Monio Napisano 19 Styczeń 2014 Napisano 19 Styczeń 2014 Beny- Wątek jest o Arnoldzie a nie o rendererach pod majkę. Alex3d lisał o Arnoldzie pod blendera i wspomniał co twórcy Arnolda myśla na temat Cyclesa, ciekawostka. To jest jak najbardziej na temat tylko ty masz jakieś turbo spięcie.
beny Napisano 19 Styczeń 2014 Napisano 19 Styczeń 2014 Monio: Ja powiedzialem ze niewatpliwym plusem Arnolda pod Mayke jest jeszcze to ze mozna per instancje NARESZCIE zmienic shader ... i tyle. Wiec wyskakiwanie ze Blender jest super i ma to od dawna jest po prostu z dupy i nieadekwatne. Nie zabraniam nikomu rozmawiac o rendererach w innych softach ale porownywanie Arnolda do Blendera jest porownywaniem szerokosci do koloru (Arnold=Renderer, Blender=Pakiet do 3D). A alexowi3d troche sie tez oberwalo bo pociagnal dalej temat Blendera i jak ktos pisal EXPORTER do Arnolda a nie renderer Arnold pod Blendera, co rowniez uwazam za nieadekwatne. Nie mam spinki z Blenderem, bo jeden z najmadrzejszych ziutkow jakich znam zachwala mi ten soft codziennie, ze zly byc nie moze. Mam problem ze wstawianiem nazwy Blender do wszystkich tematow, z gadaniem o dupach wlacznie. ps. Przepraszam za brak polskich znakow :( ps2. Przepraszam za negatywna atmosfere, obiecuje poprawe jak tylko sie wyspie :)
alex3d Napisano 19 Styczeń 2014 Napisano 19 Styczeń 2014 (edytowane) @Beny, Kramon, SYmek, chłopaki no comment, cenię i lubię to forum choć nie udzielam się zbyt długo i często, wiec mnie trochę zaskoczyliście, ale może jednak nie mieszajcie mnie do swoich postów nie na temat. @Beny, informacje o Arnoldzie śledzę od wielu lat i to dla mnie elektryzująca wiadomość tak jak dla każdego kto jest w temacie - po ostatnich tygodniach czytania manuala, dopiero wczoraj miałem okazję osobiście potestować arnolda w tandemie z mayą 2014 i openSUSE, zarywając zresztą nockę, więc podzielam Twoją radość ;) Jak go okiełznam trochę to chętnie się podzielę renderami. @SYmek temat nie jest z czapy, bo pojawia się pytanie o exportery do innych softów skoro Arnold otwiera się na szersze grono użytkowników, choć może nie tak szerokie jak Vray. @Beny, to że ktoś używa do jakichś celów blendera nie oznacza a contrario, że jest idiotą i nie zna i nie używa innych softów i silników 3D :), a znajomość cyclesa i dostrzeganie pewnych analogii z arnoldem nie jest dla mnie powodem do wstydu szczególnego. Jakbyś śledził rozwój cyclesa tak jak arnolda albo ich obu jednocześnie to byś wiedział o czym mowa i o jakie analogie i rozwiązania w kodzie cyclesa chodzi ;) Tyle riposty ;) Panowie proponuje zluzować i cieszyć się wydarzeniem dekady :) Pozdr ;) Edytowane 19 Styczeń 2014 przez alex3d
wroniec Napisano 19 Styczeń 2014 Napisano 19 Styczeń 2014 Cuda! Parę dni temu zastanawiałem się ze znajomym czy jest/będzie dostępna wersja Arnolda dla zwykłych śmiertelników. A tu proszę! Dzięki za info i artykuł. Pamiętam jak zaczynałem z grafiką i trafiłem na "Pepe", pozamiatał mnie, zmotywował i zniechęcił jednocześnie. Teraz już nie robi takiego wrażenia ;]
tomerk Napisano 20 Styczeń 2014 Napisano 20 Styczeń 2014 Hej Panowie. Znalazłem takie coś. Porównanie silników renderujących Modo na Maya i Arnolda na Maya. Przygotowane przez Jacobo Barreiro, który pracuje w ILM. Ciekawe prównanie jeśli chodzi o interaktywny podląd scen.
SYmek Napisano 20 Styczeń 2014 Napisano 20 Styczeń 2014 Średnio poważne to porównanie, 400x300, ambient occlusion, zero materiałów i szczątkowa geometria.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się