Napisano 19 Styczeń 201411 l Beny- Wątek jest o Arnoldzie a nie o rendererach pod majkę. Alex3d lisał o Arnoldzie pod blendera i wspomniał co twórcy Arnolda myśla na temat Cyclesa, ciekawostka. To jest jak najbardziej na temat tylko ty masz jakieś turbo spięcie.
Napisano 19 Styczeń 201411 l Monio: Ja powiedzialem ze niewatpliwym plusem Arnolda pod Mayke jest jeszcze to ze mozna per instancje NARESZCIE zmienic shader ... i tyle. Wiec wyskakiwanie ze Blender jest super i ma to od dawna jest po prostu z dupy i nieadekwatne. Nie zabraniam nikomu rozmawiac o rendererach w innych softach ale porownywanie Arnolda do Blendera jest porownywaniem szerokosci do koloru (Arnold=Renderer, Blender=Pakiet do 3D). A alexowi3d troche sie tez oberwalo bo pociagnal dalej temat Blendera i jak ktos pisal EXPORTER do Arnolda a nie renderer Arnold pod Blendera, co rowniez uwazam za nieadekwatne. Nie mam spinki z Blenderem, bo jeden z najmadrzejszych ziutkow jakich znam zachwala mi ten soft codziennie, ze zly byc nie moze. Mam problem ze wstawianiem nazwy Blender do wszystkich tematow, z gadaniem o dupach wlacznie. ps. Przepraszam za brak polskich znakow :( ps2. Przepraszam za negatywna atmosfere, obiecuje poprawe jak tylko sie wyspie :)
Napisano 19 Styczeń 201411 l @Beny, Kramon, SYmek, chłopaki no comment, cenię i lubię to forum choć nie udzielam się zbyt długo i często, wiec mnie trochę zaskoczyliście, ale może jednak nie mieszajcie mnie do swoich postów nie na temat. @Beny, informacje o Arnoldzie śledzę od wielu lat i to dla mnie elektryzująca wiadomość tak jak dla każdego kto jest w temacie - po ostatnich tygodniach czytania manuala, dopiero wczoraj miałem okazję osobiście potestować arnolda w tandemie z mayą 2014 i openSUSE, zarywając zresztą nockę, więc podzielam Twoją radość ;) Jak go okiełznam trochę to chętnie się podzielę renderami. @SYmek temat nie jest z czapy, bo pojawia się pytanie o exportery do innych softów skoro Arnold otwiera się na szersze grono użytkowników, choć może nie tak szerokie jak Vray. @Beny, to że ktoś używa do jakichś celów blendera nie oznacza a contrario, że jest idiotą i nie zna i nie używa innych softów i silników 3D :), a znajomość cyclesa i dostrzeganie pewnych analogii z arnoldem nie jest dla mnie powodem do wstydu szczególnego. Jakbyś śledził rozwój cyclesa tak jak arnolda albo ich obu jednocześnie to byś wiedział o czym mowa i o jakie analogie i rozwiązania w kodzie cyclesa chodzi ;) Tyle riposty ;) Panowie proponuje zluzować i cieszyć się wydarzeniem dekady :) Pozdr ;) Edytowane 19 Styczeń 201411 l przez alex3d
Napisano 19 Styczeń 201411 l Cuda! Parę dni temu zastanawiałem się ze znajomym czy jest/będzie dostępna wersja Arnolda dla zwykłych śmiertelników. A tu proszę! Dzięki za info i artykuł. Pamiętam jak zaczynałem z grafiką i trafiłem na "Pepe", pozamiatał mnie, zmotywował i zniechęcił jednocześnie. Teraz już nie robi takiego wrażenia ;]
Napisano 20 Styczeń 201411 l Hej Panowie. Znalazłem takie coś. Porównanie silników renderujących Modo na Maya i Arnolda na Maya. Przygotowane przez Jacobo Barreiro, który pracuje w ILM. Ciekawe prównanie jeśli chodzi o interaktywny podląd scen.
Napisano 20 Styczeń 201411 l Średnio poważne to porównanie, 400x300, ambient occlusion, zero materiałów i szczątkowa geometria.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto