emenems Napisano 16 Styczeń 2014 Napisano 16 Styczeń 2014 noo, calkiem konkret.... trzymam kciuki co by wyzwanie sie powiodło... ;-)
Luiza Napisano 21 Styczeń 2014 Autor Napisano 21 Styczeń 2014 Muszę przyznać się do porażki - już na samą myśl o czarno-białych miniaturkach robi mi się niedobrze :) Poniżej antidotum w postaci prostego enviro w kolorze:
rymin Napisano 25 Styczeń 2014 Napisano 25 Styczeń 2014 Przeglądając twoje prace mam wrażenie, że ostatnio robisz same speedy. Ja na twoim miejscu spróbował bym się przemóc i wykończył jakąś pracę. Moim zdaniem człowiek lepiej się uczy jednak na takich dokładnych rzeczach. Pozdrawiam
Luiza Napisano 25 Styczeń 2014 Autor Napisano 25 Styczeń 2014 Robię takie szybkie, bo chciałabym szybko ogarnąć podstawy - budowanie formy, kompozycja, kompo itd - jednak myślę, że teraz zastosuję się do Twojej rady i przymuszę się do czegoś bardziej wykończonego. W imię różnorodności :) Dzięki za odwiedziny.
Luiza Napisano 27 Styczeń 2014 Autor Napisano 27 Styczeń 2014 No i jest towar bardziej wypieczony: Samolot to Guppy firmy Nasa :)
Luiza Napisano 30 Styczeń 2014 Autor Napisano 30 Styczeń 2014 Miau! - - - Połączono posty - - - Staram się dłużej siedzieć nad pracami i bardziej je definiować. Zapraszam do zostawiania komentów i porad, wszystkie przyjmuję z wdzięcznością :)
QbisieQ Napisano 31 Styczeń 2014 Napisano 31 Styczeń 2014 Zgadzam się z ryminem, Twoje prace wyglądają jakby były niedokończonymi szkicami, często rozmazane. Nawet ten "bardziej wypieczony" wygląda jak speed. Szczerze powiedziawszy wydaje mi się mniej dokończony niż np. praca z przewróconym słupem telefonicznym - która ma klimat, czy ostatni statek - który jest wreszcie dosyć wyraźny (aczkolwiek dziwne jest to ujęcie z obciętymi masztami / kominami). Chętnie zobaczyłbym jakąś Twoją naprawdę bardziej wypieczoną pracę :)
Luiza Napisano 31 Styczeń 2014 Autor Napisano 31 Styczeń 2014 Macie rację, przejrzałam swoją teczkę i faktycznie przeważają rzeczy niewyraźne i szybkie. Popracuję nad tym.
kamesanin Napisano 2 Luty 2014 Napisano 2 Luty 2014 gdzie Ty się spieszysz do domu się spieszysz ochu.... ;) powolutku i do przodu
Luiza Napisano 4 Luty 2014 Autor Napisano 4 Luty 2014 (edytowane) wycięłam prace która tu była, bo sama nie mogłam na nią patrzeć. Nie wiem, co mną kierowało, kiedy to malowałam :) Edytowane 6 Luty 2014 przez Luiza
Luiza Napisano 7 Luty 2014 Autor Napisano 7 Luty 2014 (edytowane) wypieczone i nawet ostudzone przed podaniem: Edytowane 7 Luty 2014 przez Luiza
MariushO Napisano 7 Luty 2014 Napisano 7 Luty 2014 Ostatni obrazek swietny. Super material pod Matte Painting.
motyl Napisano 7 Luty 2014 Napisano 7 Luty 2014 dla mnie kolorki coraz fajniejsze :) tylko strasznie ciasne te kadry. I popieram myśl wykończenia pracek
Luiza Napisano 7 Luty 2014 Autor Napisano 7 Luty 2014 Motyl, zwróciłeś mi uwagę na kolejną ważną rzecz, z której sama nie zdawałam sobie sprawy. Dzięki!
Luiza Napisano 7 Luty 2014 Autor Napisano 7 Luty 2014 MariushO, daj mi znać, czy dotarła odpowiedź na priv.
Luiza Napisano 8 Luty 2014 Autor Napisano 8 Luty 2014 Nowa wersja katedry, myślę że lepiej oddaje to, co miałam w głowie robiac poprzedni obrazek. Planuję zrobić serię konceptów dla wymyślonego przeze mnie świata: po apokalipsie, z powrotem do dawnych religii. Tu inspiracją były drzewa szamanskie. Użyłam zdjęć, chociaż zwykle wolę malować - teraz zależało mi na czasie. Wszystkie uwagi mile widziane, chciałabym tę prace doprowadzić -albo chociaż postarać się doprowadzić - do efektu wow!
motyl Napisano 10 Luty 2014 Napisano 10 Luty 2014 hej, tak w ogóle to całkiem spoko to wygląda,ciekaw jestem jak to wykończysz :) tak chciałem napisać kilka zdań co ja bym z tym dalej zrobił, możesz się zasugerować albo olac:P Ja bym podzielił jeszcze to na 3 plany by przestrzeń zrobić , powiększył jeszcze bardziej kadr, bo fronton zaraz się wywróci po za obrazek. Teraz już pewnie za późno ale z lotu ptaka rzeczy na ogól wyglądają drobniej. A wydaje mi się że obrazek ma pokazać ogrom tej konstrukcji, a więc niższy horyzont by pomógł. Kolorki fajnie wyszły tylko jeszcze tak konsekwentniej w niektórych miejscach (np na tym frontonie, w cieniu przydałby się nb od nieba i trochę ciepłych barw z ziemi + drzew, w cieniach lasu też bardzo fajnie wyglądałyby ciepłe brązy, ale bez przesady)
Luiza Napisano 10 Luty 2014 Autor Napisano 10 Luty 2014 Kolejny stage. Zastosowałam się do wskazówki Motyka i dodałam trochę przestrzeni z prawej oraz mocniej rozdzieliłam plany. Mam wrażenie, że zaczynam się miotać.
motyl Napisano 10 Luty 2014 Napisano 10 Luty 2014 hej tak na mega szybko, bo trochę zajęty jestem ;) o coś takiego mi chodziło, jak Ci się nie podoba to olej to.
