genitalius Napisano 3 Sierpień 2017 Napisano 3 Sierpień 2017 no ten model to niezly anal terror, nadal nie pracujesz w branzy? Co tam w tej Irlandii robisz?
JackTheRippy Napisano 11 Sierpień 2017 Autor Napisano 11 Sierpień 2017 Przezylem jakos retopo i uvki, zaczynam teksturki :))
JackTheRippy Napisano 12 Sierpień 2017 Autor Napisano 12 Sierpień 2017 Wyszlo jakies 80tys tri, cala pozniej pokaze
Ania Napisano 12 Sierpień 2017 Napisano 12 Sierpień 2017 Na obrysie czaszki widać kanty poligonów (post #469 ), na obrysie brzucha też ciut kanciasto. Nie czepiałabym się tego absolutnie, gdyby broń nie była tak przesadnie gęsta. Takie dziwne i dla mnie mało logiczne rozmieszczenie poligonowego budżetu (nie wiem czy był jakiś docelowy polycount całości?).
JackTheRippy Napisano 12 Sierpień 2017 Autor Napisano 12 Sierpień 2017 nie, akurat robilem jak lecialo, ale masz racje. Albo bede redukowal te bronie, albo dodam po loopie aby pozbyc sie tych kantow przy ciele/glowie. Bronie robilem najpierw, wiec troche przesadzilem :P
Graft Napisano 13 Sierpień 2017 Napisano 13 Sierpień 2017 W czym robisz retopo? manualnie? według mnie dobry edgflow. Zgadzam się z uwagami Ani co do gęstości siatki ;) Te renderki real time z substance paintera/marmoseta?
genitalius Napisano 16 Sierpień 2017 Napisano 16 Sierpień 2017 mega kozackie. Skora lekko wysuszona ale to nie wadzi, chyba, ze poprawisz, moze wiekszy spec. Bron jest swietna wszystkie polyskujace materialy wyszly bezblednie, skora na ubraniu tez.
polka dot Napisano 16 Sierpień 2017 Napisano 16 Sierpień 2017 niezły ten portret Stuhra, szkoda że b&w
Maaateusz Napisano 17 Sierpień 2017 Napisano 17 Sierpień 2017 wyszło naprawdę dobrze, również jestem ciekaw jak wygląda siatka do tego projektu.
JackTheRippy Napisano 22 Sierpień 2017 Autor Napisano 22 Sierpień 2017 (edytowane) ok, zadowolony juz jestem, jutro bede wrzucal wiecej, tylko kilka penetracji musze poprawic ;d Edytowane 22 Sierpień 2017 przez JackTheRippy
michalo Napisano 22 Sierpień 2017 Napisano 22 Sierpień 2017 Wow pięknie! Wrzuć 3d na artstation czy coś plz ;)
JackTheRippy Napisano 26 Sierpień 2017 Autor Napisano 26 Sierpień 2017 Zaczalem dzis nowy projekt, tym razem przyjemniej dla oka :)
michalo Napisano 26 Sierpień 2017 Napisano 26 Sierpień 2017 Mam nadzieję, że odwzorujesz te śliczne kształty :D Jak na razie 3d ma zbyt naturalne proporcje. Na koncepcie ma dłuuuugie nogi, wiec i stopy trichhę większe, bardzo wąską talie, pewnie z 1/2 bioder. Super anime hero ;) Twój koncept? Będę wpadał i ślinił klawiaturę ;)
JackTheRippy Napisano 26 Sierpień 2017 Autor Napisano 26 Sierpień 2017 (edytowane) Niee, concept od Dongho Kang :) Musze przyznac, ze ciezko mi troche wyrzucic z glowy zasady anatomii i poprawnch proporcji. Plan jest ogolnie taki aby mniej wiecej odwzorowac proporcje z conceptu, ale materialy zrobic realistyczne :) Edytowane 27 Sierpień 2017 przez JackTheRippy
JackTheRippy Napisano 28 Sierpień 2017 Autor Napisano 28 Sierpień 2017 Nie ma znaczenia czy stylizacja czy realne, rzezbienie kobiety to udreka
michalo Napisano 28 Sierpień 2017 Napisano 28 Sierpień 2017 Na koncepcie wydaje się być wyższa ale kiedy przyłożyć koncept do twojego 3d jest ok. Może powinieneś ją trochę wysmuklić jeszcze. Trochę uda, może jeszcze talia, może piersi są za duże? A tak to w sumie można ją już ubrać bo pomimo różnic proporcje są fajne. Ładne ma pośladki i buzię ;)
Graft Napisano 28 Sierpień 2017 Napisano 28 Sierpień 2017 Widać, że cały czas realizm ciśniesz ;) Daj dziewczynie więcej dynamicznych linii
JackTheRippy Napisano 28 Sierpień 2017 Autor Napisano 28 Sierpień 2017 (edytowane) heh :D W sumie racja co do plecow, ale te golenie to juz troche jak antylopa ale rozumiem o co Ci chodzi :) Edytowane 28 Sierpień 2017 przez JackTheRippy
Sebazx6r Napisano 29 Sierpień 2017 Napisano 29 Sierpień 2017 Ej bezprzesady ten koncett nie jest az tak wykrecony dla mnie to sa bardziej stylizowane wyidealizowane proporcje niz cartoon.
JackTheRippy Napisano 7 Wrzesień 2017 Autor Napisano 7 Wrzesień 2017 te rekawy to dopieszczac bede jeszcze, lewy wyglada przy dloni tak jak chce, bo testowalem przed spaniem :D
michalo Napisano 7 Wrzesień 2017 Napisano 7 Wrzesień 2017 Idzie bardzo dobrze. Mógłbyś zrobić buty bo dziwnie wygląda stojąc tak na palcach. Może trochę łydki odznacz bardziej? W końcu ta poza jest trochę ekstremalna ;)
JackTheRippy Napisano 23 Wrzesień 2017 Autor Napisano 23 Wrzesień 2017 Byl urlop i po ulropie powrot ;d
Sebazx6r Napisano 23 Wrzesień 2017 Napisano 23 Wrzesień 2017 Rekawy na ramieniu bym troche poruszal by jej wyslmuklic ramiona POd syluter bo tak masywnie tam troche sie uformowalo.
JackTheRippy Napisano 18 Październik 2017 Autor Napisano 18 Październik 2017 W sumie juz jestem po retopo i zaczne dzis teksturki, ale HP zapomnialem wrzucic :))
Graft Napisano 18 Październik 2017 Napisano 18 Październik 2017 No fajnie, fajnie. To będzie real time ? może wrzuć potem model na skechfaba, albo w przeglądarkę marmoset ;) obejrzymy sobie z bliska
michalo Napisano 18 Październik 2017 Napisano 18 Październik 2017 No i wersja anatomiczna by się przydała ;) Bomba! Mi tam tylko pozy brakuje. Nie cierpię t-pose ;) Sztywne to takie i bez życia. (bez urazy, model świetna :P)
JackTheRippy Napisano 18 Październik 2017 Autor Napisano 18 Październik 2017 Dzieki Panowie, bedzie real-time, moze wrzuce tym razem na MarmosetViewer. Michalo, mam ambitny plan zrobienia rigu i jakies pozy na sam koniec :)
JackTheRippy Napisano 20 Październik 2017 Autor Napisano 20 Październik 2017 Taki maly rzut okiem w silniku. Przy okazji sie pochwale, ze nastepna prace bede robil pod okiem Rafaela Grassetti i Glauco Longhi(http://www.theforgeclub.com/), wiec mam nadzieje, ze wyjebie ludzi z butow :))
polka dot Napisano 20 Październik 2017 Napisano 20 Październik 2017 hej, koncepcyjnie ta laska słaba jest, ale muszę powiedzieć, że patrząc na maszkarona z pierwszej strony wątku, to zrobiłeś naprawdę wielki progres i gratulacje. miło popatrzeć na spójny poziom w wielu aspektach, do którego doszedłeś w takim czasie
JackTheRippy Napisano 21 Październik 2017 Autor Napisano 21 Październik 2017 Masz na mysli, ze koncept slaby czy odwzorowanie ? Dzieki, ciezke te lata byly :))
JackTheRippy Napisano 23 Październik 2017 Autor Napisano 23 Październik 2017 Popracowalem troche nad kolorem ryja, wciaz brakuje map do SSS/Roughness.
Sebazx6r Napisano 23 Październik 2017 Napisano 23 Październik 2017 Fajne oczy takie landrynkowe :)... Chrupalbym
genitalius Napisano 23 Październik 2017 Napisano 23 Październik 2017 super Ci to idzie stary no nie ma co. Cycus malinka, ciuch jest ekstra, buzka babki tez milutka.
JackTheRippy Napisano 22 Grudzień 2017 Autor Napisano 22 Grudzień 2017 Dawno nie wrzucalem nic, bo troche busy :)) Zaczalem mentoring z Glauco Longhi i Grassettim, pracuje sobie w malej firmie w Dublinie, a ostatnio dalem dupy na tescie do CDP :D Mowili aby nie wrzucac nigdzie, ale tutaj to z zasady musi byc. A vampirzyce na lunchu w pracy koncze ;))
michalo Napisano 22 Grudzień 2017 Napisano 22 Grudzień 2017 Lubić!! Msz to coś co sprawai, że twoje sculpty ożywają./ Zawaliłeś CDP? Nie umiesz obracać demo head w zbrushu? :P (taki filim umieścili na TT z ogłoszeniemk o senior char artsit) hehe
JackTheRippy Napisano 22 Grudzień 2017 Autor Napisano 22 Grudzień 2017 Wlasnie zjebalem bo swoja glowa zrobilem zamiast demo head :) Ale wroce silniejszy!
Rekomendowane odpowiedzi
Dodane przez JackTheRippy,
elegancko
Rekomendacja dodana przez KLICEK
2 reakcje
Pokaż odpowiedź
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się