Napisano 3 Październik 201311 l Jest jakaś możliwość automatycznego wyselekcjonowania N-gons ? Potrzebny mi model oparty na samych trójkątach i quadach (Xnormal)
Napisano 3 Październik 201311 l Z wyszukiwarki pod spacją wpisz SELECT FACES BY SIDES, opcje narzędzia znajdziesz w Toolboxie (T).
Napisano 3 Październik 201311 l kilka sposobów: - zaznaczyć quada i trisa -> shift+G -> poligon sides -> ctrl+I - zaznaczyć quada -> shift +G -> poligon sides -> F6 (albo toolbar) zmienić z equal na greater - menu select -> select faces by sides -> F6 albo toolbar -> zminić na ilość ngonów i greater Than ///edit: to, to samo co mookie
Napisano 4 Październik 201311 l @gryzon Zbierz kiedyś te pytania i odpowiedzi w jakiś jeden dokument, bo zadajesz ciekawe i precyzyjne pytania i robi się z tego kompendium wiedzy dla przesiadających się na Blendera.
Napisano 4 Październik 201311 l Autor Robię pewien projekt większy i postanowiłem go zrobić na Blenderze. Uczyłem się go wcześniej 2 lub 3 tygodnie i wydawało mi się że bułka z masłem będzie. Ale jak rzeczywistość pokazała, umarł bym bez tego forum. Jestem niezmiernie wam wdzięczny. Zacząłem sobie wszystkie te wasze patenty spisywać na tablicy, chyba warto by było to zebrać w jakiejś formie :) Jeszcze nie wiem jak ale pomyślę o tym.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto