Kord Napisano 11 Styczeń 2015 Napisano 11 Styczeń 2015 Bardzo mi się podoba Twój progress jaki pokazujesz od pierwszego postu. Ostatnia praca spoko, dużo Ci zajęła czasu?
JackTheRippy Napisano 11 Styczeń 2015 Autor Napisano 11 Styczeń 2015 Dzieki wielke :) Akurat to torso okolo 5-6h, ale glownie dlatego, ze skupialem sie poprawnym ulozeniu miesni, ogladalem mnostwo obrazkow itp :)
JackTheRippy Napisano 13 Styczeń 2015 Autor Napisano 13 Styczeń 2015 (edytowane) Kolejne torso, tym razem staralem sie zrobic "normalne", bez widocznych wszystkich miesni :) Uwagi mile widziane. Edytowane 13 Styczeń 2015 przez JackTheRippy
JackTheRippy Napisano 25 Styczeń 2015 Autor Napisano 25 Styczeń 2015 Zrobilem ostatnio bust bazujac na concepcie zrobionym przez kolezanke :) Niestety, zbroje musialem ominac, za malo skilla i byloby to czasochlonne, a chce sie skupic na ComicConie ;p
Ottom Napisano 26 Styczeń 2015 Napisano 26 Styczeń 2015 Bardzo fajna praca:) widać bardzo dużą poprawę w ten rok(dziś właśnie mija z tego co widzę!:D) Nie znam się, aczkolwiek postarałbym się dodać na Twoim miejscu mu brwi, brwi moim zdaniem dużo dają postaci, wiesz to tak jak człowiek bez brwi:D całkiem inaczej wygląda. No i ten kolczyk na jego lewym uchu trochę zdeformować, może trochę wydłużyć, zwężać, powygniatać :D jeszcze raz gratuluję progresu i życzę powodzenia!:) Pozdrawiam
JackTheRippy Napisano 26 Styczeń 2015 Autor Napisano 26 Styczeń 2015 Wow, nawet nie zauwazylem, ze minal rok :D Dzieki za mile slowa. Niestety, robilem to na lapku i fibermesh by go spalil gdybym staral sie brwi dodac :D
Ottom Napisano 26 Styczeń 2015 Napisano 26 Styczeń 2015 no minął minął:D idź oblać :D co do "miłych słów"... ja mowie po prostu to co widzę :) bardzo przyjemnie się patrzy na prace kogoś kto łamie symetrię:D brak symetrii w twarzy, strasznie poprawia jej jakość, nadaje charakteru :)
JackTheRippy Napisano 29 Styczeń 2015 Autor Napisano 29 Styczeń 2015 Wiec zaczalem robic postac na ComicCon, tematem jest "fuzja" dwoch postaci z komiskow, ja akurat wybralem polaczenie Green Arrow + Iron Man. Postac bede bazowal na aktorze, ktory gra w serialu glowna role, Stephen Amell. Moze porywam sie z motyka na slonce, ale chce zrobic swoja pierwsza "pelna" postac, retopologie, tekstury i render porzadny :) Oczywiscie, nie licze nawet na top100, ale bedzie to dobra nauka, pierwszy raz bede mial deadline na cos i jak nigdy, poswiece modelowi cale dwa miesiace. Wiec zaczalem od blokowania glownego ciala, bez wiekoszosci miesni, dodalem jedynie te, ktory mi byly potrzebne(i ktore znam) aby zobrazowac sobie jak ma wygladac. Bylbym wdzieczny, gdyby ktos mi doradzil czy ogolne proporcje ciala sa w porzadku, nigdy takowego jeszcze nie robilem, wiec nie mam takiej wprawy w oku jak wiekszosc ludzi tutaj ;)
Ottom Napisano 29 Styczeń 2015 Napisano 29 Styczeń 2015 ja sie totalnie nie znam, ale coś mi nie gra :D jakby za chude nogi, albo głowa za duża, możliwe, że głupoty gadam, ale tak ja to widzę :D Ps. Fuzja to mi sie tylko z DBZ kojarzy :D
JackTheRippy Napisano 29 Styczeń 2015 Autor Napisano 29 Styczeń 2015 Nagi sa za chude jak i reszta :) Jak pisalem, nie dodawalem jeszcze miesni nigdzie, chodzi mi tylko o proporcje ciala (głowa ---> stopy). Dla mnie jest spoko, ale szukam wprawnego oka by doradziło :P
Sebazx6r Napisano 29 Styczeń 2015 Napisano 29 Styczeń 2015 Do pempka wyglada ok potem za krotki... Sprawdzaj proporcje w Orto.
JackTheRippy Napisano 29 Styczeń 2015 Autor Napisano 29 Styczeń 2015 Dzięki wielke :) Ktos mi musial oczy otworzyc, bo teraz widze, ze za krotkie nogi.
Sebazx6r Napisano 29 Styczeń 2015 Napisano 29 Styczeń 2015 No jajka tez obniz. Sprawdzaj w Orto :). mozesz uzyc szkielet z zbrusha albo refke jakas. Tylko trzeba uwaza bo moge byc ofta z roznymi katami.