Luiza Napisano 11 Luty 2014 Autor Napisano 11 Luty 2014 (edytowane) Motyl, dziękuję za overa - jak widzisz, okazał się przydatny! Ps. Znacie jakieś podręczniki typu "kompozycja dla opornych"? Edytowane 11 Luty 2014 przez Luiza
grass Napisano 11 Luty 2014 Napisano 11 Luty 2014 mówisz masz http://www.amazon.com/Framed-Ink-Drawing-Composition-Storytellers/dp/1933492953
dawidowicz Napisano 11 Luty 2014 Napisano 11 Luty 2014 To ja też coś podrzucę. Klasyka http://www.amazon.com/Creative-Illustration-Andrew-Loomis/dp/1845769287/ref=sr_1_3?s=books&ie=UTF8&qid=1392156943&sr=1-3&keywords=loomis
telthona Napisano 11 Luty 2014 Napisano 11 Luty 2014 też chciałam polecić Framed Ink. Co prawda sama nie posiadam ale kumpela jest zachwycona i mi ciągle o tej książce mówi ^^ także jest u mnie w kolejce do czytania. :)
Luiza Napisano 16 Luty 2014 Autor Napisano 16 Luty 2014 Hej, Framed Ink nawet miałam w łapach przez pewien czas - jak widać za krótki :) Kolejną pracę zrobiłam w oparciu o szkic. Tym razem wykonałam rekordową jak dla mnie liczbę szkiców - 6. Zauważyłam, że lepiej mi się pracuję, jak zaczynam ołówkiem, nie ma w tedy tej pokusy, żeby od razu zacząć mazać. Pomimo tego znowu pogubiłam się pod koniec i praca wydaje mi się brudna (nie mówię o tematyce)
QbisieQ Napisano 16 Luty 2014 Napisano 16 Luty 2014 Wszystko idzie w coraz lepszym kierunku :) Ciekawy pomysł w tej ostatniej pracy. Prawa strona (te płachty - daszki) bardzo fajnie wykonana. Lewa strona troszkę gorzej i im dalej w głąb prowadzimy wzrok tym bardziej wszystko zaczyna się robić płaskie (po lewej stronie). Szczególnie płasko wyszedł front tego pływającego bloku. Gdyby tak posiedzieć jeszcze nad tą pracą, mogłaby być naprawdę niezła :)
grass Napisano 16 Luty 2014 Napisano 16 Luty 2014 Framed Ink dobrze jest mieć na wyciągnięcie ręki :)
DraxMustHurt Napisano 16 Luty 2014 Napisano 16 Luty 2014 Niezły progres, lecisz na pełnej. Prawa strona ostatniej pracy bardzo fajnie wygląda, jak to zrobiłaś? I ten daszek po lewej to phototekstura?
Luiza Napisano 16 Luty 2014 Autor Napisano 16 Luty 2014 Faktycznie, teraz widzę, że po lewej płasko. Dzięki za komenty. Drax - to chyba nie tyle wzrost skilla co większe zaangażowanie w pracę. Zastanawiałam się dlaczego nie wykańczam prac i wyszło mi że to przez to, że nie uważałam ich za tego warte. Teraz staram się malować tylko to, co na prawdę chcę żeby zaistniało. Daszki z prawej zrobiłam lassem - pare warstw z różnymi opcjami mieszania. Górną warstwe podmalowywałam pędzlem, żeby zrobić cienie i zróżnicować kształty. Daszek po lewej to tekstura blachy falistej. Poozdrawiam! Dzięki za komenty
DraxMustHurt Napisano 16 Luty 2014 Napisano 16 Luty 2014 Znam ból niewykańczania prac z poczucia, że nie są tego warte :P Rzadko która podoba mi się do końca jej robienia, przeważnie zaczynam odczuwać że coś jest nie tak, męczyć się z tym i zostawiam pracę na jakimś etapie. Chociaż im więcej się uczę, tym więcej tych błędów mam nadzieję rozwiązywać w przyszłości.
DraxMustHurt Napisano 18 Luty 2014 Napisano 18 Luty 2014 Uważaj na czernie (szczególnie w cieniach), staraj się ich unikać. Fotki mają to do siebie, że bardzo często mają czarne cienie, ale na pracy nie wygląda to już najlepiej.
Luiza Napisano 25 Luty 2014 Autor Napisano 25 Luty 2014 Kolejna porcja pejzazy ze zdjęć. Faktycznie muszę się wystrzegać czerni. oraz dla odmiany wesołe zwierzęta:
Luiza Napisano 4 Marzec 2014 Autor Napisano 4 Marzec 2014 Studium materiałów. Zamiast wszechobecnych kulek, pomysł na martwe zaczerpnięty od Pedra Camposa, który takie rzeczy robi w oleju (i ktoremu wychodzi to duzo lepiej).
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się