Napisano 15 Czerwiec 201311 l Robię serię grafik przedstawiających planety. Są wymodelowane w Blenderze i wyrenderowane w Cycles. Potem maluję je w Photoshopie. Dość dużo jest tu 2D, więc sama nie wiedziałam gdzie je wrzucić. Trzy pierwsze póki co uznałam za skończone. Czwarta jest zrobiona tak w 1/3.
Napisano 18 Czerwiec 201311 l Autor Czwarta planetka: I piąta, którą jeszcze chyba pozmieniam tu i ówdzie:
Napisano 18 Czerwiec 201311 l Bardzo fajny klimat. Jakoś mi się tak z sentymentem wspomniało gry typu Privateer czy Master of Orion 2. Chociaż to zamierzchłe czasy były i jak teraz sobie screeny z tamtych gier przejrzałem, to daleko im było do wysokiego poziomu Twoich grafik. Ale klimat podobny i jakoś mi się to skojarzyło. No i nabrałem ochoty na pogranie w Mass Effect :) P.s. Można sobie coś z tego wrzucić na tapetę?
Napisano 21 Czerwiec 201311 l Autor Ostatnia już, bo co za dużo to niezdrowo :) A tu mi takie wyszło nadprogramowo
Napisano 22 Czerwiec 201311 l Wyglądają świetnie. Myśle że modderzy gry Endless Space chętnie by z tobą współpracowali! http://tinyurl.com/lpjqmlq
Napisano 26 Lipiec 201311 l Autor Ostatnia praca z serii: http://www.behance.net/gallery/Spaceship/10027175
Napisano 28 Lipiec 201311 l Autor Bardzo fajne prace, możesz pokazać czyste rendery planet? http://plutonka.is-a-geek.net/~plutonka/a/2_b.png proszę bardzo.
Napisano 30 Lipiec 201311 l Wszystko bardzo fajne i wogole, jedynie troche brakuje mi wrazenia skali. Nie ma tego czegos co by pomoglo zrozumiec ogrom tych obiektow. pozdr
Napisano 10 Sierpień 201311 l Wszystko bardzo fajne i wogole, jedynie troche brakuje mi wrazenia skali. Nie ma tego czegos co by pomoglo zrozumiec ogrom tych obiektow. pozdr Według mnie kadrowanie kuleje. Pozwól, że zbeszczeszczę twoją pracę ;d Nie trzymasz się zasady mocnych punktów(widać to w każdej pracy), dlatego wyglądają na nudne. Scena z statkiem powinna być przeniesiona bardziej na lewo(jeżeli chcesz pokazać coś co leci/idzie/płynie/jest w jakimś ruchu, to przód zawsze ustawiasz w dalszą stronę renderu-tutaj akurat jest ok, tylko nie zastosowałeś zasady mocnych punktów renderu. Wyjątkiem jest ucieczka,bądź oddalanie się od miejsca/bądź zagrożenia). Musiałbyś poczytać o zasadach kompozycji. Zasady są proste, jednakże wiele osób po prostu o nich nigdy nie słyszało :) Teoretycznie zasada mocnych punktów jest podstawową zasadą kompozycji, ale są od niej odstępstwa (np jeżeli chcesz uwydatnić model - np render auta/mecha bez sceny, jedynie studio), jeżeli natomiast oprócz modelu wrzucasz otoczenie, to zasada mocnych punktów będzie na 98% lepiej wyglądać niż to co ty zrobiłeś :) Edytowane 10 Sierpień 201311 l przez TomaszK
Napisano 11 Sierpień 201311 l Prace bardzo fajne, aczkolwiek osobiście uważam że szkoda że większość mało realistycznych. Zawsze jakoś bolało mnie że w filmach sf czy grach, często przesadza się albo rzeczy które są w rzeczywistości jakoś już poruszane, nie mają żadnego odzwierciedlenia np. latający donat w kosmosie :D Mimo wszystko jeżeli chodzi o poziom wykonania, bardzo ładnie wyszło :)
Napisano 11 Sierpień 201311 l Mgławica planetarna to obłok gazowy. Takie rzeczy powstają na innej zasadzie niż planety. Planety formują się przyciagając skały do siebie, zaś mgławice powstają na skutek wyrzutu dużej ilości gazu z gwiazdy z olbrzymia predkością :)
Napisano 13 Sierpień 201311 l Autor TomaszK Masz rację, że te prace można było lepiej wykadrować. Istotnie jest to moje niedbalstwo, że nie postarałam się w tym przypadku bardziej. Na swoją obronę mam tylko to, że wszystkie te tła przygotowywałam do aplikacji na urządzenia mobilne i niestety będą kadrowane na wiele róznych sposobów, a w dodatku znajdować się będą w GUI. W zwiazku z tym nie ustawiałam kadru od samego początku, skupiając się jedynie na tym, by w ogóle było możliwe obcięcie grafik na różne sposoby. Czasami najciemniej jest pod latarnią i patrząc na projekt w dany sposób można zapomnieć, że inna osoba spojrzy na niego zupełnie inaczej. Postaram się w wolnej chwili poprawić kadry tak, by nie raziły w oczy :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto