adek Napisano 31 Październik 2013 Napisano 31 Październik 2013 Po trzech wydaniach Release Candidate (RC) Fundacja Blender wydała oficjalną, stabilną wersję Blendera oznaczoną numerem 2.69. Pełna treść: Blender 2.69 - wersja stabilna
Monio Napisano 31 Październik 2013 Napisano 31 Październik 2013 Tymczasem do wersji "niestabilnej" zdążyli już dodać obsługę PSD, wypalanie derivative map, transfer vertex colorów na texe i pare innych. http://wiki.blender.org/index.php/Dev:Ref/Release_Notes/2.70
smiler Napisano 31 Październik 2013 Napisano 31 Październik 2013 Ktoś już sprawdzał jak się sprawuje import FBXów ?
Creator Napisano 1 Listopad 2013 Napisano 1 Listopad 2013 Nie obsługuje kości ani animacji. Poza tym działa ok.
floo Napisano 1 Listopad 2013 Napisano 1 Listopad 2013 całkiem sporo rzeczy uciekło przy 2.69. Import FBXa w Blenderze działa już od dawna. Wersja autorstwa Kazuma Hatta pozwala na importowanie szkieletu i skina oraz shapekeys(Blendshapes|Morph). BVH całkiem dobrze przenosi animacje ;)
50Groszy Napisano 1 Listopad 2013 Napisano 1 Listopad 2013 Dla mnie najważniejszą nowością jest export smooth groups przy .obj. Na reszcie można robić modele do gier bez problemów :)
Kramon Napisano 1 Listopad 2013 Napisano 1 Listopad 2013 hehe mnie to tam to nie przeszkadzało bo itak low poly robiłem w innym sofcie a do HP nie potrzebowałem smooth groupek. Bisect super sprawa tyle zastosowań dlatego widzę :>
Monio Napisano 3 Listopad 2013 Napisano 3 Listopad 2013 Lista to jest na wiki i tylko na wiki. ;) To jest raczej komentarz Aligoritha.
Kramon Napisano 3 Listopad 2013 Napisano 3 Listopad 2013 http://lists.blender.org/pipermail/bf-committers/2013-November/042076.html mailing
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się