Jump to content

Modelowanie mostu a "zginanie go"


Zernat
 Share

Recommended Posts

Witam. Mam do was takie pytanko, mam zamiar wymodelować pewien most, będzie on trochę skomplikowany (dużo rur, złączeń itp. itd.) jednak most ten w domyśle ma być lekko skręcający w bok (wygięty).

 

I tutaj pojawia się moje pytanie, jak to rozegrać ? Czy mogę wymodelować go na prosto a później za pomocą jakiegoś narzędzie delikatnie go wygiąć ? Nic się wtedy nie wykrzaczy,nie popsuje, nie porozjeżdża ?

 

Czy może lepiej od razu modelować ten most wygięty i się trochę pomęczyć ale mieć pewność, że wszystko będzie w porządku ?

 

Pozdrawiam i z góry dzięki.

Link to comment
Share on other sites

Nie wiem jak wygląda ten most, ale jak nałożysz bend na grupie a krzywizna nie będzie okrągła to będzie ok. w przypadku dużej lepiej modelować od razu krzywo albo curve modeling(tą opcje wybrałbym sam, bo w ten sposób mam lepiej kontrolowaną i bardziej proceduralną geometrie, a to lubię).

Link to comment
Share on other sites

równomierne.

 

Czy ja jestem w ukrytej kamerze ? xd

 

Ale co ma być równomiernie ? Siatka ma być symetryczna względem wszystkich obiektów ? Podziały polygonów mają być podobne dla każdego elementu ? Czy o co chodzi ? :P

 

Pozdrawiam.

Link to comment
Share on other sites

Chodziło mi o równomierne rozłożenie siatki tam gdzie chcesz zginać

 

Zrobiłem most w 2 min żeby pokazać o co mi chodzi.

http://i1095.photobucket.com/albums/i468/avarus/3D/1_zpsb0bdb355.jpg

http://i1095.photobucket.com/albums/i468/avarus/3D/2_zpse30eb985.jpg

http://i1095.photobucket.com/albums/i468/avarus/3D/3_zps485d5694.jpg

http://i1095.photobucket.com/albums/i468/avarus/3D/4_zps14904621.jpg

.....

http://i1095.photobucket.com/albums/i468/avarus/3D/6_zps075e9071.jpg

http://i1095.photobucket.com/albums/i468/avarus/3D/5_zpsf6ee34f4.jpg

 

Nie jestem zbyt dobry w tłumaczeniu, ale mam nadzieje że coś tam pomogłem ;)

 

Pozdrawiam.

Edited by Arthus
Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy