Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano
  • Autor

Dzieki :))

 

Dodane nogi, troche nad stopami popracuje, potem zmerguje wszystko i ogarne na jednym meshu juz :))

 

b20vpEM.jpg

  • Odpowiedzi 938
  • Wyświetleń 149k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

Posted Images

Napisano
  • Autor

Zaczalem ostatnio kurs z Adamem Skuttem (https://www.gameartinstitute.com/store/xeJFAdxY). Adam bedzie staral sie doprowadzic nas do poziomu jego Sir Galahada z Order 1886, ale wiadomo, ze nie do konca bedzie to mozliwe ;) Kazdy wybiera koncept sam, postac bedzie od pasa w gore, ze wzgledu na brak czasu.

 

Ja planuje zrobic cos w stylu post-apo, wciaz nie wiem czy Mad Max czy The Walking Dead, jesli chodzi o ubranie.

 

Twarz, ktory mnie zainteresowala to Mads Mikkelsen, wiec wzoruje sie na nim. Nie wiem czy uda mi sie zrobic dokladny likeness, ale nie bede plakal jesli nie.

 

Zaczelismy tydzien temu, skupilem sie na twarzy na ten moment, w trakcie dodawania secondary details.

 

8cjDUs6.jpg

Napisano
  • Autor

Zmienila sie troszke koncepcja ubrania, wiec tekstury nie pasuja do tego co wczesniej wklejalem ;p

 

Zrzuty twarzy z Marmo

 

KSZWO3L.jpg

 

oOKeIXM.jpg

Napisano

Moim zdaniem generalnie jest bardzo dobrze, co nie znaczy, że nie może być lepiej ;)

Ja bym te oczy delikatnie powiększył i osadził trochę niże, oraz bliżej siebie. Można też lekko powiększyć usta i skrzydełka nosa ;)

 

PiUV3T8.jpg

 

Jest to tylko moje prywatne odczucie ;) więc każdy pewnie widzi to inaczej. Generalnie widać progres. Tak trzymaj

Napisano
  • Autor

Dzięki za rady, twarz na pewno odwiedze jeszcze :)

 

W jej wygladzie wzorowalem sie na obrazku nizej, nie chcialem likenessu ale ogolny pomysl

 

3k1ZTVe.jpg

Napisano

Twoje twarze wydają się być bardzo syntetyczne, wyglądają trochę jak droidy :P W tej ostatniej proporcje są mocno zachwiane ( oczy są decydowanie za wysoko ) Proponuję więcej refek ! Samych twarzy - mięśni twarzy - czaszki.

Ciśnij ! :)

Napisano
  • Autor

Ogolnie taki problem to mam z robieniem kobiecych twarzy. Ciezko mi znalezc granice pomiedzy subtelnoscia, a tak jak piszesz, wygladem droida :)

Napisano
  • Autor

Z tymi scanami dobry pomysl :) Dzięki za rade

 

Pozmienialem rzeczy o ktorych wspomnieliscie i mi samemu o wiele bardziej sie podoba.

 

ZYRMGFD.jpg

Napisano

Teraz wygląda to dużo lepiej ;) Będziesz dodawał włosy i brwi? jakiś shader skóry? chętnie zobaczyłbym efekt końcowy

Napisano
  • Autor

Zaczalem wlosy testowac :)) Zdecydowanie wole to od hair cardow, ale tez duzo zabawy przede mna aby poprawic ;o

 

phC3JuD.jpg

 

IoiaPQI.jpg

Napisano

progres niezly od poczatku teczki - szczegolnie felbs i ostatnia głowka, tak btw świetny koncept wybrałes

Napisano
  • Autor

Ta, koncept tez mi sie podoba, ale ogolnie to jestem zdegustowany brakiem refek odnosnie grubszych ludzi na necie. Wszystko kreci sie tylko obok atletów ;) Ciezko tak, bo nigdy otylej osoby nie robilem.

 

Powalczylem z proporcjami ciala, ogolnie na ramionach i nogach to obchodzi mnie tylko aby forma byla poprawna :))

 

zJ58YGY.jpg[/img]

Napisano

fakt fajny tłuszczyk ciezko zrobić, na pewno musisz uzywac masek i move'a/inflate'a

Edytowane przez krzys!3k

Napisano
  • Autor

Wyblokowalem co chcialem i powoli zabieram sie za detal. Cialo jeszcze update dostanie, ale musi mnie najsc ochota :D

 

T8YoZti.jpg

 

HDB75Vk.jpg

Napisano

Świetne:) Nie miałabym nic przeciwko gdybyś wrzucał więcej close-upów, będę śledzić :)

Napisano
  • Autor

Dzięki Notte! Sorry, nie widzialem postu wcześniej :) Postaram sie wrzucac zblizenia tez. Maly update

 

7QFRWl8.jpg

 

eDzWx5z.jpg

 

ZwokAxC.jpg

Napisano
  • Autor

Seba skusil tymi ciaglymi likenessami, wiec czas na leka przerwe od grubasa i nadchodzi Tilda Swinton. Planuje bust, z ubrankiem jak w nadchodzacym Dr Strange.

 

xdTtswv.jpg

Napisano

Bardzo ladnie Ci to idzie i sprawnie. W tej postaci widac dobitnie jak bardzo wazne sa oczy...dobrze zrobione oczy. Zapostowales o 3 nad ranem, czy to znaczy, ze zdarza Ci sie przesiadywac do rana w zbrushu? Na jakim poziomie podzialu jest twarz? ok 4 mln poly(zgaduje po wyrazistosci ,,zaszumionego'' ziarna)?

Napisano
  • Autor

Nad oczami musze popracowac jeszcze, te wydaja sie za smutne. Zawsze mam z tym problem, aby nie wygladaly bez emocji jak u robota.

 

Ogolnie od ponad dwoch lat sypiam w tygodniu po 5h, bo chodze spac o 2, a wstaje o 7 do mojej regularnej pracy(nie w branzy). W Sobote odsypiam, a potem siedze do 4 nad ranem ;) Bedzie to tak pewnie wygladalo do momentu az nie znajde pracy w branzy.

 

Ogolnie to nie polecam takiego trybu zycia, czulem sie tragicznie i jak 40latek(mam 25), ale silownia to naprawila.

Napisano
  • Autor

@genitalius

Zapomnialem Ci napsiac, to ma w tym momencie jakies 300tys poly. Dobra jakosc noisu wynika z tego, ze nie kliknalem "Apply to mesh" :) Uzywam tego zawsze gdy model jest wygladzony, bo lepiej widac male formy ktore sie dodaje. Bez tego czuje sie jakbym patrzyl na biala kartke papieru.

 

@Boris

 

Heh, dzieki za info ;)

 

Maly update z dzis, poprawilem troche czaszke, bo nie siedziala dokladnie.

 

uP5JcoL.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności