Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Cześć chłopaki i dziewuchy.

 

Mam stanowisko dwu monitorowe i główny ekran mam full HD a drugi taki dziadowski mały o niższej rozdzielczości przez co nie mogę okna blendera ładnie rozciągnąć na oba bo na małym mi zjada kawałek tego co widać. W związku z tym pytanie: Czy da się w Blenderze odpiąć jakiś panel np uv edytor i mieć go w latającym okienku?

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Ja zrobiłbym to tak, choć pewnie można inaczej, może lepiej ;P

File->User Preferences

Otworzy Ci się okienko z ustawieniami. U dołu (po lewo od save user settings) można zmieć to co ma wyświetlać to okienko. Ustaw sobie uv image editor i przeciągnij gdzie Ci się podoba.

Napisano

Masz te ukośne strzałki w górnym-prawym lub dolnym-lewym rogu każdego okna. Trzymasz shift i przeciągasz je, wtedy ci się pojawi nowe okno.

Napisano
  • Autor

Działa :D Hackujesz blendera :)

 

A jak by ktoś wiedział coś więcej w na temat tej kwestii to zapraszamy do dyskusji :)

 

- - - Połączono posty - - -

 

Masz te ukośne strzałki w górnym-prawym lub dolnym-lewym rogu każdego okna. Trzymasz shift i przeciągasz je, wtedy ci się pojawi nowe okno.

 

Bajera. Dziękuję!

Napisano

To dodam jeden mały bonus na który natknąłem się ostatnio w pracy. Blender uznaje za główny edytor ten który ma największą powierzchnie. Dlatego jak odpalisz render to zazwyczaj view3d jest podmieniane na uv/image. Jeśli wysyłasz komuś potem taki plik to dobrze jest wyłączyć te odpięte okno bo jeśli gość nie ma drugiego monitora to prawdopodobnie uruchomi mu się jedno okienko blendera z największym edytorem czyli pewnie edytorem UV/image. ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności