Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Beny- Wątek jest o Arnoldzie a nie o rendererach pod majkę. Alex3d lisał o Arnoldzie pod blendera i wspomniał co twórcy Arnolda myśla na temat Cyclesa, ciekawostka. To jest jak najbardziej na temat tylko ty masz jakieś turbo spięcie.

  • Odpowiedzi 55
  • Wyświetleń 12,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Monio: Ja powiedzialem ze niewatpliwym plusem Arnolda pod Mayke jest jeszcze to ze mozna per instancje NARESZCIE zmienic shader ... i tyle. Wiec wyskakiwanie ze Blender jest super i ma to od dawna jest po prostu z dupy i nieadekwatne. Nie zabraniam nikomu rozmawiac o rendererach w innych softach ale porownywanie Arnolda do Blendera jest porownywaniem szerokosci do koloru (Arnold=Renderer, Blender=Pakiet do 3D). A alexowi3d troche sie tez oberwalo bo pociagnal dalej temat Blendera i jak ktos pisal EXPORTER do Arnolda a nie renderer Arnold pod Blendera, co rowniez uwazam za nieadekwatne. Nie mam spinki z Blenderem, bo jeden z najmadrzejszych ziutkow jakich znam zachwala mi ten soft codziennie, ze zly byc nie moze. Mam problem ze wstawianiem nazwy Blender do wszystkich tematow, z gadaniem o dupach wlacznie.

 

ps. Przepraszam za brak polskich znakow :(

ps2. Przepraszam za negatywna atmosfere, obiecuje poprawe jak tylko sie wyspie :)

Napisano

@Beny, Kramon, SYmek, chłopaki no comment, cenię i lubię to forum choć nie udzielam się zbyt długo i często, wiec mnie trochę zaskoczyliście, ale może jednak nie mieszajcie mnie do swoich postów nie na temat.

 

@Beny, informacje o Arnoldzie śledzę od wielu lat i to dla mnie elektryzująca wiadomość tak jak dla każdego kto jest w temacie - po ostatnich tygodniach czytania manuala, dopiero wczoraj miałem okazję osobiście potestować arnolda w tandemie z mayą 2014 i openSUSE, zarywając zresztą nockę, więc podzielam Twoją radość ;) Jak go okiełznam trochę to chętnie się podzielę renderami.

 

@SYmek temat nie jest z czapy, bo pojawia się pytanie o exportery do innych softów skoro Arnold otwiera się na szersze grono użytkowników, choć może nie tak szerokie jak Vray.

 

@Beny, to że ktoś używa do jakichś celów blendera nie oznacza a contrario, że jest idiotą i nie zna i nie używa innych softów i silników 3D :), a znajomość cyclesa i dostrzeganie pewnych analogii z arnoldem nie jest dla mnie powodem do wstydu szczególnego. Jakbyś śledził rozwój cyclesa tak jak arnolda albo ich obu jednocześnie to byś wiedział o czym mowa i o jakie analogie i rozwiązania w kodzie cyclesa chodzi ;)

 

Tyle riposty ;)

 

Panowie proponuje zluzować i cieszyć się wydarzeniem dekady :) Pozdr ;)

Edytowane przez alex3d

Napisano

Cuda! Parę dni temu zastanawiałem się ze znajomym czy jest/będzie dostępna wersja Arnolda dla zwykłych śmiertelników. A tu proszę! Dzięki za info i artykuł.

Pamiętam jak zaczynałem z grafiką i trafiłem na "Pepe", pozamiatał mnie, zmotywował i zniechęcił jednocześnie. Teraz już nie robi takiego wrażenia ;]

Napisano

Hej Panowie.

Znalazłem takie coś. Porównanie silników renderujących Modo na Maya i Arnolda na Maya. Przygotowane przez Jacobo Barreiro, który pracuje w ILM. Ciekawe prównanie jeśli chodzi o interaktywny podląd scen.

Napisano

Średnio poważne to porównanie, 400x300, ambient occlusion, zero materiałów i szczątkowa geometria.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności