Napisano 16 Sierpień 201311 l Cześć chłopaki i dziewuchy. Mam stanowisko dwu monitorowe i główny ekran mam full HD a drugi taki dziadowski mały o niższej rozdzielczości przez co nie mogę okna blendera ładnie rozciągnąć na oba bo na małym mi zjada kawałek tego co widać. W związku z tym pytanie: Czy da się w Blenderze odpiąć jakiś panel np uv edytor i mieć go w latającym okienku?
Napisano 16 Sierpień 201311 l Ja zrobiłbym to tak, choć pewnie można inaczej, może lepiej ;P File->User Preferences Otworzy Ci się okienko z ustawieniami. U dołu (po lewo od save user settings) można zmieć to co ma wyświetlać to okienko. Ustaw sobie uv image editor i przeciągnij gdzie Ci się podoba.
Napisano 16 Sierpień 201311 l Masz te ukośne strzałki w górnym-prawym lub dolnym-lewym rogu każdego okna. Trzymasz shift i przeciągasz je, wtedy ci się pojawi nowe okno.
Napisano 16 Sierpień 201311 l Autor Działa :D Hackujesz blendera :) A jak by ktoś wiedział coś więcej w na temat tej kwestii to zapraszamy do dyskusji :) - - - Połączono posty - - - Masz te ukośne strzałki w górnym-prawym lub dolnym-lewym rogu każdego okna. Trzymasz shift i przeciągasz je, wtedy ci się pojawi nowe okno. Bajera. Dziękuję!
Napisano 16 Sierpień 201311 l To dodam jeden mały bonus na który natknąłem się ostatnio w pracy. Blender uznaje za główny edytor ten który ma największą powierzchnie. Dlatego jak odpalisz render to zazwyczaj view3d jest podmieniane na uv/image. Jeśli wysyłasz komuś potem taki plik to dobrze jest wyłączyć te odpięte okno bo jeśli gość nie ma drugiego monitora to prawdopodobnie uruchomi mu się jedno okienko blendera z największym edytorem czyli pewnie edytorem UV/image. ;)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto