velendil Napisano 4 Luty 2014 Share Napisano 4 Luty 2014 Witam! Przedstawiam jeden z naszych ostatnich projektów nad którym pracowaliśmy wspólnie w ArsThanea dla Beouygues Telecom 4G service. We współpracy z agencją DDB Paris połączylismy 3D z fotografią, czym zajęli się Karol Klonowski oraz Marcin Kowalski, nad wszystkim czuwał Piotr Jaworowski. Tło jest również zasługą chłopaków z 2D którzy wykonali kawał dobrej roboty. Jeśli chodzi o część 3D - Artur Szymczak zajął się modelowaniem całej zbroi, bazując na koncepcie stworzonym przez Mikołaja Piszczako. Ja pracowałem nad teksturowaniem, oświetlaniem i renderingiem. Co do samego procesu tworzenia od strony 3D, Artur do modelowania posłużył się XSi'em , ja bazowe tekstury nałożyłem w Mudboxie , natomiast detalem i innymi mapami niż Diffuse zająłem się w Photoshopie. Client: Bouygues Telecom Agency: DDB Paris Production Studio: Ars Thanea Executive Creative Director: Peter Jaworowski Production Director: Marcin Molski Concept Artist: Mikolaj Piszczako 3D Artists: Piotr Nowacki, Artur Szymczak Digital Artists: Karol Klonowski, Marcin Kowalski Producer: Joanna Bak Proces: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
YetoKnight Napisano 4 Luty 2014 Share Napisano 4 Luty 2014 Grubo, będzie front. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Biolo_idiota Napisano 4 Luty 2014 Share Napisano 4 Luty 2014 Mogłeś dodac mu odznakę i powiedzieć, że to detektyw jak połowa osób biorących w udział w konkursie "Future Detective", świetna praca bardzo mi przypasowała. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
plasti Napisano 4 Luty 2014 Share Napisano 4 Luty 2014 (edytowane) Mogłeś dodac mu odznakę i powiedzieć, że to detektyw jak połowa osób biorących w udział w konkursie "Future Detective", świetna praca bardzo mi przypasowała. ej biolo_idioto zal sciska? trzeba bylo wziac udzial w konkursie a nie ..... swietna praca 5*! Edytowane 4 Luty 2014 przez CzAk1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bolitic Napisano 4 Luty 2014 Share Napisano 4 Luty 2014 Wsio super - oprocz jednej rzeczy - laczenie zdjecia z modelem kasku troche widac ze to sklejka. Ale i tak super :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skalpel3d Napisano 4 Luty 2014 Share Napisano 4 Luty 2014 Fantastyczna praca , szkoda ze w takiej rozdzielczości i w pion bo się na ekran nie da wrzucić jako tło :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kramon Napisano 4 Luty 2014 Share Napisano 4 Luty 2014 Na jakiej zasadzie są robione dziurki na śrubeczki bo z wire frame to one nie wynikają sculpt? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
velendil Napisano 4 Luty 2014 Autor Share Napisano 4 Luty 2014 Na jakiej zasadzie są robione dziurki na śrubeczki bo z wire frame to one nie wynikają sculpt? Tak zwane floating geometry, czy jakos tak :D Zatem ta geometria unosi się lekko nad właściwą oraz nie rzuca cienia, ustawiona pod kamerę. Pewnie osobom od low-poly ta definicja będzie bliższa. Postanowiliśmy wykorzystać ją i tutaj, biorąc pod uwagę fakt, ze będzie to statyczny obrazek. Mam nadzieje, ze pomogłem : ) Fantastyczna praca , szkoda ze w takiej rozdzielczości i w pion bo się na ekran nie da wrzucić jako tło :) No niestety , tylko pion : ) Dziekuję w imieniu teamu za miłe słowa : ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adek Napisano 4 Luty 2014 Share Napisano 4 Luty 2014 Genialny detal. To jest jakaś tylko mniejsza część czegoś (większego projektu)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kramon Napisano 4 Luty 2014 Share Napisano 4 Luty 2014 Tak zwane floating geometry, czy jakos tak :D Zatem ta geometria unosi się lekko nad właściwą oraz nie rzuca cienia, ustawiona pod kamerę. Pewnie osobom od low-poly ta definicja będzie bliższa. Postanowiliśmy wykorzystać ją i tutaj, biorąc pod uwagę fakt, ze będzie to statyczny obrazek. Mam nadzieje, ze pomogłem : ) no ja robie w game arcie więc Znane :D ale nie sądziłem żę na renderze wireframe to będzie :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CzAk1 Napisano 4 Luty 2014 Share Napisano 4 Luty 2014 Praca świetna, a DDB to dobry klienta. Ale...coś takiego dla Telecomu 4G? :D Ciekawa koncepcja... ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
thecrev Napisano 5 Luty 2014 Share Napisano 5 Luty 2014 Bardzo ładne tylko szkoda że tak mało, będzie wersja całej twarzy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
velendil Napisano 5 Luty 2014 Autor Share Napisano 5 Luty 2014 Bardzo ładne tylko szkoda że tak mało, będzie wersja całej twarzy? Niestety tylko tyle : ( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Biolo_idiota Napisano 5 Luty 2014 Share Napisano 5 Luty 2014 ej biolo_idioto zal sciska? trzeba bylo wziac udzial w konkursie a nie ..... swietna praca 5*! Żal? Nie! gratuluję koledze świetnej pracy, a to, że część teraz oburzonych osób nie zrozumiała tematu konkursu cóż.. najwidoczniej jesteś jednym z nich. A następnym razem, zastanów się dwie minuty, bo znowu Cię będzie ktoś musiał poprawiać jak uczniaka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mulholland Napisano 5 Luty 2014 Share Napisano 5 Luty 2014 Pracka fajna, detale super, tylko ten ucięty w połowie portret mnie nie przekonuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
velendil Napisano 5 Luty 2014 Autor Share Napisano 5 Luty 2014 tylko ten ucięty w połowie portret mnie nie przekonuje. No niestety, tak chciał klient : ( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Coyote Napisano 13 Luty 2014 Share Napisano 13 Luty 2014 dobry bash! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi