Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam. Model 3D iPhone'a, który znajduje się poniżej powstał dawno temu, jednakże chciałem go jeszcze przedstawić w postaci renderu.

 

Efekt może nie jest za dobry (słabo u mnie z renderem studyjnym), ale myślę że ujdzie w tłumie :p

 

Software: 3DS Max + VRay, Photoshop

 

5kgw.jpg

Edytowane przez fiszkas
  • Odpowiedzi 13
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
ma to być aluminium a nie zwykły diffiuse.

 

To już wiem, może coś więcej :p Ale sądzę, że jest to coś z oświetleniem bardziej niż z materiałem.

 

Poza tym pobrałem przed chwilą gotowy materiał aluminium i efekt bardzo podobny.

Napisano
Oja sporo do poprawy głównie ramka, u ciebie wygląda jak biały plastik. apowinna być metalowa. i ciemniejsza.

 

Hehe piszesz ze sporo do poprawy a wspomniales tylko o ramce :].

 

Nie jest zle i w sumie to tylko iPhone wiec za wiele do modelowania tez nie ma:). Nie wiem czy jestes posiadaczem tego telefoniku ale jest pare niezgodnosci z oryginalem. Caly front telefonu jest zakryty szklem za wyjatkiem glosnika, wiec kamerka z przodu tez jest za szklem i nie byloby widac tego wglebienia/wyciecia ktore jest u ciebie. Wyciecie otworu wokol glosnika nie jest prostopadle do jego powierzni ale ma facowanie wokol wyciacia otworu. Wyswietlacz znajduje sie za szklem z czarna ramka. Miedzy brzegami wyswietlacza a ow ramka jest mala przerwa. Wyswietlany obraz nie dochodzi do obrysu ramki tak jak u Ciebie. Teraz to wyglada jakbys po prostu wlozyl kartke z tapeta w pusta obudowe. Tu masz refke :

 

iphone4-10.jpg

 

Troche malo widoczne ale ma nadzieje z skumasz o co chodzi. Co do wspomnianej juz wczesniej ramki... to ze sciagnales material i efekt bardzo podobny nie znaczy ze jest ok:). Polyskliwe metale maja to do siebie ze sa polyskliwe :]. Wiec to twoja broszka zeby tak zadzialac oswietleniem i reklesami zeby wlasnie nie wygladal jak szary plastik ;) No i nie widac zlobien na przyciskach, nei wiem czy po prostu ich tam nie ma (bump badz wymodelowane) czy po prostu ich nie widac. Jesli ich tylko nie widac to to samo co z metalem, musisz tak podzialac swiatlem zeby je uwidocznic. To tyle ode mnie. Powodzenia i pozddrawiam

Napisano
Hehe piszesz ze sporo do poprawy a wspomniales tylko o ramce :].

 

Patrząc na to ile zajmuje wymodelowanie tego telefonu.. to ustawienie materiałów to większa brożka :D

Napisano
Patrząc na to ile zajmuje wymodelowanie tego telefonu.. to ustawienie materiałów to większa brożka :D

 

Na temat materialow tez za wiele nie napisales, w zasadzie wspomaniles tylko o jednym co dalej nie czyni z tego "sporo" :]. No ale dosc juz offtopow, zaczekajmy na nowe rendery autora

Napisano
Na temat materialow tez za wiele nie napisales, w zasadzie wspomaniles tylko o jednym co dalej nie czyni z tego "sporo" :]. No ale dosc juz offtopow, zaczekajmy na nowe rendery autora

 

od ogółu do szczegółu..

Napisano

Pawelkos: dzięki wielkie za wskazanie błędów :) Jeśli chodzi o model 3d to nie moge za bardzo ingerować w modelowanie, ponieważ robiłem to już jakiś czas temu i nie pamiętam z jakiego powodu przekonwertowałem go do editable poly z turbo smooth. Jedyne co moge zmienić teraz to materiały i oświetlenie. Kilka elementów poprawiłem i wrzucam odświeżone rendery:

 

jz4b.jpg

Napisano

Mi tam się podoba. Nawet bardzo ;]

Uwypukliłbym jeszcze światłem dolny guziczek, dołożyłbym też occlusion pass podbarwiony może na granatowo na lewą boczną ramkę żeby zrobić trochę sztucznego cienia przy przyciskach, tylne jabłko i napisy chyba powinny być trochę ciemniejsze z wtapianiem takim jakiego użyłeś w płaskim napisie na środku ekranu.

 

Ale ogólnie, choć model bardzo prosty to prezentuje się fajnie.

Samą scenę mógłbyś wzbogacić o np jakieś krople wody na całym telefonie wpasowujące się w tapetę wyświetlacza, wyglądałoby to chyba ciekawie.

Napisano (edytowane)

To może ja coś powiem a raczej pokaże

 

wl0o.jpg

 

a tu twój render trochę podkręcony przezemnie myślę że wygląda lepiej

 

h1z4.jpg

Edytowane przez thecrev
Napisano

Dzięki za wskazanie poprawek, ale co do wielu elementów musiałbym ingerować w siatkę modelu, a jak już mówiłem jest po konwersji do Editable Poly z TS-em, a na pewno przydałby się przynajmniej dać Chamfera na krawędzie. Co do ramki metalowej to już wydaje mi się, że kwestia światła, z samym położeniem świateł w scenie już nie kombinuję a co do koloru światła to bardziej leżał mi odcień niebieski niż żółtawy. Teraz zaczynam VFX, ale jak znajdę trochę czasu to poprawię render :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności