Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 9
  • Wyświetleń 5,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

całkiem sporo rzeczy uciekło przy 2.69.

 

Import FBXa w Blenderze działa już od dawna.

Wersja autorstwa Kazuma Hatta pozwala na importowanie szkieletu i skina oraz shapekeys(Blendshapes|Morph).

BVH całkiem dobrze przenosi animacje ;)

Napisano

Dla mnie najważniejszą nowością jest export smooth groups przy .obj. Na reszcie można robić modele do gier bez problemów :)

Napisano

hehe mnie to tam to nie przeszkadzało bo itak low poly robiłem w innym sofcie a do HP nie potrzebowałem smooth groupek.

 

Bisect super sprawa tyle zastosowań dlatego widzę :>

Napisano

Lista to jest na wiki i tylko na wiki. ;) To jest raczej komentarz Aligoritha.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności