floo Napisano 25 Marzec 2014 Napisano 25 Marzec 2014 @Creator Programowanie zawsze się przydaje, ale takie rozwiązania są idealne dla takich ja. :] Warto się skusić na takie zakupy. Rzecz niecodzienna dostać taki silnik w dobrej cenie. Przyszłości CG będzie się opierała na opłacaniu abonamentów.
iniside Napisano 25 Marzec 2014 Napisano 25 Marzec 2014 Znam C++, załóżmy że już kręcę się swobodnie po API Unreala i chce stworzyć nowego nodea do Blueprinta. Muszę kompilować cały moduł Blueprinta, czy może te nodey działają jak pluginy (coś jak w Mayce), czy jak to działa? bardzo prosto: UFUNCTION(BlueprintCallable) typ NazwaFukncji(parametry) { } W dowolnej klasie. Albo w specjalnej klasie ktora dziedziczy po BlueprintLibrary (tzw. Static Blueprint Library). Mozesz to spakowac pod postacia plugina (jakkolwiek poza Static Blueprint Library nie polecam takiego podejscia), albo skompilowac cały projekt.
Creator Napisano 25 Marzec 2014 Autor Napisano 25 Marzec 2014 @Creator Programowanie zawsze się przydaje, ale takie rozwiązania są idealne dla takich ja. :] Warto się skusić na takie zakupy. Rzecz niecodzienna dostać taki silnik w dobrej cenie. Przyszłości CG będzie się opierała na opłacaniu abonamentów. Nie mówię że to źle, sam wchodzę w UE4, zwłaszcza ze cośtam dłubałem w UDK, tylko poczekam ze 2-3 miechy. I tak teraz mam pootwierane projekty w Unity i bez sensu przenosić wszystko na Unreala. Staram się przygotować mentalnie do UE4, dlatego pytam, jak tam z customizacją. Np czy prosto zrobić zamiast FPP np RTSa i jakim kosztem. Skoro są źródła to pewnie da się wszystko, pytanie tylko ile to czasu zajmie. Dlatego pytam o Blueprinta, jak to wygląda, czy łatwo dodać swoje nodey itd. Edit: bardzo prosto: UFUNCTION(BlueprintCallable) typ NazwaFukncji(parametry) { } W dowolnej klasie. Albo w specjalnej klasie ktora dziedziczy po BlueprintLibrary (tzw. Static Blueprint Library). Mozesz to spakowac pod postacia plugina (jakkolwiek poza Static Blueprint Library nie polecam takiego podejscia), albo skompilowac cały projekt. OK!! No to cool!! Dzięki za odpowiedź. Polecisz jakieś źródła co do API Unrealowego? Czy raczej nie ma i jedyny sposób to po subskrypcji zagłębić się w dokumentacje?
floo Napisano 25 Marzec 2014 Napisano 25 Marzec 2014 Albo dotacji na opensource. ;) Nieustannie motywujesz :) @Creator Jasne że każdy szuka czegoś co najlepiej pasuje, by mieć możliwość na korzystanie z własnych atutów.
polka dot Napisano 25 Marzec 2014 Napisano 25 Marzec 2014 konkluzja: przyszłość będzie opierała się na pieniądzach / kredytach
iniside Napisano 25 Marzec 2014 Napisano 25 Marzec 2014 OK!! No to cool!! Dzięki za odpowiedź. Polecisz jakieś źródła co do API Unrealowego? Czy raczej nie ma i jedyny sposób to po subskrypcji zagłębić się w dokumentacje? http://docs.unrealengine.com Dokumentacja jest za darmo (;. Podstawowe rzeczy jest zmienić dosyc latwo. Oczywiscie nie ma sie za bardzo co mna sugerowac bo ja juz od roku siedze przy UE4, wiec dla mnie czesc rzeczy wydaje sie byc oczywista oczywistoscia :D. W marketplace jest dostepny sample do Tower Defense.. Erm znaczy Strategy Game jak to oni nazwali :D
Creator Napisano 25 Marzec 2014 Autor Napisano 25 Marzec 2014 http://docs.unrealengine.com Dokumentacja jest za darmo (;. Podstawowe rzeczy jest zmienić dosyc latwo. Oczywiscie nie ma sie za bardzo co mna sugerowac bo ja juz od roku siedze przy UE4, wiec dla mnie czesc rzeczy wydaje sie byc oczywista oczywistoscia :D. W marketplace jest dostepny sample do Tower Defense.. Erm znaczy Strategy Game jak to oni nazwali :D O dzięki, o to mi chodziło: https://docs.unrealengine.com/latest/INT/Programming/index.html Edit: Tu fajne porównanie Blueprint Vs C++ https://docs.unrealengine.com/latest/INT/Programming/Basics/ClassCreation/index.html
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się