gryzon Napisano 3 Październik 2013 Napisano 3 Październik 2013 Jest jakaś możliwość automatycznego wyselekcjonowania N-gons ? Potrzebny mi model oparty na samych trójkątach i quadach (Xnormal)
mookie Napisano 3 Październik 2013 Napisano 3 Październik 2013 Z wyszukiwarki pod spacją wpisz SELECT FACES BY SIDES, opcje narzędzia znajdziesz w Toolboxie (T).
szczuro Napisano 3 Październik 2013 Napisano 3 Październik 2013 kilka sposobów: - zaznaczyć quada i trisa -> shift+G -> poligon sides -> ctrl+I - zaznaczyć quada -> shift +G -> poligon sides -> F6 (albo toolbar) zmienić z equal na greater - menu select -> select faces by sides -> F6 albo toolbar -> zminić na ilość ngonów i greater Than ///edit: to, to samo co mookie
Monio Napisano 3 Październik 2013 Napisano 3 Październik 2013 http://cgcookie.com/blender/2013/07/23/addon-mesh-lint/ Polecam.
ikkiz Napisano 4 Październik 2013 Napisano 4 Październik 2013 @gryzon Zbierz kiedyś te pytania i odpowiedzi w jakiś jeden dokument, bo zadajesz ciekawe i precyzyjne pytania i robi się z tego kompendium wiedzy dla przesiadających się na Blendera.
gryzon Napisano 4 Październik 2013 Autor Napisano 4 Październik 2013 Robię pewien projekt większy i postanowiłem go zrobić na Blenderze. Uczyłem się go wcześniej 2 lub 3 tygodnie i wydawało mi się że bułka z masłem będzie. Ale jak rzeczywistość pokazała, umarł bym bez tego forum. Jestem niezmiernie wam wdzięczny. Zacząłem sobie wszystkie te wasze patenty spisywać na tablicy, chyba warto by było to zebrać w jakiejś formie :) Jeszcze nie wiem jak ale pomyślę o tym.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się