JackTheRippy Napisano 19 Styczeń 2016 Autor Napisano 19 Styczeń 2016 Dzieki :)) Dodane nogi, troche nad stopami popracuje, potem zmerguje wszystko i ogarne na jednym meshu juz :))
JackTheRippy Napisano 14 Luty 2016 Autor Napisano 14 Luty 2016 Po wakacjach powrot do goscia ;d W Marcu zaczynam kurs z Adamem Skuttem, mam nadzieje wyniesc z tego cos dobrego :))
JackTheRippy Napisano 21 Luty 2016 Autor Napisano 21 Luty 2016 W sumie to skonczylem, bardziej w anatomie brnac nie bede. Teraz jedynie wyrenderowac jakos dobrze.
JackTheRippy Napisano 21 Marzec 2016 Autor Napisano 21 Marzec 2016 Zaczalem ostatnio kurs z Adamem Skuttem (https://www.gameartinstitute.com/store/xeJFAdxY). Adam bedzie staral sie doprowadzic nas do poziomu jego Sir Galahada z Order 1886, ale wiadomo, ze nie do konca bedzie to mozliwe ;) Kazdy wybiera koncept sam, postac bedzie od pasa w gore, ze wzgledu na brak czasu. Ja planuje zrobic cos w stylu post-apo, wciaz nie wiem czy Mad Max czy The Walking Dead, jesli chodzi o ubranie. Twarz, ktory mnie zainteresowala to Mads Mikkelsen, wiec wzoruje sie na nim. Nie wiem czy uda mi sie zrobic dokladny likeness, ale nie bede plakal jesli nie. Zaczelismy tydzien temu, skupilem sie na twarzy na ten moment, w trakcie dodawania secondary details.
JackTheRippy Napisano 9 Kwiecień 2016 Autor Napisano 9 Kwiecień 2016 Zdecydowanie w tym roku trzeba skupic sie na robieniu ubran ;d
JackTheRippy Napisano 18 Kwiecień 2016 Autor Napisano 18 Kwiecień 2016 Wciaz pracuje nad game resem, ale pobawilem sie troche aby miec likeness z tego ;d [/img]
JackTheRippy Napisano 28 Kwiecień 2016 Autor Napisano 28 Kwiecień 2016 Zmienila sie troszke koncepcja ubrania, wiec tekstury nie pasuja do tego co wczesniej wklejalem ;p Zrzuty twarzy z Marmo
JackTheRippy Napisano 9 Maj 2016 Autor Napisano 9 Maj 2016 Bylo fajnie, duzo sie nauczylem, polecam :) Teraz czas zrobic cala postac.
JackTheRippy Napisano 15 Czerwiec 2016 Autor Napisano 15 Czerwiec 2016 kolejny wip, koncept na ktorym bazowalem/bazuje z odchyleniami: https://www.artstation.com/artwork/2nn2y
JackTheRippy Napisano 18 Lipiec 2016 Autor Napisano 18 Lipiec 2016 Dziewczynka lekki fail, takie moje zdanie, musze wrocic do niej kiedys https://www.artstation.com/artwork/B2voA I kolejny model, ktory zaczalem. Tym razem bust aby ogarnac workflow pod cinematiki
Graft Napisano 24 Lipiec 2016 Napisano 24 Lipiec 2016 Moim zdaniem generalnie jest bardzo dobrze, co nie znaczy, że nie może być lepiej ;) Ja bym te oczy delikatnie powiększył i osadził trochę niże, oraz bliżej siebie. Można też lekko powiększyć usta i skrzydełka nosa ;) Jest to tylko moje prywatne odczucie ;) więc każdy pewnie widzi to inaczej. Generalnie widać progres. Tak trzymaj
JackTheRippy Napisano 24 Lipiec 2016 Autor Napisano 24 Lipiec 2016 Dzięki za rady, twarz na pewno odwiedze jeszcze :) W jej wygladzie wzorowalem sie na obrazku nizej, nie chcialem likenessu ale ogolny pomysl
Rain Napisano 24 Lipiec 2016 Napisano 24 Lipiec 2016 Twoje twarze wydają się być bardzo syntetyczne, wyglądają trochę jak droidy :P W tej ostatniej proporcje są mocno zachwiane ( oczy są decydowanie za wysoko ) Proponuję więcej refek ! Samych twarzy - mięśni twarzy - czaszki. Ciśnij ! :)
JackTheRippy Napisano 24 Lipiec 2016 Autor Napisano 24 Lipiec 2016 Ogolnie taki problem to mam z robieniem kobiecych twarzy. Ciezko mi znalezc granice pomiedzy subtelnoscia, a tak jak piszesz, wygladem droida :)
JackTheRippy Napisano 24 Lipiec 2016 Autor Napisano 24 Lipiec 2016 Z tymi scanami dobry pomysl :) Dzięki za rade Pozmienialem rzeczy o ktorych wspomnieliscie i mi samemu o wiele bardziej sie podoba.
