/a/2_b.png proszę bardzo.
KoMic Napisano 30 Lipiec 2013 Napisano 30 Lipiec 2013 Wszystko bardzo fajne i wogole, jedynie troche brakuje mi wrazenia skali. Nie ma tego czegos co by pomoglo zrozumiec ogrom tych obiektow. pozdr
TomaszK Napisano 10 Sierpień 2013 Napisano 10 Sierpień 2013 (edytowane) Wszystko bardzo fajne i wogole, jedynie troche brakuje mi wrazenia skali. Nie ma tego czegos co by pomoglo zrozumiec ogrom tych obiektow. pozdr Według mnie kadrowanie kuleje. Pozwól, że zbeszczeszczę twoją pracę ;d Nie trzymasz się zasady mocnych punktów(widać to w każdej pracy), dlatego wyglądają na nudne. Scena z statkiem powinna być przeniesiona bardziej na lewo(jeżeli chcesz pokazać coś co leci/idzie/płynie/jest w jakimś ruchu, to przód zawsze ustawiasz w dalszą stronę renderu-tutaj akurat jest ok, tylko nie zastosowałeś zasady mocnych punktów renderu. Wyjątkiem jest ucieczka,bądź oddalanie się od miejsca/bądź zagrożenia). Musiałbyś poczytać o zasadach kompozycji. Zasady są proste, jednakże wiele osób po prostu o nich nigdy nie słyszało :) Teoretycznie zasada mocnych punktów jest podstawową zasadą kompozycji, ale są od niej odstępstwa (np jeżeli chcesz uwydatnić model - np render auta/mecha bez sceny, jedynie studio), jeżeli natomiast oprócz modelu wrzucasz otoczenie, to zasada mocnych punktów będzie na 98% lepiej wyglądać niż to co ty zrobiłeś :) Edytowane 10 Sierpień 2013 przez TomaszK
Tweester Napisano 11 Sierpień 2013 Napisano 11 Sierpień 2013 Prace bardzo fajne, aczkolwiek osobiście uważam że szkoda że większość mało realistycznych. Zawsze jakoś bolało mnie że w filmach sf czy grach, często przesadza się albo rzeczy które są w rzeczywistości jakoś już poruszane, nie mają żadnego odzwierciedlenia np. latający donat w kosmosie :D Mimo wszystko jeżeli chodzi o poziom wykonania, bardzo ładnie wyszło :)
Tweester Napisano 11 Sierpień 2013 Napisano 11 Sierpień 2013 Mgławica planetarna to obłok gazowy. Takie rzeczy powstają na innej zasadzie niż planety. Planety formują się przyciagając skały do siebie, zaś mgławice powstają na skutek wyrzutu dużej ilości gazu z gwiazdy z olbrzymia predkością :)
Plutonka Napisano 13 Sierpień 2013 Autor Napisano 13 Sierpień 2013 TomaszK Masz rację, że te prace można było lepiej wykadrować. Istotnie jest to moje niedbalstwo, że nie postarałam się w tym przypadku bardziej. Na swoją obronę mam tylko to, że wszystkie te tła przygotowywałam do aplikacji na urządzenia mobilne i niestety będą kadrowane na wiele róznych sposobów, a w dodatku znajdować się będą w GUI. W zwiazku z tym nie ustawiałam kadru od samego początku, skupiając się jedynie na tym, by w ogóle było możliwe obcięcie grafik na różne sposoby. Czasami najciemniej jest pod latarnią i patrząc na projekt w dany sposób można zapomnieć, że inna osoba spojrzy na niego zupełnie inaczej. Postaram się w wolnej chwili poprawić kadry tak, by nie raziły w oczy :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się