JackTheRippy Napisano 29 Styczeń 2015 Autor Napisano 29 Styczeń 2015 Wlasnie ciezko znalezc refke tego goscia gdy stoi prosto, ale jakos sobie poradze :)
JackTheRippy Napisano 30 Styczeń 2015 Autor Napisano 30 Styczeń 2015 Powoli idzie do przodu, poprawilem propocje, dodalem troche "miesa" u gory, ale wciaz jeszcze nie ma to konca. Nie bede juz meczyl ludzi tymi wipami codziennie, skoncze cialo to wrzuce :) Mam tylko pytanie, jako, ze pierwszy raz bede zabieral sie za reczna retopologie w Topogunie, chcialbym zapytac o workflow. Normalnie dotarlbym do punkty, w ktorym mialbym glowne ksztaly, zrobil zremesh + project i lecial dalej juz na subdivach. Jak to wyglada w przypadku polaczenia tego z Topogunem ? 1
DraxMustHurt Napisano 30 Styczeń 2015 Napisano 30 Styczeń 2015 Nadal nie do końca dobre proporcje. Nogi i stopy za małe, głowa trochę za duża. Polecam: http://www.amazon.com/Figure-Drawing-Invention-Michael-Hampton/dp/0615272819/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1422608933&sr=8-1&keywords=figure+drawing+design+and+invention+by+michael+hampton&pebp=1422608930784&peasin=615272819 Mimo, że to niby książka, której focus jest na 2D to i tak jest nieocenionym źródłem bardzo rzetelnie, prosto i czytelnie podanych informacji o mechanizmie ludzkiego ciała.
JackTheRippy Napisano 31 Styczeń 2015 Autor Napisano 31 Styczeń 2015 Dzieki za rady :) Ksiazek juz mam troche nazbieranych, teraz pozostaje tylko cwiczyc. Kolejny update, mam nadzieje, ze proporcje juz sa dobre :DD Rece potrzebuja jeszcze duzo milosci, bo za bardzo ich nie ruszalem, pozniej bede wchodzil na wyzsze sdiv, dodawal troche do miesni aby wygladaly bardziej naturalnie i symetrie rozbijal :)
JackTheRippy Napisano 4 Luty 2015 Autor Napisano 4 Luty 2015 Podstawowy mesh na cialo skonczylem, musze sie zastanowic, czy jest sens dodawac do tego jakikolwiek detal, skoro wszystko poza dlonmi i glowa bedzie pod zbroja :)) Zaczalem tez robic glowe, powoli nanosze ksztalty, ciezka sprawa robic cos nie majac zdjec jak z 3d.sk :P Jakakolwiek pomoc na tym etapie bedzie mile widziana :)) Zdjecia aktora: http://imgur.com/SPcx9pe,MTRB8DU,gRq8Xh6
Ottom Napisano 7 Luty 2015 Napisano 7 Luty 2015 ładnie, ładnie!:D maska już jest :D a te cycki to mu za bardzo nie zwisają? co to za krecha, tam nad poziomem barków?
JackTheRippy Napisano 7 Luty 2015 Autor Napisano 7 Luty 2015 Cycki musze wyrownac troche, to fakt :) Na razie glowa i cialo to dwa osobne subtoole, stad ta krecha :)
JackTheRippy Napisano 9 Luty 2015 Autor Napisano 9 Luty 2015 Wiec tak jak myslalem, z tym comicconem porwalem sie z motyka na slonce :DD Tworzenie hardsurface zbroi mnie polozylo. Jako iz nie chce zmarnowac modelu, postanowilem pocwiczyc troche sculpt ubran i zrobic z niego game mesh. Do retopologii uzyje Topoguna, uvmapping - uvlayout, a co byscie polecili do teksturowania ? Przegladalem troche tego i owego, DDO wyglada prosto i dosc intuicyjnie, a moze jest cos wygodniejszego ? Na koniec wrzuce do Toolbaga2. WIP: ubran juz nie bede dodwal, musze dodac jakies guziki, sznurowadla itp. No i poprawki na nogawkach by sie przydaly na pewno.
JackTheRippy Napisano 10 Luty 2015 Autor Napisano 10 Luty 2015 Jesli chodzi o highpoly to zostane przy tym Czas na zabawe z retopo i cala reszta ;o
Ottom Napisano 10 Luty 2015 Napisano 10 Luty 2015 miał być green arrow+Iron Man:D a ja tu widzę supermena:D Jakie masz podejście jeśli chodzi o ubrania i akcesoria? Wszystko zawsze w zbrushu czy może zaglądasz do innego softu? niestety jestem zbyt słaby by doszukać się błędów w Twojej pracy, dlatego na tym pytaniu się zatrzymam :)
JackTheRippy Napisano 10 Luty 2015 Autor Napisano 10 Luty 2015 Mial byc, ale jak pisalem, porwalem sie z motyka na slonce z tym pomyslem, wiec cwicze inne rzeczy na nim :) Ubrania(koszula, spodnie, t-shirt) zrobione kompletnie w zetce za pomoca extract na low poly meshu, potem do Mayi tylko aby dodac im troche grubosci i sculpt do konca w Z. Buty - base mesh w Mayi w kwadratach, a potem sculpt w Zetce. Sznurowadla i bransolety w Z, guziki w Mayi. Pierwszy raz ubieralem postac, wiec ciekawe cwiczenie :))
Ottom Napisano 11 Luty 2015 Napisano 11 Luty 2015 dobrze wiedzieć, pewnie skorzystam kiedyś z tej wiedzy :)
JackTheRippy Napisano 26 Luty 2015 Autor Napisano 26 Luty 2015 Pierwsza proba zrobienia czegos "game ready". Texturowanie w dDO, render w Marmosecie. Jakiekolwiek rady beda mile widziane :))
JackTheRippy Napisano 26 Luty 2015 Autor Napisano 26 Luty 2015 Sledzilem jakis tutorial aby zrobic to w highpoly, wiec szczerze to nawet nie wiem :D
JackTheRippy Napisano 4 Marzec 2015 Autor Napisano 4 Marzec 2015 Czlowiek sam nie wie, na czym sie skupic ostatnio...jak nie lowpoly, to tekstury, a teraz jeszcze Substance LIVE(painter/designer), i jeszcze Heroes of the Storm, bleh. Jednak najwazniejsza chyba anatomia, wiec moja kolejna proba, na poczatek tylko narzucone propocje i glowne ksztaly, zaczalem troche torso budowac. Bazuje wszystko na tym kolesiu: http://imgur.com/zoHKXbn,IOaN9lA,XWsBb3i,B8O0Xsd,DtfctuK Jak zawsze rady mile widziane ;p
JackTheRippy Napisano 10 Marzec 2015 Autor Napisano 10 Marzec 2015 Dalsze meczenie podstawowych ksztaltów, wiekszosc juz dodana, pozotaly stopy, dlonie i glowa. Pozniej retopo i dalsza zabawa w dodawanie troche tluszczu i miesnia tu i tam.
Sebazx6r Napisano 10 Marzec 2015 Napisano 10 Marzec 2015 Oj ale stop nie porpawiles. Wąziotkie jak u kopcioszka. Odetanij te dlonie i stopy i wrzuc z brusha z czesci ciala.
JackTheRippy Napisano 10 Marzec 2015 Autor Napisano 10 Marzec 2015 Stopy wiem, jak pisalem, sa do zrobienia :) W tym momencie sa z Zbrusha, bo chcialem proporcje złapać, bede budowal je od nowa tak jak zaczalem dłonie.
JackTheRippy Napisano 19 Marzec 2015 Autor Napisano 19 Marzec 2015 W koncu znalazlem czas na zrobienie czegos dalej, bleh. Dodalem stopy i dlonie, bylbym wdzieczny za ogolna ich ocene - czy ksztalt, proporcje i anatomia sa poprawne. Pierwszy raz robilem, wiec na pewno odstaja od reguly :D
Ottom Napisano 20 Marzec 2015 Napisano 20 Marzec 2015 Ciągle małe te stopy, mógłbyś pokazać jeszcze widok z tyłu ?
JackTheRippy Napisano 20 Marzec 2015 Autor Napisano 20 Marzec 2015 Jasne, w sumie jak dodam jeszcze troche miesnia teraz do nogi to faktycznie bede musial ja zrobic troszke wieksza.
JackTheRippy Napisano 23 Marzec 2015 Autor Napisano 23 Marzec 2015 Czas zakonczyc, bo zdecydowanie trwalo to za dlugo :D Musze zrobic jakiegos miesniaka teraz, bo robienie typowych osob jest dosc ciezkie ;p Twarzy nie tykam, byla tam jedynie dla proporcji.
JackTheRippy Napisano 25 Marzec 2015 Autor Napisano 25 Marzec 2015 Kolejne torso, na razie wip, dodaje glowne ksztalty itd.
Ottom Napisano 26 Marzec 2015 Napisano 26 Marzec 2015 nie jestem pewien, ale wydaje mi się, że masz źle ułożoną łopatkę. ja to widzę tak
JackTheRippy Napisano 30 Kwiecień 2015 Autor Napisano 30 Kwiecień 2015 Dawno nic nie wrzucalem, jak zwykle anatomia, ale tym razem bede go ubieral ;D
JackTheRippy Napisano 17 Czerwiec 2015 Autor Napisano 17 Czerwiec 2015 Dalej anatomia, przynajmniej tym razem sie szukalo refek z usmiechem na twarzy ;D
JackTheRippy Napisano 26 Sierpień 2015 Autor Napisano 26 Sierpień 2015 Dawno nic nie wrzucalem, bo w sumie wszystko sprowadza sie do nauki anatomii dzien w dzien ;O Maly update, bo fajnie trzymac gdzies co sie robi jakbym czasem zagubil, porady tez mile widzane I twarz, ktora mecze ostatnio
Rekomendowane odpowiedzi
Dodane przez JackTheRippy,
elegancko
Rekomendacja dodana przez KLICEK
2 reakcje
Pokaż odpowiedź
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się