Napisano 3 Wrzesień 200420 l Mi osobiście praca się bardzo podoba (rzygać mi się chce :D) tylko ta postać w tej kapsule z wodą bardzo niewyraźnie wygląda. Musiałem się domyślić. A co temu kolesiowi na stole leci to wiadra?? jeżeli krem to nie wygląda
Napisano 3 Wrzesień 200420 l całkiem całkiem ... no nie powiem Lubie takie rzeznickie klimaty jak dla mnie troche za ciemno niekture texturki do wymiany :( serio . Reszte krytyki pozostawiam innym spragnionym krwi ludziom :) _--- Jak dla mnie (bo wkoncu to wim i bedziesz cos poprawiał ) to ok .7/10 Mam całkiem inną koncepcje co do tego typu klimatu .... :P
Napisano 3 Wrzesień 200420 l dobrze... a teraz popracuj nad światłem, teksturami i ogólnie materiałami. z tego może byc naprawdę rewelacyjna praca. wystarczy, abyś wydobył z niej klimat... niezwykle ważne w tego typu grafikach jest oświetlenie, toteż skup swoją uwagę na nim. według mnie powinieneś trochę przyciemnić całość i skupić uwagę widza na tym "rzeźniku" przy owym ciele na stole. dof również będzie przydatne... poza tym popraw potem kolorki pod ps i dodaj trochę noise (koniecznie uniform i monochromatic). powodzenia...
Napisano 3 Wrzesień 200420 l A po za tym dodaj jakieś narzędzia anatomopatologa: kleszczyki, nożyczki, piła itp. Po za tym na ścianie przydałby się aparat do oglądania zdjęć roentgena albo jakieś plansze z mięśniami itp... Po za tym tapostać w tle zupełnie psuje klimat (chodzi o ten pojemnik). daj tam np: postać obwiniętą w prześcieradło gotową do "krojenia" Albo coś innego bo to mi przypomina "Alien 4" (a nie był to najlpeszy film). Po za tym (2) stół nie pryzpomina stoły w prosektorium. Powinien być stalowy, z wyrazistymi ostrumi kantami i rynnami na krew i płyny... no i krew nigdy nie płynie jak wodospad a u Ciebie wygląda to prawie jak Niagara... Ogólnie okej :D 5 za klimat 2 za wykonanie
Napisano 3 Wrzesień 200420 l Okej! Jestem pierwszy do detala :) Postać nie jest pocięta (skąd krew) Popraw postać rzeźnika bo wygląda jakby miał na sobie jakieś gluty (za duzy BUMP) Po za tym człowiek na stole ma penisa jakby mu ktoś z drewna wystrugał... :D Wejdź na rotten.com albo znajdź inną stronkę z obrzydliwościami z prosektorium i pooglądaj jak to wygląda... Z mojej strony radzę ci zrobić nacięcie w kształcie litery Y na klatce piersiowej "klienta" (od obojczyków do spojenia kości łonowej) a w środku umieść połamane żebra jakieś jelita, żołądek itp. To nie jest trudne chyba że przewidujesz zbliżenia, wtedy musisz się postaraćnad szczegółami. Możesz skombinować sobie jakiś atlas anatomiczny i wtedy zobaczysz jak to wygląda "od środka". Ogólnie czekam na dalsze renderki bo fajnie to się zapowiada. Pozdrawiam :D
Napisano 3 Wrzesień 200420 l Aha! Poza tym zmień tytuł wątku np: Scena 3d: rzeźnia to tyle pozdrawiam...
Napisano 3 Wrzesień 200420 l fuuuuuuj... nie nie zartuje :P pracka mi sie podoba tylko troche swiatlami sie pobaw bo miejscami ciemno jest (chodzi dokladnie o pierwszy render w tle, slabo widac co na stole lezy)
Napisano 3 Wrzesień 200420 l Zachęcony świetnym potencjałem w pracy pozwoliłem sobie zrobić mały retusz tego obrazka. kilka minut w ps. chyba trochę lepiej wygląda, co?
Napisano 3 Wrzesień 200420 l ciemnosc widze ciemnosc, albo ja sie juz nie znam na mrocznych klimatach :/
Napisano 3 Wrzesień 200420 l Autor Całkiem ,całkiem mCh ale postanowiłem jeszcze popracowac nad oswietleniem i kompozycja całosci. jak coś zrobie to dam znać. dzieki wszystkim za posty no i postaram sie czesciej zamieszczac pracki jeżeli nie jest ze mną tak najgorzej.
Napisano 3 Wrzesień 200420 l ja pierdykam, co sie dzieje z tymi ludźmi; nie czuję emocji, myśli przewodniej, przekazu więc po co to robić; widzę zbliżenie na ołowiane żołnierzyki oblane sokiem malinowym. yo
Napisano 3 Wrzesień 200420 l hehe kolejny ramirez widze ... klimatycznie podobne do jego pracek ;) a w szczegolnosci do ostatniej .... mam nadzieje ze nie jestes psycholem ;) narazie wyglada jak screen z dobrego enginu gry .. ;) popracuj nad oswietleniem a bedzie kól ;)
Napisano 3 Wrzesień 200420 l Bardzo mi się podoba... dawno nie widziałem pracki z pomysłem - witamy!!
Napisano 4 Wrzesień 200420 l heheh a ja wiem skad te pasy na ciele postaci :) -> przeciez stol i postac maja jedna texturke :)) (planar maping?? ) mi sie niepodoba - nie zebym byl jakims przeciwnikiem tego typu scen - ale sadze ze do tego czeba miec naprawde swietne wyczucie , zeby stworzyc odpowiedni klimat - experymenty ze swiatlem , oraz mala ilosc obiektow to za malo zeby zrobic z tego naprawde fajna pracke. oraz : tak jak wyzej olowiane zalniezyki polane sokiem malinowym :) pokaz siatke modeli (w low poly) jestem bardzo ciekaw jak sie prezentuje
Napisano 5 Wrzesień 200420 l Autor narazie niestety nie moge pokazac siatki a ta teksturka i te paski sa od swiatła to cien. jak bys nie zauważył nad nimi jest lampa :) . A siatke wrzuce jak pozbede sie wiroli bo nie moge uruchmic maksa ( zreszta zadnego programu ) jutro postaram sie zrobic update. pozdr.
Napisano 5 Wrzesień 200420 l Autor Mam zamiar bardziej sie skupić nad oswietleniem scenki wiec jak ktos moze mi polecic jakis plugin do maxa 6 to byłbym rad. pozdr.
Napisano 6 Wrzesień 200420 l Nie powiem, ze mi się to podoba, bo nienawidzę takich klimatow (to wszystko przez tego Doom'a :[ ). jednak co do wykonania to tak jak juz mowili: nie te materiały i oświetlenie... Pozdr
Napisano 6 Wrzesień 200420 l ja pierdykam, co sie dzieje z tymi ludźmi; nie czuję emocji, myśli przewodniej, przekazu więc po co to robić; widzę zbliżenie na ołowiane żołnierzyki oblane sokiem malinowym. dzudzu ma racje. do określenia mianem "klimatyczna" jeszcze troszke tej pracce brakuje. Nie pasuje mi ta kabina prysznicowa z zielonym czyms w srodku. Wg mnie można ją wywalić. Dalej (:>), krew na zewnętrznej stronie stołu sekcyjnego jest rozmazana conajmniej dziwnie. Nie potrafie sobie wyobrazic skąd sie tam wzieła. Materiał postaci - dziwny, "ceramiczny" spectacular. Do wymiany ;)
Napisano 6 Wrzesień 200420 l Autor Wiem ze jeszcze sporo mi zostało ale i tak zamieszczam małego update. popraiłem narazie tylko teksturki ale nie wszystkie i dodałem pare nowych przedmiocików jeszcze niewiem czy tak zostanie ale narazie tak musi byc, teraz mnie czeka ( niestety ) kolosalna praca z oswietleniem hmmm... Jeżeli zna ktos jakies pluginy do renderingu i moze polecic byłbym wdzieczny. pozdr.
Napisano 7 Wrzesień 200420 l y0 Na wstepie odrazu prosze Cie z calego mojego serca zapisuj swoje obrazki w *.jpg bo 2 mb bmpeki sa boskie i tak szybko sie laduja. 2: zasatanow sie co chcesz pokazac ta scene i dopiero pozniej ja rob, bo jakies poboczne bzdety tylko rozpraszaja uwage od tego co chciales pokazac. Nie mowie tu o przekazywaniu jakichs uczuc czy czegos bo w ta praca jedynie co przesyla to "odraze" ale nie wykonanaiem ktore tez nie jest 'boskie" tylko samymi obslizglymi postaciami oblanymi sosem do pizzy. Po co mu tyle swiatel wlaczonych w tej pracowni ? ponizej wrzucam Ci skrina lekko przesadzonego ale powinien Ci sie przydac. 3: Zaciemnij tyl tego pomieszczenia i jakos zbluruj ta postac w akwarium bo odwaraca uwage od sosu do pizzy (ktory bardzo lubie ;)) bardziej intensywne cienie pod stolikiem i zdecyduj sie albo na wlaczona maszyne do przeswietlen albo na wylaczona , bo teraz wyglada na wylaczona , a zdjecia na oswietlone ;| to by bylo na tyle wstepnych uwag :P
Napisano 7 Wrzesień 200420 l Autor dzieki za uwagi i tak jak mowiłem nad oswietleniem jeszcze nie pracowałem. sos do pizzy zniknie ale tylko z postaci stojacej (mam gotowa teksturke hehe - cały dzien mi zjeła ) a co do pliczków to są to jpg i wszystkie maja nie wiecej niż 70 kb. pozdrawiam i dziekuje za uwagi na pewno skorzystam przynajmniej z paru.
Napisano 7 Wrzesień 200420 l Klicek - to wina IE. jak wyczyscisz historie bedziesz mogl normalnie zapisywac pliki. Teraz prawdopodobnie wszystkie obrazki beda sie zapisywały jako .bmp
Napisano 7 Wrzesień 200420 l No widzę ze pracujesz :) A co do rendera to może skorzystaj z Final Rendera albo czegoś podobnego np: Scanline'a. Ogólnie coraz lepiej ale popraw trochę postacie, krew i ogólnie model stołu, bo ciągle mi nie leży taka wanna z kamionki.
Napisano 7 Wrzesień 200420 l OMG :| Falcrum -> w DOOM`ie krew i cała reszta masakry była uwarunkowana i ze smakiem. Przykro mi, ale tu tego nie ma (smaku bo uwarukowanie już pomijam). Pobaw się trochę ze światłem.
Napisano 7 Wrzesień 200420 l tweety czy masz szczególne poczucie chumoru, czy zwyczajne braki w edukacji. Scanline jest standardowym renderem maxa:0 Pracka tak na poziomie pewnego pisemka o ciekawie brzmiącym tytule "Zły". Nie wiem tylko czy to jest pochwała?
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto