Napisano 27 Styczeń 201411 l Masochista! Trzeba jednak przyznać że całość prezentuje się zacnie jak cały wątek WIP.
Napisano 30 Styczeń 201411 l hehehehe, ale mnie wyrolowaliscie Panowie, caly watek przetrzepalem w poszukiwaniu finalu, ehhhh... jeszcze musze poczekac: ]
Napisano 30 Styczeń 201411 l Autor KoMic- tak niestety jeszcze torche ten projekt potrwa , trafiłem na występy gościnne do kilku firm i muszę w pierwszej kolejności pozakańczać tamte zlecenia. Poza tym klient na e-100 pozmieniał schematy kamuflarzu więc textury zaczynam od zera :)
Napisano 1 Luty 201411 l Autor Mały update izamieniony schemat malowania : Edytowane 1 Luty 201411 l przez Pixel-Factory
Napisano 1 Luty 201411 l jak dużo ramu zżera ta trawa? bo rewelacja! :D będę próbował stworzyć taki materiał w modo
Napisano 4 Luty 201411 l Autor ciacho191- zjada mi jak na chwilę obecją około 16 giga przy renderach testowych . W ramach odpoczynku od prac nad bierzącymi rzeczami skończyłem zawieszenie:
Napisano 6 Luty 201411 l Zawstydzanie było do strony 8 tego wątku.. teraz jest to niesmaczne i demobilizujące Sławku ..ale to bardzo , wyjątkowo nie pozdrawiam :) i gratulacje za fronta!!
Napisano 10 Luty 201411 l Autor W koncu znalazłem chwilę żeby zacząć konczyć textury ,poniżej osłony boczne . Klient zdecydował się na ostatni znany i w miarę udokumentowany niemiecki kamuflaż czyli octopus
Napisano 10 Luty 201411 l Bardzo oryginalne to maskowanie, podoba mi się. Szkoda, że się nie pospieszyli z Substance Painter!
Napisano 23 Luty 201411 l Super praca. Dodałbyś jeszcze efekt wyślizganego metalu na kołach nośnych. To koła stalowe, z amortyzacja wewnętrzną. Takie metaliczne refleksy byłyby w dechę!
Napisano 26 Luty 201411 l Autor PanzerArt- tak to pewnie się zmieni ,zresztą te metaliczne powieżchnie już mają refleks ale na studyjnych renderach ciężko to oddać . Jak wstawię jakąs HDRi to powinno być widać. 2013 ,- ja tak naprawdę czekam na Substance Paintera , do tego projektu bardzo by się przydał .Szkoda ze beta miała ruszyc w połowie lutego a teraz zmienili to na koniec pierwszego kwartału 2014. Zresztą ja mam czas do konca ruku na tego E-100 więc trochę mogę poczekac . A tym czasem mała ciekawostka , jako że ostatnio nawiązałłem kontakt z firmą która chce moje modele przekuwać na rzeczywiste obiekty ,poniżej dwa zbliżenia na jażmo od Mausa .I tak jak figury od chłopaków z MaxMini jażlo powstało jako druk3D potem podrasowanie powieżchni poprzez nadanie faktury preparatem Mr.Surfacer 500 , po pierwszym odlewie już w żywicy nadaliśmy resztę faktury ( ślady po cięciu palnikiem itd)
Napisano 26 Luty 201411 l No fajnie wyszło! Ciekawe jak będzie wyglądała reszta części. Ja także czekam na Substance Painter, rewelacyjnie to wygląda na filmikach! Symulacja deszczu podobała mi się najbardziej!
Napisano 2 Marzec 201411 l Autor Dawno nic tu nie wrzucałem ,a jako że ostatniu badam nowe silniki renderujące i ogólnie rozwijam się pod tym kątem to wrzucam test nowego studia pod Clay rendery.
Napisano 2 Marzec 201411 l Zimmerit wyszedł genialnie ale to już wiesz :) .............Miazga Sławek!
Napisano 3 Marzec 201411 l Obydwoje miażdżycie! ;) Sławek musi być kobietą...bo ja jestem facet, na pewno!!!! :D :D :D :D
Napisano 3 Marzec 201411 l Sławek musi być kobietą...bo ja jestem facet, na pewno!!!! :D :D :D :D Taki detal to tylko kobiece paluszki moga wydziergac, ale patrząc na Twoje "wyroby" nie tylko kobiece! Coś mi tu kręcicie! Panowie? :D
Napisano 3 Marzec 201411 l Autor Haa !! Kobiece paluszki przydały by się jako zamiennik dla moich łap :D
Napisano 3 Marzec 201411 l Model niesamowity :) Mam nadzieje że kiedyś będę miał na czym takie duże i dokładne projekty robić ;P
Napisano 3 Marzec 201411 l Haa !! Kobiece paluszki przydały by się jako zamiennik dla moich łap :D Ty i Kliment to i w rękawicach z jednym palcem możecie modelowac :D
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto