Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Zrobilem ostatnio bust bazujac na concepcie zrobionym przez kolezanke :) Niestety, zbroje musialem ominac, za malo skilla i byloby to czasochlonne, a chce sie skupic na ComicConie ;p

 

yoMWnxe.jpg

IC9KVNJ.jpg

3iaQjOK.jpg

Napisano

Bardzo fajna praca:) widać bardzo dużą poprawę w ten rok(dziś właśnie mija z tego co widzę!:D)

Nie znam się, aczkolwiek postarałbym się dodać na Twoim miejscu mu brwi, brwi moim zdaniem dużo dają postaci, wiesz to tak jak człowiek bez brwi:D całkiem inaczej wygląda. No i ten kolczyk na jego lewym uchu trochę zdeformować, może trochę wydłużyć, zwężać, powygniatać :D

jeszcze raz gratuluję progresu i życzę powodzenia!:)

 

Pozdrawiam

Napisano

no minął minął:D idź oblać :D

co do "miłych słów"... ja mowie po prostu to co widzę :) bardzo przyjemnie się patrzy na prace kogoś kto łamie symetrię:D

brak symetrii w twarzy, strasznie poprawia jej jakość, nadaje charakteru :)

Napisano

Wiec zaczalem robic postac na ComicCon, tematem jest "fuzja" dwoch postaci z komiskow, ja akurat wybralem polaczenie Green Arrow + Iron Man. Postac bede bazowal na aktorze, ktory gra w serialu glowna role, Stephen Amell. Moze porywam sie z motyka na slonce, ale chce zrobic swoja pierwsza "pelna" postac, retopologie, tekstury i render porzadny :) Oczywiscie, nie licze nawet na top100, ale bedzie to dobra nauka, pierwszy raz bede mial deadline na cos i jak nigdy, poswiece modelowi cale dwa miesiace.

 

Wiec zaczalem od blokowania glownego ciala, bez wiekoszosci miesni, dodalem jedynie te, ktory mi byly potrzebne(i ktore znam) aby zobrazowac sobie jak ma wygladac. Bylbym wdzieczny, gdyby ktos mi doradzil czy ogolne proporcje ciala sa w porzadku, nigdy takowego jeszcze nie robilem, wiec nie mam takiej wprawy w oku jak wiekszosc ludzi tutaj ;)

 

fBDC5Vx.jpg

stephen-amell-arrow-set-11152012-26-435x580.jpg

Napisano

ja sie totalnie nie znam, ale coś mi nie gra :D jakby za chude nogi, albo głowa za duża, możliwe, że głupoty gadam, ale tak ja to widzę :D

Ps. Fuzja to mi sie tylko z DBZ kojarzy :D

Napisano

Nagi sa za chude jak i reszta :) Jak pisalem, nie dodawalem jeszcze miesni nigdzie, chodzi mi tylko o proporcje ciala (głowa ---> stopy). Dla mnie jest spoko, ale szukam wprawnego oka by doradziło :P

Napisano

Powoli idzie do przodu, poprawilem propocje, dodalem troche "miesa" u gory, ale wciaz jeszcze nie ma to konca.

 

2lN6Kiv.jpg

 

Nie bede juz meczyl ludzi tymi wipami codziennie, skoncze cialo to wrzuce :)

 

Mam tylko pytanie, jako, ze pierwszy raz bede zabieral sie za reczna retopologie w Topogunie, chcialbym zapytac o workflow. Normalnie dotarlbym do punkty, w ktorym mialbym glowne ksztaly, zrobil zremesh + project i lecial dalej juz na subdivach.

 

Jak to wyglada w przypadku polaczenia tego z Topogunem ?

  • Like 1
Napisano

Nadal nie do końca dobre proporcje. Nogi i stopy za małe, głowa trochę za duża.

 

Polecam: http://www.amazon.com/Figure-Drawing-Invention-Michael-Hampton/dp/0615272819/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1422608933&sr=8-1&keywords=figure+drawing+design+and+invention+by+michael+hampton&pebp=1422608930784&peasin=615272819

 

Mimo, że to niby książka, której focus jest na 2D to i tak jest nieocenionym źródłem bardzo rzetelnie, prosto i czytelnie podanych informacji o mechanizmie ludzkiego ciała.

Napisano

Dzieki za rady :) Ksiazek juz mam troche nazbieranych, teraz pozostaje tylko cwiczyc.