Graft Napisano 24 Lipiec 2016 Napisano 24 Lipiec 2016 Teraz wygląda to dużo lepiej ;) Będziesz dodawał włosy i brwi? jakiś shader skóry? chętnie zobaczyłbym efekt końcowy
JackTheRippy Napisano 24 Lipiec 2016 Autor Napisano 24 Lipiec 2016 Oczywiście, taki jest cel :) Testuje workflow pod cinematicki
JackTheRippy Napisano 24 Lipiec 2016 Autor Napisano 24 Lipiec 2016 Nie no, ten model to vray :) Sprawdze co wyslales
JackTheRippy Napisano 26 Lipiec 2016 Autor Napisano 26 Lipiec 2016 Zaczalem wlosy testowac :)) Zdecydowanie wole to od hair cardow, ale tez duzo zabawy przede mna aby poprawic ;o
JackTheRippy Napisano 3 Sierpień 2016 Autor Napisano 3 Sierpień 2016 Skora do poprawy jeszcze, makeup + brwi/rzesy.
JackTheRippy Napisano 19 Sierpień 2016 Autor Napisano 19 Sierpień 2016 Czas połączyć likeness z powtórką z anatomii :))
JackTheRippy Napisano 22 Sierpień 2016 Autor Napisano 22 Sierpień 2016 Powtórka z anatomii przy tym kolesiu.
JackTheRippy Napisano 29 Sierpień 2016 Autor Napisano 29 Sierpień 2016 Ta, bramkarz ;) Pare poprawek jeszcze, lekka poza i strzele cos w Vrayu ladnego ;d
JackTheRippy Napisano 5 Wrzesień 2016 Autor Napisano 5 Wrzesień 2016 Zaczyna się kolejny projekt Cialo ledwo ruszone na ten moment
krzys!3k Napisano 5 Wrzesień 2016 Napisano 5 Wrzesień 2016 progres niezly od poczatku teczki - szczegolnie felbs i ostatnia głowka, tak btw świetny koncept wybrałes
Graft Napisano 5 Wrzesień 2016 Napisano 5 Wrzesień 2016 Myślałem że to Jerzy Stuhr xD Ciekawie się zapowiada
JackTheRippy Napisano 6 Wrzesień 2016 Autor Napisano 6 Wrzesień 2016 Ta, koncept tez mi sie podoba, ale ogolnie to jestem zdegustowany brakiem refek odnosnie grubszych ludzi na necie. Wszystko kreci sie tylko obok atletów ;) Ciezko tak, bo nigdy otylej osoby nie robilem. Powalczylem z proporcjami ciala, ogolnie na ramionach i nogach to obchodzi mnie tylko aby forma byla poprawna :)) [/img]
krzys!3k Napisano 6 Wrzesień 2016 Napisano 6 Wrzesień 2016 (edytowane) fakt fajny tłuszczyk ciezko zrobić, na pewno musisz uzywac masek i move'a/inflate'a Edytowane 5 Październik 2016 przez krzys!3k
JackTheRippy Napisano 14 Wrzesień 2016 Autor Napisano 14 Wrzesień 2016 Zaczalem blokowac ubrania powoli, prosciej bedzie tluszcz z nimi ogarnac ;d
JackTheRippy Napisano 22 Wrzesień 2016 Autor Napisano 22 Wrzesień 2016 Wyblokowalem co chcialem i powoli zabieram sie za detal. Cialo jeszcze update dostanie, ale musi mnie najsc ochota :D
notte Napisano 25 Wrzesień 2016 Napisano 25 Wrzesień 2016 Świetne:) Nie miałabym nic przeciwko gdybyś wrzucał więcej close-upów, będę śledzić :)
JackTheRippy Napisano 4 Październik 2016 Autor Napisano 4 Październik 2016 Dzięki Notte! Sorry, nie widzialem postu wcześniej :) Postaram sie wrzucac zblizenia tez. Maly update
Katrin Napisano 5 Październik 2016 Napisano 5 Październik 2016 Jaki progres.. ze strony na stronę widać kolosalne zmiany :D
JackTheRippy Napisano 14 Październik 2016 Autor Napisano 14 Październik 2016 Seba skusil tymi ciaglymi likenessami, wiec czas na leka przerwe od grubasa i nadchodzi Tilda Swinton. Planuje bust, z ubrankiem jak w nadchodzacym Dr Strange.
Sebazx6r Napisano 14 Październik 2016 Napisano 14 Październik 2016 Wez se qrde te miniaturki zmieniaj xD.
JackTheRippy Napisano 14 Październik 2016 Autor Napisano 14 Październik 2016 A to robi roznice jakas ? :D
JackTheRippy Napisano 16 Październik 2016 Autor Napisano 16 Październik 2016 (edytowane) Updejt ;d Edytowane 16 Październik 2016 przez JackTheRippy
genitalius Napisano 16 Październik 2016 Napisano 16 Październik 2016 Bardzo ladnie Ci to idzie i sprawnie. W tej postaci widac dobitnie jak bardzo wazne sa oczy...dobrze zrobione oczy. Zapostowales o 3 nad ranem, czy to znaczy, ze zdarza Ci sie przesiadywac do rana w zbrushu? Na jakim poziomie podzialu jest twarz? ok 4 mln poly(zgaduje po wyrazistosci ,,zaszumionego'' ziarna)?
JackTheRippy Napisano 16 Październik 2016 Autor Napisano 16 Październik 2016 Nad oczami musze popracowac jeszcze, te wydaja sie za smutne. Zawsze mam z tym problem, aby nie wygladaly bez emocji jak u robota. Ogolnie od ponad dwoch lat sypiam w tygodniu po 5h, bo chodze spac o 2, a wstaje o 7 do mojej regularnej pracy(nie w branzy). W Sobote odsypiam, a potem siedze do 4 nad ranem ;) Bedzie to tak pewnie wygladalo do momentu az nie znajde pracy w branzy. Ogolnie to nie polecam takiego trybu zycia, czulem sie tragicznie i jak 40latek(mam 25), ale silownia to naprawila.
JackTheRippy Napisano 17 Październik 2016 Autor Napisano 17 Październik 2016 @genitalius Zapomnialem Ci napsiac, to ma w tym momencie jakies 300tys poly. Dobra jakosc noisu wynika z tego, ze nie kliknalem "Apply to mesh" :) Uzywam tego zawsze gdy model jest wygladzony, bo lepiej widac male formy ktore sie dodaje. Bez tego czuje sie jakbym patrzyl na biala kartke papieru. @Boris Heh, dzieki za info ;) Maly update z dzis, poprawilem troche czaszke, bo nie siedziala dokladnie.
Rekomendowane odpowiedzi
Dodane przez JackTheRippy,
elegancko
Rekomendacja dodana przez KLICEK
2 reakcje
Pokaż odpowiedź
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się