fiszkas Posted July 18, 2013 Share Posted July 18, 2013 (edited) Witam. Model 3D iPhone'a, który znajduje się poniżej powstał dawno temu, jednakże chciałem go jeszcze przedstawić w postaci renderu. Efekt może nie jest za dobry (słabo u mnie z renderem studyjnym), ale myślę że ujdzie w tłumie :p Software: 3DS Max + VRay, Photoshop Edited July 18, 2013 by fiszkas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kramon Posted July 18, 2013 Share Posted July 18, 2013 Oja sporo do poprawy głównie ramka, u ciebie wygląda jak biały plastik. apowinna być metalowa. i ciemniejsza. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fiszkas Posted July 18, 2013 Author Share Posted July 18, 2013 Tylko pytanie co przy niej zmienić? Dodać bumpa czy coś innego? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kramon Posted July 18, 2013 Share Posted July 18, 2013 Tylko pytanie co przy niej zmienić? Dodać bumpa czy coś innego? ma to być aluminium a nie zwykły diffiuse. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fiszkas Posted July 18, 2013 Author Share Posted July 18, 2013 ma to być aluminium a nie zwykły diffiuse. To już wiem, może coś więcej :p Ale sądzę, że jest to coś z oświetleniem bardziej niż z materiałem. Poza tym pobrałem przed chwilą gotowy materiał aluminium i efekt bardzo podobny. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucek Posted July 18, 2013 Share Posted July 18, 2013 Przenoszę wątek do WIPa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawelkos Posted July 18, 2013 Share Posted July 18, 2013 Oja sporo do poprawy głównie ramka, u ciebie wygląda jak biały plastik. apowinna być metalowa. i ciemniejsza. Hehe piszesz ze sporo do poprawy a wspomniales tylko o ramce :]. Nie jest zle i w sumie to tylko iPhone wiec za wiele do modelowania tez nie ma:). Nie wiem czy jestes posiadaczem tego telefoniku ale jest pare niezgodnosci z oryginalem. Caly front telefonu jest zakryty szklem za wyjatkiem glosnika, wiec kamerka z przodu tez jest za szklem i nie byloby widac tego wglebienia/wyciecia ktore jest u ciebie. Wyciecie otworu wokol glosnika nie jest prostopadle do jego powierzni ale ma facowanie wokol wyciacia otworu. Wyswietlacz znajduje sie za szklem z czarna ramka. Miedzy brzegami wyswietlacza a ow ramka jest mala przerwa. Wyswietlany obraz nie dochodzi do obrysu ramki tak jak u Ciebie. Teraz to wyglada jakbys po prostu wlozyl kartke z tapeta w pusta obudowe. Tu masz refke : Troche malo widoczne ale ma nadzieje z skumasz o co chodzi. Co do wspomnianej juz wczesniej ramki... to ze sciagnales material i efekt bardzo podobny nie znaczy ze jest ok:). Polyskliwe metale maja to do siebie ze sa polyskliwe :]. Wiec to twoja broszka zeby tak zadzialac oswietleniem i reklesami zeby wlasnie nie wygladal jak szary plastik ;) No i nie widac zlobien na przyciskach, nei wiem czy po prostu ich tam nie ma (bump badz wymodelowane) czy po prostu ich nie widac. Jesli ich tylko nie widac to to samo co z metalem, musisz tak podzialac swiatlem zeby je uwidocznic. To tyle ode mnie. Powodzenia i pozddrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kramon Posted July 18, 2013 Share Posted July 18, 2013 Hehe piszesz ze sporo do poprawy a wspomniales tylko o ramce :]. Patrząc na to ile zajmuje wymodelowanie tego telefonu.. to ustawienie materiałów to większa brożka :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawelkos Posted July 18, 2013 Share Posted July 18, 2013 Patrząc na to ile zajmuje wymodelowanie tego telefonu.. to ustawienie materiałów to większa brożka :D Na temat materialow tez za wiele nie napisales, w zasadzie wspomaniles tylko o jednym co dalej nie czyni z tego "sporo" :]. No ale dosc juz offtopow, zaczekajmy na nowe rendery autora Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kramon Posted July 18, 2013 Share Posted July 18, 2013 Na temat materialow tez za wiele nie napisales, w zasadzie wspomaniles tylko o jednym co dalej nie czyni z tego "sporo" :]. No ale dosc juz offtopow, zaczekajmy na nowe rendery autora od ogółu do szczegółu.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fiszkas Posted July 19, 2013 Author Share Posted July 19, 2013 Pawelkos: dzięki wielkie za wskazanie błędów :) Jeśli chodzi o model 3d to nie moge za bardzo ingerować w modelowanie, ponieważ robiłem to już jakiś czas temu i nie pamiętam z jakiego powodu przekonwertowałem go do editable poly z turbo smooth. Jedyne co moge zmienić teraz to materiały i oświetlenie. Kilka elementów poprawiłem i wrzucam odświeżone rendery: Link to comment Share on other sites More sharing options...
ca mel Posted July 19, 2013 Share Posted July 19, 2013 Mi tam się podoba. Nawet bardzo ;] Uwypukliłbym jeszcze światłem dolny guziczek, dołożyłbym też occlusion pass podbarwiony może na granatowo na lewą boczną ramkę żeby zrobić trochę sztucznego cienia przy przyciskach, tylne jabłko i napisy chyba powinny być trochę ciemniejsze z wtapianiem takim jakiego użyłeś w płaskim napisie na środku ekranu. Ale ogólnie, choć model bardzo prosty to prezentuje się fajnie. Samą scenę mógłbyś wzbogacić o np jakieś krople wody na całym telefonie wpasowujące się w tapetę wyświetlacza, wyglądałoby to chyba ciekawie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
thecrev Posted July 24, 2013 Share Posted July 24, 2013 (edited) To może ja coś powiem a raczej pokaże a tu twój render trochę podkręcony przezemnie myślę że wygląda lepiej Edited July 24, 2013 by thecrev Link to comment Share on other sites More sharing options...
fiszkas Posted July 26, 2013 Author Share Posted July 26, 2013 Dzięki za wskazanie poprawek, ale co do wielu elementów musiałbym ingerować w siatkę modelu, a jak już mówiłem jest po konwersji do Editable Poly z TS-em, a na pewno przydałby się przynajmniej dać Chamfera na krawędzie. Co do ramki metalowej to już wydaje mi się, że kwestia światła, z samym położeniem świateł w scenie już nie kombinuję a co do koloru światła to bardziej leżał mi odcień niebieski niż żółtawy. Teraz zaczynam VFX, ale jak znajdę trochę czasu to poprawię render :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now