 

Kolejny update, mam nadzieje, ze proporcje juz sa dobre :DD Rece potrzebuja jeszcze duzo milosci, bo za bardzo ich nie ruszalem, pozniej bede wchodzil na wyzsze sdiv, dodawal troche do miesni aby wygladaly bardziej naturalnie i symetrie rozbijal :)

 

fYyV6io.jpg

Napisano

Podstawowy mesh na cialo skonczylem, musze sie zastanowic, czy jest sens dodawac do tego jakikolwiek detal, skoro wszystko poza dlonmi i glowa bedzie pod zbroja :))

 

Zaczalem tez robic glowe, powoli nanosze ksztalty, ciezka sprawa robic cos nie majac zdjec jak z 3d.sk :P Jakakolwiek pomoc na tym etapie bedzie mile widziana :))

 

7W9h4sf.jpg

YAuDy0U.jpg

 

Zdjecia aktora: http://imgur.com/SPcx9pe,MTRB8DU,gRq8Xh6

Napisano

ładnie, ładnie!:D maska już jest :D

a te cycki to mu za bardzo nie zwisają?

co to za krecha, tam nad poziomem barków?

Napisano

Wiec tak jak myslalem, z tym comicconem porwalem sie z motyka na slonce :DD Tworzenie hardsurface zbroi mnie polozylo.

 

Jako iz nie chce zmarnowac modelu, postanowilem pocwiczyc troche sculpt ubran i zrobic z niego game mesh. Do retopologii uzyje Topoguna, uvmapping - uvlayout, a co byscie polecili do teksturowania ? Przegladalem troche tego i owego, DDO wyglada prosto i dosc intuicyjnie, a moze jest cos wygodniejszego ? Na koniec wrzuce do Toolbaga2.

 

WIP: ubran juz nie bede dodwal, musze dodac jakies guziki, sznurowadla itp. No i poprawki na nogawkach by sie przydaly na pewno.

 

fcJ2DWR.jpg

zoXSlRg.jpg

jehojFi.jpg

Napisano

miał być green arrow+Iron Man:D a ja tu widzę supermena:D

Jakie masz podejście jeśli chodzi o ubrania i akcesoria?

Wszystko zawsze w zbrushu czy może zaglądasz do innego softu?

niestety jestem zbyt słaby by doszukać się błędów w Twojej pracy, dlatego na tym pytaniu się zatrzymam :)

Napisano

Mial byc, ale jak pisalem, porwalem sie z motyka na slonce z tym pomyslem, wiec cwicze inne rzeczy na nim :)

 

Ubrania(koszula, spodnie, t-shirt) zrobione kompletnie w zetce za pomoca extract na low poly meshu, potem do Mayi tylko aby dodac im troche grubosci i sculpt do konca w Z.

Buty - base mesh w Mayi w kwadratach, a potem sculpt w Zetce.

Sznurowadla i bransolety w Z, guziki w Mayi.

 

Pierwszy raz ubieralem postac, wiec ciekawe cwiczenie :))

Napisano

Czlowiek sam nie wie, na czym sie skupic ostatnio...jak nie lowpoly, to tekstury, a teraz jeszcze Substance LIVE(painter/designer), i jeszcze Heroes of the Storm, bleh.

 

Jednak najwazniejsza chyba anatomia, wiec moja kolejna proba, na poczatek tylko narzucone propocje i glowne ksztaly, zaczalem troche torso budowac.

 

1LRqy6U.jpg

sno82ew.jpg

 

Bazuje wszystko na tym kolesiu: http://imgur.com/zoHKXbn,IOaN9lA,XWsBb3i,B8O0Xsd,DtfctuK

 

Jak zawsze rady mile widziane ;p

Napisano

W koncu znalazlem czas na zrobienie czegos dalej, bleh. Dodalem stopy i dlonie, bylbym wdzieczny za ogolna ich ocene - czy ksztalt, proporcje i anatomia sa poprawne. Pierwszy raz robilem, wiec na pewno odstaja od reguly :D

 

TMVMoxY.jpg

oFfms1u.jpg

71xkfTq.jpg

Fm9ibGx.jpg

Napisano

Czas zakonczyc, bo zdecydowanie trwalo to za dlugo :D Musze zrobic jakiegos miesniaka teraz, bo robienie typowych osob jest dosc ciezkie ;p Twarzy nie tykam, byla tam jedynie dla proporcji.

 

CavC4af.jpg

840ykzS.jpg

M6pncMv.jpg

a15hNpH.jpg

Napisano

Dawno nic nie wrzucalem, bo w sumie wszystko sprowadza sie do nauki anatomii dzien w dzien ;O Maly update, bo fajnie trzymac gdzies co sie robi jakbym czasem zagubil, porady tez mile widzane

 

gAtqNH4.jpg

TZTVxAC.jpg

 

I twarz, ktora mecze ostatnio

 

dzHQyS8.jpg

c4UKweD.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności