velendil Napisano 4 Luty 2014 Napisano 4 Luty 2014 Witam! Przedstawiam jeden z naszych ostatnich projektów nad którym pracowaliśmy wspólnie w ArsThanea dla Beouygues Telecom 4G service. We współpracy z agencją DDB Paris połączylismy 3D z fotografią, czym zajęli się Karol Klonowski oraz Marcin Kowalski, nad wszystkim czuwał Piotr Jaworowski. Tło jest również zasługą chłopaków z 2D którzy wykonali kawał dobrej roboty. Jeśli chodzi o część 3D - Artur Szymczak zajął się modelowaniem całej zbroi, bazując na koncepcie stworzonym przez Mikołaja Piszczako. Ja pracowałem nad teksturowaniem, oświetlaniem i renderingiem. Co do samego procesu tworzenia od strony 3D, Artur do modelowania posłużył się XSi'em , ja bazowe tekstury nałożyłem w Mudboxie , natomiast detalem i innymi mapami niż Diffuse zająłem się w Photoshopie. Client: Bouygues Telecom Agency: DDB Paris Production Studio: Ars Thanea Executive Creative Director: Peter Jaworowski Production Director: Marcin Molski Concept Artist: Mikolaj Piszczako 3D Artists: Piotr Nowacki, Artur Szymczak Digital Artists: Karol Klonowski, Marcin Kowalski Producer: Joanna Bak Proces:
Biolo_idiota Napisano 4 Luty 2014 Napisano 4 Luty 2014 Mogłeś dodac mu odznakę i powiedzieć, że to detektyw jak połowa osób biorących w udział w konkursie "Future Detective", świetna praca bardzo mi przypasowała.
plasti Napisano 4 Luty 2014 Napisano 4 Luty 2014 (edytowane) Mogłeś dodac mu odznakę i powiedzieć, że to detektyw jak połowa osób biorących w udział w konkursie "Future Detective", świetna praca bardzo mi przypasowała. ej biolo_idioto zal sciska? trzeba bylo wziac udzial w konkursie a nie ..... swietna praca 5*! Edytowane 4 Luty 2014 przez CzAk1 1
bolitic Napisano 4 Luty 2014 Napisano 4 Luty 2014 Wsio super - oprocz jednej rzeczy - laczenie zdjecia z modelem kasku troche widac ze to sklejka. Ale i tak super :)
skalpel3d Napisano 4 Luty 2014 Napisano 4 Luty 2014 Fantastyczna praca , szkoda ze w takiej rozdzielczości i w pion bo się na ekran nie da wrzucić jako tło :)
Kramon Napisano 4 Luty 2014 Napisano 4 Luty 2014 Na jakiej zasadzie są robione dziurki na śrubeczki bo z wire frame to one nie wynikają sculpt?
velendil Napisano 4 Luty 2014 Autor Napisano 4 Luty 2014 Na jakiej zasadzie są robione dziurki na śrubeczki bo z wire frame to one nie wynikają sculpt? Tak zwane floating geometry, czy jakos tak :D Zatem ta geometria unosi się lekko nad właściwą oraz nie rzuca cienia, ustawiona pod kamerę. Pewnie osobom od low-poly ta definicja będzie bliższa. Postanowiliśmy wykorzystać ją i tutaj, biorąc pod uwagę fakt, ze będzie to statyczny obrazek. Mam nadzieje, ze pomogłem : ) Fantastyczna praca , szkoda ze w takiej rozdzielczości i w pion bo się na ekran nie da wrzucić jako tło :) No niestety , tylko pion : ) Dziekuję w imieniu teamu za miłe słowa : )
adek Napisano 4 Luty 2014 Napisano 4 Luty 2014 Genialny detal. To jest jakaś tylko mniejsza część czegoś (większego projektu)?
Kramon Napisano 4 Luty 2014 Napisano 4 Luty 2014 Tak zwane floating geometry, czy jakos tak :D Zatem ta geometria unosi się lekko nad właściwą oraz nie rzuca cienia, ustawiona pod kamerę. Pewnie osobom od low-poly ta definicja będzie bliższa. Postanowiliśmy wykorzystać ją i tutaj, biorąc pod uwagę fakt, ze będzie to statyczny obrazek. Mam nadzieje, ze pomogłem : ) no ja robie w game arcie więc Znane :D ale nie sądziłem żę na renderze wireframe to będzie :D
CzAk1 Napisano 4 Luty 2014 Napisano 4 Luty 2014 Praca świetna, a DDB to dobry klienta. Ale...coś takiego dla Telecomu 4G? :D Ciekawa koncepcja... ;)
thecrev Napisano 5 Luty 2014 Napisano 5 Luty 2014 Bardzo ładne tylko szkoda że tak mało, będzie wersja całej twarzy?
velendil Napisano 5 Luty 2014 Autor Napisano 5 Luty 2014 Bardzo ładne tylko szkoda że tak mało, będzie wersja całej twarzy? Niestety tylko tyle : (
Biolo_idiota Napisano 5 Luty 2014 Napisano 5 Luty 2014 ej biolo_idioto zal sciska? trzeba bylo wziac udzial w konkursie a nie ..... swietna praca 5*! Żal? Nie! gratuluję koledze świetnej pracy, a to, że część teraz oburzonych osób nie zrozumiała tematu konkursu cóż.. najwidoczniej jesteś jednym z nich. A następnym razem, zastanów się dwie minuty, bo znowu Cię będzie ktoś musiał poprawiać jak uczniaka.
Mulholland Napisano 5 Luty 2014 Napisano 5 Luty 2014 Pracka fajna, detale super, tylko ten ucięty w połowie portret mnie nie przekonuje.
velendil Napisano 5 Luty 2014 Autor Napisano 5 Luty 2014 tylko ten ucięty w połowie portret mnie nie przekonuje. No niestety, tak chciał klient : (
Rekomendowane odpowiedzi